Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lawliet
    Tak první dojem byl takovej, že jsem jsem si řekl. Tohle by lépe fungovalo ve fotorealistické grafice. Tenhle styl hry. Potom, co jsem se dozvěděl, že to je homemade projekt jim to odpouštím hratelnost je to co tuhle hru může také posunout. Sice trošku jiným směrem, ale je více cest, které mohou fungovat. Jako třeba to, co představili tady. Nádech magie, pocit ninja, s potřebou logiky. Dokážu si představit styl místností v jednotlivých misích s narůstající obtížností a potřebou taktizovat. Takovej portal v ninja stylu by mohl klidně uspět. U mě.
  • Nevíte někdo jak se říká tomhle grafickému stylu? že to vypadá jako komiksová omalovánka - třeba jako v Borderlandech, DARK, Walking Dead atd...?
    • Cell Shading
      • Borderlands a další podobné hry nejsou cellshadované. Pouze tak vypadají použitím jiných efektů.

        Cellshading se správně má říkat pouze jedné určité technice zacházení se stíny.
        • tak to slysim poprve
          http://www.youtube.com/watch?v=FWoY7AbT_cc
          a mohl bych pokracovat
          • BookerDeWitt
            Cel-shading (often misspelled as 'cell shading') or toon shading is a type of non-photorealistic rendering designed to make flat computer graphics appear to be 3-D. Cel-shading is often used to mimic the style of a comic book or cartoon. It is somewhat recent, appearing from around the beginning of the twenty-first century. The name comes from cels (short for celluloid), the clear sheets of acetate which are painted on for use in traditional 2D animation.
            • "to make flat computer graphics appear to be 3-D." - je to přesně naopak - cel shading je metoda vykreslování 3D i 2D objektů a napodobení tak právě komiksový/cartoon grafiky. Cel-shadovaná je dneska mj. snad každá manga, kde jsou základ 3D modely, ale render se dělá právě pomocí cel-shading shaderů, aby výslednej objekt nebyl pokud možno "3D", ale vypadal co nejvíc jako kreslenej. A při tom zůstala stále výhoda 3D modelu - možnost ho mít rychle vykreslenej z jakýkoliv strany, aniž bych na to potřeboval animátora nebo na animaci fázovače. To je podstata cel-shadingu.
  • kubi-wan
    Vtipný je, že co se týče stylizace, vypadá to dost podobně jako Dark. Až na to, že Dark byla komerční záležitost. Tohle na studenstkou práci vypadá parádně.
    • Paradne? Jak se to vezme. Treba ve mne tyhle moderni stylizace a jim podobne stylizace v detske komiksove grafice,zcela potlacuji jakoukoliv chut hru vubec vyzkouset. Na druhou stranu je to dobre,protoze stejne nestiham hrat ani to co bych chtel.
  • Jack1947
    Stealth hra, to uz je v dnesni dobe podezrele ale kdyz to bude poradna Stealth hra. Proc ne. *4* Zavisly/nezavisly Stealth to v dnesni dobe docela chce. *4*
  • BoB.2
    Vypadá to zajímavě zavzpomínal jsem na Tenchu, jak to byla dobrá hra s tím nejhorším ovládaním. *4*
    • God-of-War
      Tenchu že mělo špatný ovládání? :D
      • BoB.2
        A jak, vzpomeň na souboje to bylo utrpení. *11*
        • Pokud si tu hru hrál, tak jak se má hrát, tak si nanejvýš bojoval s bossy.
        • N7N7
          Jo Tenchu byl výborná pařba. Ale že bych měl problémy s ovládáním, to už si nějak nevybavuji. Zpočátku možná ano, ale všechno je jen o zvyku...
          • no priznam se ,ze puvodni dil na ps1 byl pro me taky dost nedostiznej vramci ovladani . Mozna ,ze dnes bych to zvlad lip ,ale tehdy jsem s tim taky docela zapasil . Asi nejlepsi by bylo nalistovat stare playstation magaziny nebo Levely a tam by urcite o tom zminka byla .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit