Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • HLX - Half-Life: alyX

    Coz takhle druhy dil?

    • 0011

      Nechci ti kazit náladu, ale VR je pořád mimo sociální bublinu nadšenců niche produkt a nedivil bych se, kdyby si Alyx na sebe ani nevydělal.

      • Valve asi ani prvni Alyx nedelalo s umyslem na ni primarne vydelat. Od toho maji Steam a nekolik her s mikrotransakcemi.

        • 0011

          Jenže vydáním Alyx chtěli podpořit prodeje jejich VR headsetu, na kterém vydělat zjevně chtěli (viz cena) a zjevně jim to taky moc nevyšlo 

  • Tak to hodně štěstí. Protože ať udělají co udělají, tak to nenaplní očekávání. Pokud to někdy vyjde, tak od toho očekávám nejvíc hejtěnou hru roku. Za každou drobnou změnu proti tomu, co si fanoušci vysnili.

  • 0011

    Jestli se teda Valve opravdu konečně naučilo počítat do 3, tak nový Portal prosím, ale přestože mám rád open world hry tak zachovat levelový systém, přidat path tracing a editor pro komunitu, jo člověk může jen snít 😅

  • wakorejsek

    A proto Rockstar odložil vydání GTA VI. Mrchy něco čujou.😂

    • TheSuffering

      To asi ne, na světě podle mě není žádný jiný titul, který by při vydání dokázal zastínit GTA (z části i díky tomu, že vlastně nemá absolutně žádnou konkurenci).

    • No... tak je pravda ze pokud cokoliv dokaze zariznout GTA 6, bude to prave novy Half-Life... Nic jineho asi neni takovy behemot a legenda mezi hraci.

      • To bych bral s hodně velkou rezervou, spíš jako vtip. HL3 bude (pokud vyjde) pravděpodobně primárně singl, který odehraješ za týden. Navíc možná bude jen na PC s případnou podporou konzolí v budoucnu. Pak můžeš roky blbnout v GTA 6 a její multiplayer variantě. To není hra, která by spoléhala na prodeje týden po vydání. Navíc pravděpodobně vyjde nejdřív na konzole a pak někdy na PC. Vlastně by se ty hry dobře doplňovaly. R* se nějakého HL3 nebojí.

        • Dobre, uznavam, nechal jsem se trochu unest, ale tim se muj nazor meni spise na to, ze tudiz neexistuje nic co by to dokazalo.

  • zx_spektrum

    "HLX" skutečně není jen mýtus, v herních souborech a enginu je mnoho důkazů o jeho existenci. Jediným problémem je Valve samo o sobě. Dokud to nevyjde, tak jsou schopni ten projekt zahodit naprosto kdykoliv, tak jako už zahodili mnoho jiných projektů.

    • U Valve bych se nedivil, kdyby náznaky o HLX do jiných her a enginu dávali schválně, i když by se na ničem takovém nepracovalo. Už je to taková hra sama o sobě.

      Na druhou stranu jsou ty informace už nějakou dobu konzistentní. Před pár měsíci proběhla zpráva o tom, že HL3 prochází rozšířeným beta testováním, do kterého jsou zapojené i rodiny vývojářů. Teď, že už je v podstatě hotovo. Už mi přijde pravděpodobné, že to vyjde a nezaříznou to. Ale jak říkáš, u Valve se to stát může. Stačí, kdyby se rozhodli, že to na základě zpětné vazby není dostatečně kvalitní.

      • zx_spektrum

        "Není dostatečně kvalitní" - jenže to je to, oni jsou těžce postižení nějakým überperfekcionismem kdy se srovnávají s nerealistickými standardy. Nějakou verzi epizody 3 se skrečovalo čistě jen proto, že nebyli schopni upravovat motion capture postavy tak, aby se dynamicky otáčely na hráče. Valve mám rád, HL miluju, jejich dlouhodobé přispění k PC gamingu je fakt skvělé, ale tyhle jejích móresy pokud jde o vývoj her jsou na pěst.

        • To není celá pravda. Skrečovali to proto, že nedokázali najít dostatečně zajímavou novou mechaniku, která by byla srovnatelná s gravity gunem. Měli tam nějakou mrazící zbraň, se kterou šly dělat skluzavky nebo tak něco, ale to jim bylo málo. Prý by to byla dobrá hra, ale nechtěli vydat "více toho samého s pokračování příběhu." Jako zdroj beru to jejich výroční video. Nějaké zajímavé nápady pak použili v Portalech a s něčím pro HL3 byli zase na suchu.

          Jinak jo, mají nerealistické nároky a chtějí vydávat jen něco, co posune herní průmysl. HL Alyx v podstatě něco takového byl, ale nenakoplo to VR natolik, aby se z toho stala běžná věc. Steam Deck vlastně dopadl podobně. Donutil herní průmysl, aby podobné PC handheldy vzal na vědomí, ale super úspěch to taky nebyl. Snad ten zájem neupadne podobně jako u VR.

    • Derp_1337

      Ano, Valve vskutku může být problém. Oni totiž už dávno přestali vydělávat na tvorbě her a soustředí se jenom na službu Steam (a v poslední době se snaží prorazit i s hardwarem). Takže klidně stornují i skoro dokončený herní projekt.

      • twicer

        Měl jsem za to, že CS a Dota jsou stále živé a výdělečné projekty.

        • Derp_1337

          Jo, ale to jsou "staré" hry. Já řekl, že nevydělávají na "tvorbě" her. Udržování starých značek je něco trochu jiného. 

          Je snad CS2 něco nového? Je to jen předělávka do lepšího herního engine.


          Jinak samozřejmě Valve občas vydá nějakou hru. Ale z těch her moc nevydělají (např. šachy s postavičkami z Doty???!).  Příjmy z těch her jsou někde na úrovni 0,01% měsíčních příjmů ze Steamu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit