Přejít na výpis diskuzí
Starcraft II jako akční horor namísto strategie
6.10.2010 | Petr Poláček
16 příspěvků
-
Bomba !!!
-
Hlavně se takovými projekty dá dokázat, že umíte i víc než jen hrát hry, když se ucházíte o práci v nějaké vývojářské společnoti.
-
Fascinující jak polovina lidí přečte tři řádky článku,pustí video a komentuje. Jinak jsem zvědavej jestli se tenhle projekt dotáhne :-)
-
kouknete na ty dalsi video.. treba multiplayer map.. temple.. hmm
-
Vypadá to, jako by někdo v baleťáckém uplém úboru baletil sklepním rekvizitářem a něco hledal. Vidím pěkné scifi interiéry, světlo, tmu, slyším ambientní muziku... a to je tak všechno.
-
To si radsi zahraju DEAD SPACE 1 *1*
-
Spojení legrační pohybový arzenál a atmosféra hororu VÁŽNĚ nejde dohromady.
Mimochodem, nový layout stránek je hrozný a v článcích je poslední dobou čím dál víc gramatických chyb, udělejte s tím něco... -
původem jde o Doom3 engine *6*
-
Skoda ze skoncil projek Ghost *9* jinak docela zajimave by bylo udelat overlorda se zergama *3*
-
mne se zdalo ze tam byli z dead space ty 3d reklamni plakaty (cervenej a modrej) mozna ze je tam toho z dead space vice, ale tohle urcite