Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spis by si princezna mela sednout na Maria, a ne naopak....
  • Na 3DS jsem hrál většinu launchových her, mám Resident Evil a teď Mária. Musím říct, že ač jsem u Nintenda nováček a Mário mě nikdy moc nebavil, tak tohle je jednoznačně nejlepší hra pro 3DS letošního roku, nemůžu se od toho odtrhnout. :) Zeldu si schovávám, abych si udělal radost na Vánoce (a dodělal diplomku), takže s ní nemůžu porovnat.
  • Amylee.Anderson
    Ať žije klasický Mario...
  • Konečně se repertoár hratelných her na 3DSko začíná trošku rozrůstat. Kdybych na zeldu, toto a samotnou konzoli měl těch pár zbytečných šlupek, možná bych do toho i šel. I když mnohem radši bych toto hrál na nějaké "normální velké" konzoli v obýváku pohodlně na gauči s velkou 3D telkou a pořádným zvukem. Nicméně nemůžete popřít, že tímdle krokem se fakt stává 3DSko zase o něco hezčím...
  • Autor recenze by si měl vyšetřit oči, 3D efekt je zde naprosto dokonalý! V podstatě si neumím představit, že bych to hrál ve 2D (ne že by to nešlo, ale stavba úrovní často vyžaduje pro lepší přehled zapnuté 3D, a to samozřejmě nemluvím o tom, že ve 3D to prostě vypadá sakra lépe. A ani to srovnání s Ocarinou (u které jsem s 3D také neměl problém) není na místě, efekt zde funguje jinak. Je možné nastavit si, zda má obraz vystupovat ven před hráče, nebo naopak více do hloubky jakoby za displej. Proč mám na českých herních webech občas pocit, že si recenze cucají z prstu..?
    • Naprosto souhlasim, nevim kde herni media sebrali ten mytus ze skoro kazdy hrac po 5 minutach vypina 3D efekt, jak mario tak zelda ho maji pekny a hru to dela zajimavejsi a lip se na to diva, na ninty je dokonce anketa kde jednoznacne vyhrava "3D efekt mám zapnutý prakticky neustále". To ze si ho recenzent vypina neznamena ze to dela kazdy!!!!
      • sleepless