Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • CRYPT
    Ano to American Truck Simulator potrebuje jako sul... Kdyby radeji uz zacali pracovat na novem enginu... V me fantazii si dokazi predstavit, jak by American Truck vypadal na Frostbite Enginu neco jak je BF1
    • Nekvalitni textury a nedetailni meshe budou i ve vyspelem enginu vypadat spatne.
    • No samozrejme rovno CryEngine. A hru by utiahlo tak 10% z terajších hráčov...
    • Lukyz
      Taky si to dokážu představit, 10min loading každých x destítek ujetých kilometrů a všechno jak z leštěnýho plastu *1*
  • Vy vole , jak dlouho se jezdí po dálnici s kamerou , aby alespoň trochu mohly vzdálenosti i prostředí odpovídat reálu ? .... Ne klidně 100 let , ale na reál si to bude stále jen hrát :(
    • A co kdyz si uz o tomhle to nase studio udelalo dobry obraz a vedi, jaky byl ten zlaty stred, aby vzdalenosti vyhovovaly co nejvic hracum. Mozna je taktez duvod v tom, ze nechteli delat 2 roky 1:1 maly stat jako CR a mohli misto toho udelat nekolik statu Evropy. Co by se mozna dalo udelat je vyvinout system, ktery by vyuzil satelitni scany apod. a nejakou tu 1:1 by vygenerovanou dal do hry na vyber. Navic jestli te to opravdu laka, tak se poohledni po 1:1 map modech.
  • MickeyMutant
    Státy se dočkají nových silnicí, Patriku?
    • ales.smutny
      Hmmm, šotek v editacích, mea culpa.
    • fixcz
      Zoo se dočkají nových opicí. Sklady se dočkají nových krabicí.... *14*
      • MickeyMutant
        Naše Ředitelství silnicí a dálnicí garantuje pohodový průjezd plískanicí i chumelenicí!
      • lirikN
    • Ja si rikal jestli to boli v ocich jen mne :D
      • Retuse zakladni mapy ETS2 je modlou vetsiny hracu, diky ProMods aspon nektere staty (napr. Nemecko) dostaly hezci ,,kabatek". Podobny problem ted nastal i v ATS, sice to je novejsi hra, ale kdyz clovek srovna Nove Mexiko se zbytkem mapy (Kalifornie, Nevada, Arizona), tak je rozdil znat. V zakladni mape jsou pouzity dost nekvalitni textury kopcu a zeminy, samotny model kopcu je take dost spatny. Jestlize SCS planuje do budoucna 2 mapove tymy pro ATS, tak se druhy tym musi teprve zformovat a musi nabrat zkusenosti s tvorbou mapy, aby mohl v budoucnu samostatne pracovat. Proto si myslim, ze retuse zakladni mapy a pridani novych cest je vhodny zpusob k zlepsovani dovednosti pro budouci tvorbu map.
        • mne v ocich bolel ten puvodni nazev clanku "silnici" misto silnic ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit