• Já tedy hrál jen první dvě hry, CoP jsem spíš vyzkoušel a nejvíc jsem se nahrál hned prvního SoC, ale nebyl problém tam nepřítele vyřadit ránou do hlavy. Docela příjemně úzký FOV přes mířidla to celkem ulehčil a vypadalo to reálně. I se základní pistolí se dal vystřílet celý tábor. Rána do těla samozřejmě není okamžitě smrtelná. Brokovnicí na 3 metry to taky rozdýchal málokdo málokdy, na jen trochu delší vzdálenost pravda nemá takový účinek, ale to ve většině her, asi by z toho byl ultimátní vraždící nástroj. Nepřátelé dokázali pěkně obcházet, házet granáty, krýt se apod., takže přestřelky nebyly lehké, o tom žádná, ale naopak to bylo jedno z nejlepších ne"ultrarealistických" střílení, co jsem ve hrál zažil. Bojíte se o život a každá chyba je znát, což je při přesile správně. Při přestřelkách bylo spíš otravné a často smrtící zacházet s inventářem, to byla jediná věc, co mi vadila.

3x podtrhuji a podepisuji. Mám naprosto stejné zážitky/zkušenosti, co se soubojáku týče. Do dnes kult. Všechny 3 kousky mám neustále na PC nainstalované, ať už jsem přecházel na jakékoliv (výkonnější) železo.

• PsychoKiller

Tento port mi splnil sen zahrát si mou nej hru i na big TV. Hraje se to úžasně, zmíněné chyby už jsem dávno vstřebal při mnoha opakovaných hraních na PC. Zóna si mě získala navždy a v tomto případě jsem příjemně překvapen, že to dopadlo dobře, protože jsem měl velké obavy jak to na konzoli bude fungovat. Načasování před vydáním dalšího dílu je taky fajn takže díky zato, udělalo mi to fakt velkou radost.

• i PC jde připojit k big TV. Na to nepotřebuješ kupovat další zbytečný HW a na něm ty hry znovu.

• PsychoKiller

Určitě souhlasím, Stalker je vyjímka, u všech ostatních her mi stačí jedna platforma. Konzoli a PC je u nás nutnost, protože žena hraje ještě více než já a tak se střídáme :) Když hrála na PC, nemohl jsem hrát Stalkera, teď už mě nic nelimituje.

• SouleateR12

Nic moc pro nostalgiky Ok. Za ty prachy jsme dostali krásnej Tomb Raider a tady se nikdo ani nesnažil. Na…t.

• Taky jsem koupil za “zlevnenou” cenu a uprimne dat za to plnou tak budu trochu nas..y. Technicky stav je hruza. Obzvlaste treti dil je mazec jak doskakuji objekty. Tohle v dnesni dobe u 20 let stare hry neni akceptovatelne. Zminovany problem s vahou a staminou jedruha vytka. Opet v dnesni dobe prezitek a meloto byt upraveno. A jeste jednu poznamku bych mel a to je razeni a spousteni ukolu vs mapa. Opet neco co je udelano tak nejak podivne. Nekdy se ukol oznaci a pak uz nejde odoznacit nekdy zase naopak oznacit nejde a oznaci se az kdyz clovek dojde na misto zacatku. Divne. Suma sumarum dostal jsem co jsem cekal ale mohlo to byt lepsi :)

Mlasku, zapracuj na svých vyjadřovacích schopnostech. Udělej to pro sebe (i pro čtenáře). Tvá čeština je na úrovni Yody. "Ty správně česky se musíš více učiti!"

• Já to koupil na PS5 ještě za těch 500 za celou trilogii, zkusil jsem první díl a totálně jsem si na tom ujel. Za mě super nostalgia trip a zastaralost ani trochu nevadí.