Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uplně skvělá strategie je bohužel nehratelná díky postupným aktualizacím a zmršenému ovládání po aktualizacích.

    Jak zmršit svělou hru díky aktualizacím nějakých příživnických parazitů,kteří se v kanceláři nudí a tak zkuXXví ostatním skvělou hru,protože by jinak museli přece propouštět?
    Najednou si vzpomněli,že ještě něco dodělají...
    Jak se zakazují aktualizace hry v steamu?Jinak už vážně začnu stahovat hry přes torrent a již nikdy za žádnou nedám peníze,protože u kreknuté hry aktualizace nefungují
  • To je od těch co mají Napoleona a sever proti jihu.Já mám všechny a je to výborné.Hrají to i dědci nad hrobem asi pamětníci občanské války.Chodím na jejich fora pro nové mapy.Tohle je poslední s novou grafikou 2017.V Napoleonovi není problém poslat snad celou obří armádu do útoku na Waterlo a posouvat všechna děla ručně nebo to nechat na příslušném velení.Prostě megalomanské bitvy.Vážně se povedla skvělá práce.
  • Jack1947
    Ta devítka vypadá zajímavě ( mám pocit že jsem snad měl i na disku :D nějakou érly verzi )

    I když mě to až tak moc tehle žánr nebaví a HW náročnost bude taky asi celkem brutál. Miminálně zaujalo... vtopmhle jinak suchém období.

    Nicméně to že to je podobně jako Wargame multiplayerové převážně... trochu ubírá na zajímavosti.
  • Těchto her je jako kaktusu na české louce tak že za mě spokojenost.
  • Smutná recenze průměrný hry... 60% nedávné hodnocení, 77 celkem. Takovej lepší průměr a tady se z toho dělá kdoví co to není. *11*
    • Prumerny hodnoceni je 83%....
  • Že se tady nadhodnocují tyhle hry víme, ale osobně u mě byla Numenera(stejný recenzent) byla takový ten pomyslný poslední řebíček do rakve, kdy jsem se přestal jakýkoli řídit zdejšími recenzemi.


    http://www.rpgamer.com/games/torment/tton/reviews/ttonstrev1.html
    • http://www.rpgamer.com/games/fallout/fallout3/reviews/fallout3strev1.html

      LOL
    • Numenera má na Meta průměr 81%, takže zdejší devítka je míň přestřelená, než ta recenze, co postnul heh.

      /troll
  • Chápu, že grafika není všechno, ale to nemohli tu strategii udělat alespoň na stejné úrovni, jako původní CoH?
    • Nemohli.

      1) Na bojiste nikdy nekoukas z takove blizkosti
      2) Bojiste je proti CoH nebo Men of War daleko vetsi.
      • Nemohli nebo nechtěli? CoH je 11 let stará hra a vypadá mnohem lépe. Ten argument s velikostí mapy bych pochopil, kdyby ty hry měli od sebe 2-3 roky.
        • Asi si mohli dovolit jit do lepsi grafiky. Otazka je jestli by to stalo za to kdyz vetsinu casu stejne stravis strkanim do ikonek a lepsi grafika by navic pravdepodobne znamenala jen ze si to zahraje min lidi.
        • jamar28
          Otázka je, kolik lidí by to rozjelo, kdyby to mělo takovou grafiku. Protože ten rozdíl ve velikostech je markantní.

          Se podívej na tu velikost: https://www.warlegend.net/wp-content/uploads/Steel_Division_Normandy_44_Screenshot_02.jpg

          Jen ta je beztak větší než všechny CoH dohromady.
      • TheGGG
        "Na bojiste nikdy nekoukas z takove blizkosti" a to máš nějakou statistiku, jak moc si běžný hráč v té hře zoomuje nebo je to z tvé vlastní hlavy?
        • Promin. Mel jsem napsat temer nikdy. Dekuju ze jsi me opravil.
        • Kallessin183
          Já si myslím, že na to stačí obyčejný selský rozum, ne?
          • TheGGG
            kdekdo si rád během hraní zazoomuje, nebo si užívá epickou bitvu ze záznamu, ty selko. Já při hraní wargame red dragon zoomuji dost často, protože si rád vychutnávám slušně vypracované modely a epické bitvy.
            • TheGGG
              hraju na takovou obtížnost, abych zvládl i na pár vteřin zazoomovat...
            • Kallessin183
              Což nic nemění na tom, že hra je stavěna stejně jako předchozí Wargame hry na přehledu nad celým bojištěm a přílišný micromanagment, nebo zoomování je těžce na škodu, pokud nehraješ proti easy AI, kde si to můžeš dovolit, ale pak hra (aspoň z mého pohledu) trochu ztrácí smysl...
              Pokud jde o sledování zázánamů, tam to beru, ale to je asi jediný místo, kde jsem ochoten to uznat. Bez ohledu na to, že hra se mi ošklivá nezdá...
    • Kallessin183
      Pravda hru jsem nehrál, ale pokud můžu hodnotit podle screenů, tak to nevypadá zas tak zle...
    • jamar28
      To těžko, když tady jsou mnohem větší mapy a víc jednotek.
  • DwaR
    zaujímavo pojatá recenzia. skôr také dojmy z hry. za mňa palec hore.

    len maličká pripomienka (nie kritika): možno by som uvítal trošku "technického" a "faktického" opisu hry - základnú údaje typu za koho sa dá hrať, dĺžka kampane, do akej miery je hra singleplayer, resp. multi, trošku pokec o AI... jasné, človek si to dohľadá, ale tak je príjemné nájsť to na jednom mieste.
  • jamar28
    Je to fakt dobrá hra, ale já bych ji dal tak 7,5/10. Za nevyužitý potenciál. Je to primárně multiplayerová hra. Jsou tam sice tři kampaně, ale každá má jen 5 misí. A taky jako recenzentovi mi chyběla nějaká komornější mise. Taky jsem si až do zahrání uchovával drobný plamínek naděje, že tam třeba bude i mise vylodění nebo výsadek. :-)
    Zároveň bych uvítal víc taktických možností. Naprostá většina map je placka rozdělená alejemi, lesíky a vesničkami bez jediného vyvýšeného místa. Přitom jednotky chápou výhody vyšší pozice, která odstraňuje překážky ve výhledu. Škoda, že to nevyužili.
    S tím souvisí i jednotky ženistů, které ve hře nejsou. A vůbec, jednotky nedokážou postavit vůbec nic. Nechci samozřejmě, aby si za 2 minuty postavily bunkr, ale zakopat by se umět mohly. Chápu, že třeba kladení min by byla spíš otravná funkce, ale co třeba jen pokácet stromy na lesní stezku v lese, aby tam nepřítel nemohl projet? A nebo pontonové mosty? Ale zase je dobré, že minomety mohou používat kouřové granáty a oslepit tak třeba nepohodlné kulometné hnízdo, ke kterému se tak může přiblížit vaše pěchota.
    Jinak hra se dá nazvat relativně realistickou, ale pochopitelně realistická není, takže historicky přesné atributy jednotek nečekejte a u osmaosmdesátky počítejte se srandovním dostřelem 2 kilometry, ale to se nedá hře vyčítat, když je hlavně MP - balanc musí být. celkem realistický je ale styl boje. Většinu bojů nevyhrajete tak, že nepřítele zničíte, ale že mu snížíte morálku natolik, že vezme Mg-42 na ramena a zdrhne.
    Výborný je počet jednotek. Je tam několik druhů od všeho krom námořnictva pochopitelně. Takže elitní paragáni, esesáci, normální pěchota, průzkumníci, někdo jede v obrněném transportéru, někdo v bezbranném náklaďáku. Tanky lehké, střední i těžké, průzkumná vozidla, samohybné dělostřelectvo i normální dělostřelectvo, stíhače tanků, minomety, raketomety, plamenometné tanky, protitankové kanóny, letadla stíhací i střemhlavé a taktické bombardéry, průzkumná letadla atd. atd.

    Určitě můžu s naprosto čistým svědomím doporučit, pokud vás bavila Wargame a podobné hry, pokud se pak zajímáte o druhou světovou, no tak to pak berte všemi deseti.
    • Jak je to prosím s balancem? nemám ho rád u těchto her. V pár videích na netu jsem viděl, jak Stuart rozstřelil/zničil Tigra. Je to tam stále ?
      • jamar28
        Balanc tam je, viz třeba ta osmaosmdesátka s několikanásobně menším dostřelem. Ale narazit na Tigera fakt nechceš. *1* Zničit čelně těžký tank je celkem oříšek, pokud máš jen střední tanky, navíc AI ho nikdy nepošle samotného, ale s podporou pěchoty a dalších obrněnců. Nejlepší je na vhodné místo umístit pár lepších protitankových děl a počkat, až si tam najede.

        Že by Tigera zničil Stuart pochybuju. Tanky nemají "životy", mají sílu pancíře a pokud na to nemáš dělo, tak ho prostě neprostřelíš.
        • Koukal jsem na různé gameplay od Shermanator (nebo jak se píše) a ten se tomu sám divil. Stalo se mu to asi dvakrát. On měl toho stuarta :). Je možné, že se mohlo jednat o nějaký bug.
      • Nemel by...

        https://steeldivision.gamepedia.com/Honey_Stuart - AP munice ma penetraci 8
        https://steeldivision.gamepedia.com/Tiger_E - Tiger nema pancir pod 9
    • Kolik Vojáků je prosím na mapě v jednu chvíli na obou stranách 50, 100 a 200 ?
      • jamar28
        Záleží na tom, kolik hraje hráčů. 1vs1 je to určitě tak 100 na 100 v jednu chvíli. I víc. Záleží na tom, co preferuješ. Ono se to blbě odhaduje, protože bitva trvá 30 minut a je rozdělená do 3 fází po 10 minutách. V každé fázi se mění počet přidělovaných bodů za minutu, za které si "nakupuješ" jednotky. Takže nemáš hned všechny jednotky v poli, ale postupně je přivádíš na frontu. O nějaké pochopitelně přijdeš. Ale teoreticky, pokud bys postupně přivedl na bojiště všechnu svoji pěchotu a soustředil se na počet (protože jednotka kulometčíků je o 2 lidech, jednotka pěchoty o 12 lidech), tak můžeš mít v jedné chvíli na své straně něco mezi 400-500 vojáky. Plus tanky, dělostřelectvo atd.
    • OK kupuju *3*
      • jamar28
        Tak pak napiš, jestli ok, nebo mě proklínáš. *1*
    • DwaR
      vďaka za doplňujúcu minirecenziu.
      • jamar28
        Není zač, kdybys měl nějaké další otázky, rád odpovím.
        • Když sedíš ve vaně, sedíš na špuntu?
          • jamar28
            NIKDO nesedí na špuntu! *8*
          • pichpe
            To jde? *8*
  • Trochu škoda, že jsem se z té recenze skoro nic nedozvěděl... Zak jaké strany jde hrát, jaká je AI, je tam více obtížností, jde pauzovat, má to mulťák? A mohl bych pokračovat... Myslím, že ten pán, co to psal by si měl uvědomit, že většina lidí, co jsi to přečte, to ještě nehrála. A ani jsem z toho moc nepobral, za co dal tak vysoké hodnocení (tím rozhodně nenapadám kavilty hry).
    • jamar28
      Kampaň lze hrát za Američany, Brity (respektevi Skoty) a Němce. Při skirmishi nebo mulťáku si pak můžeš vybrat jako základní divizi i kanadskou, francouzskou nebo polskou. Všechno jsou to historické divize, takže pochopitelně Poláci, kteří tvořili obrněnou divizi v rámci britské armády, mají britské vybavení.
      AI je celkem výzva. Má zatraceně našláplé reflexy a taktizuje. Dodržuje taktiku blitzkriegu, takže tě překvapí velkým soustředěním jednotek na jednom místě, ale dokáže tě i přepadnout v lese. Při kampani na normal jsem se párkrát zapotil a nejednou musel restartovat hru. Obtížností tam je víc a můžeš hru zrychlovat i téměř zpomalit (a dál udílet rozkazy). Multiplayer to má a není problém se celkem rychle dostat do bitvy. Tam samozřejmě nemůžeš měnit rychlost hry.
    • Trocha samostatnosti by neuškodila. Recenze je o dojmech z hraní, ne o popisu který lze dohledat třeba na... stránkách hry.
      Ale aby jsi nemusel googlit, dodám pár informací. Hratelné frakce jsou: Američané, Němci, Britové a Kanaďané.
      Na téma pauzování je odpovězeno v recenzi. Stačí pečlivěji číst, a jelikož hra je od tvůrců R.U.S.E. či Wargame, jsem si 100% jist, že obtížnosti či multiplayer tam budou. A znovu google jenže mi sekunduje. Hra obsahuje multiplayer.
      • o jako. o dojmoch su dojmy z hry, nie recenzia. vlastne naco citat recenziu ked si to mozem dohladat inde
        • Tak to si to rovnou můžeš zahrát že? Nemluvě o tom že dojmy z hry jsou dojmy z "toho nejelepšího", z něčeho s čím se chtějí vývojáři vytáhnout. Než vypustí skutečný produkt a půjdou s kůží na trh. Proto mám radši dojmy v recenzi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit