-
Jakmile na palubě chybí posádka, je to vždycky známka, že všechno neprobíhá úplně optimálně a v původním letovém plánu se můžou vyskytnout nějaké odchylky. Je to třeba jako v letadle – když zmizí pilot, let to sice výrazně urychlí, ale přistání proběhne jinde, než si cestující zaplatili, a nebude stát za nic.
-
-
Zase to bude adrenalinový zážitek do konce života, což v tomhle případě asi nebude na dlouho.
-
-
Hm, na tohle jsem se celkem těšil a teď jsem na vážkách. No uvidíme, teď se přes léto všichni klienti pos.ali, takže v kombinaci s festivaly a dovolenou na to stejně nebude čas. Třeba až v zimě nebudu mít co hrát, tak ve vánočním sale koupím :)
-
-
Ta hra by na tom do zimy klidně mohla bejt daleko líp - ono by vážně stačilo trošku předělat poměr random úrovní a těch, co dělali skutečný lidi, a už bych to rozjařeně doporučoval. Toho by se úplně v klidu dalo dosáhnout třeba jenom změnou počtu potřebných zkušeností na vyšší levely, abys mezi každou příběhovou misí nemusel jít pět dungů, co se rychle okoukaj, ale třeba jeden, maximálně dva. A to je přepsání jednoho jedinýho čísla, takže nic, co by nešlo spravit =).
-
-
jj, tak do 20. urovne jsem se bavil, dalsich 10 uz byl bohuzel grind
-
Hrome, tak ať to přepíšou, to číslo! Který to je?
-
-
Hádám nějakej multiplikátor v algoritmu škálování. Jestli to maj vypsaný ručně, tak těch čísel bude tak pět, no =). Pučte mi zdroják =))!
-
-
To tak! By sis hrál, jak by se ti líbilo. Ale mohli by zakomponovat mikrotransakci, po které člověk získává víc zkušeností a nemusí grindovat. To by snad byla nejschůdnější cesta*4*
-
-
-
-
-
da se s tim celkem souhlasit, ale pridal bych bod za nektery originalni prvky
opakovani je problem az ve spojitosti s nutnosti se nalevelovat
dokud to tak nejak plynulo, mi to nevadilo -
DRPG ktere nuti hrace prozkoumavat dungeony, jaky to pruuser. Recenzent by mel vratit obcanku:)
-
-
Desítky dungeonů skládajících se z pěti stejných fightů a pěti stejných místností... čets to vůbec, nebo chodíš do diskuzí urážet tak nějak automaticky, z principu?
-
-
Zas tak hrozny to neni, jen me proste prekvapuje ze nekomu vadi chodit po dungeonech ve hre ktere o tom cela je:) Oni ho nuti..eh..skoda mluvit. Mel by si zahrat treba Elminage Gothic aby vedel zac sou toho loket dungeony Sto pater mistnosti a chodeb a tuhy potvory na kazdym kroku a stravil by tam ne 30 hodin ale 300. Vubec nevi o cem klasicky dungeony jsou, asi cekal dungeon odnoz Assasin Creeda nebo ja nevim co. Kdyby to vedel takovou blbost ze mu vadi stejny mistnosti by nikdy nenapsal, protoze to je to posledni na cem zalezi.
Ale jinak jo, ta hra za moc nestoji, uz to ze tam je lvl cap 30 smrdi na sto honu. zrejme neschopnost v balancovani a obsahu hry, a malo penez na to udelat to poradne. -
-
Poslyš, ono ale nejde o to, že by tam těch dungeonů bylo -hodně-. Jde o to, že jich je nejen hodně, ale hlavně většina dělaná strojově, takže jsou fakt jeden jako druhej. A to ne jenom podobou, ale bojema na jedno brdo, pasti celý dvě (plošinka a lejzr, na obě stačí prostě kliknout), hádanky absolutně žádný, protože to ti generátor zatim bohužel nevymyslí a tak dál.
Příběhový mise sou zábava, to jo, ale ty náhodně generovaný zvládnou strašně rychle znudit, a zrovna těch je tam výrazná převaha.
Jeden dung trvá dejme tomu dvacet minut, půl hodiny, takže při třiceti hodinách herní doby si jich dáš třeba baj vočko sedmdesát. To neni malá porce, že? Ale minimálně padesát z nich je prostě jedno patro pořád dokola. A ta hra tě, ano, -nutí- to jedno patro pořád dokola procházet.
Kdyby šlo o sedmdesátipatrovej dungeon, ručně dělanej, ve kterým postupuješ (klidně pomalu a zdlouhavě přes pekelně tuhý boje) pořád kupředu, s pocitem, že se někam blížíš a dostáváš, chrochtal bych blahem ;). Takže ne, kritika není o tom, že by "vadilo chodit po dungeonech", jak naznačuješ ;).
-
-
-