Přejít na výpis diskuzí
Taktické RPG Confederate Express sází na stylizaci a náhodně generované prostředí
29.10.2013 | Petr Poláček
23 příspěvků
-
Miluju rozpixelované násilí ve hrách. Podobně na mě působil první Carmageddon. Není to tak sterilní, je v tom určitá špinavost, která podtrhuje prostředí.
-
pixelovata indie . davam 10/10
-
Pixel art nemusím, ale jestli to bude promakané jak slibují a udělají to aspoň atmosférické, tak tomu dám šanci :)
-
Krotitelé zombíků! :D U mě palec nahoru!
-
nemajú prachy na to aby spravili hru s riadńou súčasnou grafikou, tak povedia že to robia v štýle "retro". Na to im všetci skočia a hipsterom začne vlhnúť imaginárna buchtička
-
-
Mně se ta nepřesná, pixelatá grafika velice líbí. Co mi k tomu řekneš? Uděláš mi diagnózu? :-))
-
-
mne je to jedno. Mne vlhla imaginárna buchtička pri čítaní recenzie na AC IV. To v Česku je slovo hipster zakázané tak ako slovo neger alebo cigáň?
-
-
Celý to blbě chápeš. Oni jenom myslí na čoboly, aby si to na těch svejch dřevěnejch počítadlech mohli taky zahrát...
-
-
v pohode, neurazilo. Posmešné narážky na iné kultúry či národy sú charakteristickým znakom určitej časti obyvateľstva známej ako Buran či Burani
-
-
... ostatně stejným charakteristickým znakem jsou i posměšné narážky na něco, čemu nerozumím a co mě neoslovuje, viz Tvůj předchozí příspěvek.
Kakáte si do pusy, pane. -
-
presne tak, ja som použil kritiku na danú grafiku tejto hry, a on a teraz i vy ste sa zdolali na rekaciu len typu "blbý čobol". Ako to býva, keď nie sú argumenty, sú len úbohé pokusy na osobu.
-
-
Kritika grafiky je mi úplně volná, každýmu co jeho jest. Odsouzení případnejch oponentů a hromadný jejich označení za hipstery...no, co dodat. Na takovej výblitek škoda reagovat seriózníma argumentama... *5*
A vůbec. Mazej na salaš, zdrhaj ti ovce... -
* úbohe pokusy o útok na osobu
-
-
-
-
-
-
a další hra co se bude vyrábět 5 let, mezitím bude early acces a nakonec vyjde s polovinou toho co naslibovali, ale bude to jedno protože za 5 let si na to nevzpomenou ani moje backory.
-
Grafika je v pohode. Skoda jen, ze souboje nejsou na tahy a akcni body. Dnes uz takovy system asi lidem pripada nezazivny a zdlouhavy, ale ja to rozhodovani ve stylu - mam 10 AB, za 6 se presunu za prekazku a pak bud vystrelim (ale uz mi nezustanou AB abych se skrcil) nebo se jen presunu a schovam se za prekazku (bez vystrelu) - mam rad.
-
-
proto tam máš mezerník, abys mohl pozastavit a naplánovat... já jsem zase zastánce tohodle souboje .. alá dle pravidel d&d, každá postava útočí rozdílnou rychlostí atd.
(ano vím, tahle hra z těchto pravidel nečerpá, byl to jen příklad) -
-
Ja ten clanek cetl, takze vim jaky pouzili system (ostatne - hral jsem Baldurs gate i Neverwinter nights kde se mezernik na pauzovani pouzival taky). Pisu jen jaky system by mi vic vyhovoval k taktickymu rpg ...
-
-
-
A zase ti zombíci! *2* Retro stylizace ani pixelová grafika mi nevadí, ale ta definitivní smrt mě trochu odrazuje. To je ted nějaká nová móda? Každopádně koncept je to zajímavý, tak se nechám překvapit...
-
-
Spíš je to cílené na to, aby u toho lidi přemýšleli a rozhodovali každý svůj tah. Každý trouba umí někam naběhnout a nechat se zabít ... pak jen pokrčí rameny a na konci mise má svého hrdinu zpět, i když třeba jen na léčení. Takhle přijde o jednoho človíčka. Podobně to je v X-Comu na Iron Mana. Mě se to zamlouvá.
-
-
Vyzera to zaujimavo...coop na takyto styl by som si velmi rad zahral.
-
Chodi stesti dokola, obcas sedne na vola. Na rockpapershotgun ani carka, takze nechapu, kde jste vzali info o tyhle nadhere.
-
-
Co třeba na Kickstarteru ? Máš odkaz rovnou ve článku :-/
-
Blbče *1*
-