Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • I didn't ask for this ...
  • Jasne ze pokracovanie by bolo fajn, ale nech sa na mna nikdo nehneva, tak mne HR az taky super neprisiel (DE1 aj DE2 odohrane nespocetne krat). Skoda, rad by som uvital trochu oldschool pristup, ale to by na dnesnu dobu nebolo dostatocne cool.
    • yuri337
      Bláboly, stačilo hrát na nejtěžší, vypnout všechny pomahače a žlutě nasvícené předměty, žebříky a dveře. Hra pak byla příjemně obtížnější.
      • Blaboly. Tak zrovna toto mi vobec nevadilo. *6*
      • Zayl
        To nasvícení je zrovna poslední věc kterou má smysl vypínat. Zvýraznění interaktivních itemů v jakékoliv hře je logické, protože hráč může manipulovat pouze se zlomkem předmětů na obrazovce.

        Každopádně třikrát hurá.
        • Black_Hand
          ani ne, dobry level designer (pripadne i game designer nebo grafik) umi nechat interaktivni veci vyrazne tak, aby hraci hned doslo, ze jsou interaktivni. tohle je jen berlicka pro designery, kteri si sebou nejsou moc jisti.

          v DE nebyl vubec problem s tim poznat co je a neni interaktivni i bez highlightu, takze neni co resit.
  • fizola
    Varovanie pred nechcenou reklamou.
    Ako vďaka Score som sa teraz znova ponoril do Human Revolution, taže ma tato sprava dosť navnadila a taktiež pri spomienke na jednotku, aj dvojku (nwm čo proti nej všetci maju) tak proste faktor nadšenia narasta :D
    • Smetana.pavel
      přesně tak, když člověk zahlídnul v trafice DE:HR tak za dvě kila neodolal (i když cena na Steamu byla v akci tuším ještě nižší), ale díky tomu jsem si uvědomil proč mě jednička tak bavila. Nebude to nikdy stejné, změnila se doby, tvůrci i my hráči, ale přiznám se narovinu, že mě DE:HR baví neskonale... A pokračování? Sem s ním (ale opatrně, ať se to nezabije jako většina současných pokračování a "reinkarnací" starých jmen...)
      • fizola
        Proste sa nedalo odolať, kedysis som to upirátil (zahanbene) a stále som to chcel kúpiť a teda to prišlo naozaj vhod. A podla mňa je HR taky pekny predel medzi oldschool a modernou, Proste veci čo kedysis neboli možne kvoli inýmštandardom, hw alebo neboli len vymyslene sa kombinuju s klasickou hratelnostou a kopou moznosti riesenia situacii. Ja som bol spokojny a ta atmosfera je na rvnakej uroni ako v 1 a 2
  • VGChartz počítá na PC jen krabicovky. Jejich čísla jsou úplně mimo. Když vezmu prohlášení tvůrců PC only her o prodejích a porovnám s VGChartz, tak mi vychází, že někdo lže. Stačí se podívat na Zaklínače 1 a 2 nebo na všechny Total Wary. Kdyby se jich prodalo jen tak málo, tak Creative Assembly nenarve tolik peněz do Rome 2 (pravděpodobně rozsahem na úrovni AC3 od UBI)
  • lol uz davno som nelutoval peniaze tak ako ked som ich vyhodil za posledny diel tejto sajbrpankovej frasky..
  • není pokračování jako pokračování. určitě bych chtěl další deus ex hru, ale DE:HR pro mě bylo spešl, že nenavazovalo na originál, ale šlo zpět. kdyby nové DE bylo znovu v jiné době a vyprávělo svůj vlastní příběh, který by mozaikovitě doplňoval celé univerzum, bylo by to nejlepší :)
  • martyEF
    On existuje někdo kdo by nechtěl pokračováni Deus Ex? :D
    • Pokud se bavíme o pokračování Deus Ex: Human Revolution, tak tady se jeden hlásí. Hra byla bohužel v mnoha ohledech horší než původní Deus Ex. A to, jakým způsobem se vykašlala na to, jak vypadalo universum původního Deus Exu, to prostě bylo jen a pouze smutné. Největší průšvih pak byly naprosto tupé boje s bossy a velmi nepovedený závěr hry, který působil jakoby došel čas, tak tam prostě implementovali jen velmi lehce modifikované konce z původní hry. Smutné. :(
      • Podotýkám, že první DE sem nehrál.
        Já sem se souboji s bossy neměl problém, respektive mně nepřišly nijak špatné, bylo potřeba zvolit vhodnou taktiku k jejich eliminaci, zvláště, když augmentovaný Adam šel cestou tichošlápka. Co bylo fakt bída, tak to zakomponování bossů do příběhu a jejich (ne)charaktery. Prostě jen placatý panák, který vyskočil ze země a sehrál jen jednu roli - souboj. Kdyby na tomhle pracovali Japonci, určitě by to dopadlo mnohem lépe.
        Závěr hry se mi líbil. Možná pro někoho dost nezvyklý, ale odeslat do světa zprávu dle svého uvážení, přesvědčení, dobře reflekuje vlastní ideový pohled hráče na věc.
        • Tady asi šlo spíš o to jakým způsobem to provedli (ten konec). Prostě před tebe postavily 3 tlačítka a jedno si vyber.
          • A každé z těch tlačítek bylo ve stylu jednoho z konců původního dílu.
            K těm bossům - muselo se na ně silou, což nebylo úplně košér pro někoho, kdo u sebe nosil jenom 9mm pistoli.
            Další problém byl, že v každé misi existovala vždy možnost hacknout, obejít, prostřílet. Uvítal bych, kdyby u některých misí nebyly k dispozici všechny možnosti. Takhle to působilo až absurdně.
            • Smetana.pavel
              S bossy to byla zvláštní kauza, v době vydání se dokonce tvrdilo že na nich dělalo jiné studio a jen se do hry "přilepili", což se zdá i věrohodné, ale na některé stačila taktika + jeden výstřel a šlo to.
              A konec = 3 tlačítka a vyber si... Jak asi skončil Mass Effect 3? *4* tam to bylo to samé, akorát že k tomu museli dát Extended cut, aby to dalo trochu smysl...
            • Hmm..mě to snad díky absenci jednotky neomezuje na zážitku finále.

              Ok, ale každý level s bossem byl zbraň proti němu samém, jen ho bylo třeba správně použít, pokud byl ruční palebný deficit. *4* Jistě, určitě by bylo celkově lepší mít možnost vést ten souboj podle svého "stylu".
  • http://www.youtube.com/watch?v=Wf21Dl1vNvg
    Tak podle mě by se dost dobře mohlo jednat o pokračování.
    A pokud ne teď, tak ještě tenhle či příští rok bychom jej dostat mohli tak jako tak.
  • Já tedy ano!
    DE:HR je pro mně jedna z nejlepších her za posledních pár let na PC.
    Remember Me nebo War Logs to svým herním stylem asi u mně nevyhrají, a tak se v rámci cyberpunku upínám k Cyberpunk 2077...no a teď by se to mohlo rozšířit o další titul? Počkám, dej ty mi vědět, informujte mně...
  • Zájem by byl velký. Chtěl bych ovšem, aby se vrátil Jensen jako protagonista a aby se hra o trochu více zaměřila na "sociální zóny" a méně na ty plíživé. Taky bych chtěl větší důraz na nelienaritu a obohatit mise, občas se dost táhly. Taky bych chtěl, aby ta hra byla dospělejší (černý trh, demonstrace, unášení lidí a kradení jejich augmentací apod přímo ve hře, ne jen tak sem tam zmíněné). Aby to nevypadalo, že DE jen kritizuji. Myslím, že to byla skvělá hra. Osobně tak 8/10.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit