Přejít na výpis diskuzí
Space Odyssey připomíná vědecky pojatou No Man’s Sky s tvorbou vlastních planet
10.7.2017 | Patrik Hajda
10 příspěvků
-
Sranda na tom je, ze 90% vedatoru by vpohode prehlidla i inteligentni zivot jednoduse proto, ze to nevypada jako opice.
Zato kdyby se na Zemi podivala nejaka cizi civilizace, bez problemu by cloveka vyhodnotila jako parazita, ktereho je treba v zajmu zachovani zivota na planete vyhladit.
S aktualnimi poznatky vedy a to vcetne rekneme blizke budoucnosti tisice let ... je "obchodovani" ve vesmiru holy nesmysl. Teoreticky a v labech totiz zvladame anihilaci, jakozto neucinejsi premenu hmoty na energii (jenom zatim nikdo neumi vyrabet antihmotu dostatecne levne a efektivne) ... ale i pri prakticky 100% premene hmoty na energii, je to pro jakykoli cestovani vesmirem v ramci aktualnich poznatku nepouzitelne - velmi rychle by sme spalili celou soustavu, pro vzdalenejsi cesty klidne i galaxii.
Aby pak cestovani v ramci nasi smesne pidisoustavy melo nejaky casovy smysl, musely by lode zvladat aspon 0,01c (cca 3 000km/s). Zatim nejrychlejsi stroj se dostal na cca 65km/s. Jinak vazne nevim kdo by lital natezit neco materialu k Jupiteru a zpet ... za +-15let v idealnim pripade. -
-
Trochu krátkozraký pohled, když uvážíme technický pokrok, řekněme za posledních sto let.
Nevím jestli jen to tak připadá jen mě, ale slovo "vědátor" má dost hanlivý význam. V článku to působí jako pěst na oko. -
Člověk je vrchol pozemského života. To nejlepší, co se dosud vyvinulo. Takže je poněkud absurdní myšlenka, že bychom byli vyhodnoceni jako paraziti a ohrožení pozemského života. Co to je vůbec zase za zelenou masírku? *4*
-
-
Vzhledem k tomu, co se v poslední době děje ve světě, bych se myšlence o ohrožení pozemského života zase tolik nesmál.
-
-
Pri rychlosti svetla ti cesta tam a zpatky bude trvat zhruba 80 minut. Pri pouziti podsvetelne rychlosti se bavis o hodinach.
To ze nekdo jeste nevymyslel dostatecne funkcni motor neznamena ze to nejde. Papirove uz existuje nekolik konceptu. -
-
-
Nechci nikoho urazit ani hatit neci praci. Tyhle hry jsou nudne.. postradaji pribeh a tim i smysl hrani. No man sky, planet nomad ap. proc mam travil desitky hodin hranim stejneho/podobneho obsahu, nesmyslnym grindovanim ?? Asi uz jsem starej nebo mam na hrani pri praci z domu malo casu.. *5*
-
-
Né do všech her příběh sedí. Často člověk sleduje vlastní cíle a rád se do toho ponoří i na tisíc hodin. Příkladem budiž třeba Dwarf Fortress, jež žádný příběh nemá, ani konec nemá. A dost hráčů tak svojí hru pojalo jako cestu do pekla, což znamenalo že najednou měli vlastní úkoly, krok po kroku. Jako např. Vybudovat opevnění proti vnitřním a vnějším útokům, silnou milici, prosperující ekonomiku, dobré vztahy se sousedy... Naopak klasický příběh by u takovéhoto typu her byl spíše svazující.
Takové hry hold nejsou pro tebe. Každá hra směřuje na určité publikum, jen pár titulů se dělá tzv. pro všechny.
-
-
Jestli z tohohle něco bude, tak to zní jako ideální kandidát Gamesplay dynamického dua Grygarů:) Jen to opravdu vypadá jako hodně velké sousto pro vývoj.
-
-
Skvělej avatar *4*
-
-
Děkuji, vlastní (i když už starší) tvorba:)
-
-