Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Miluju rozpixelované násilí ve hrách. Podobně na mě působil první Carmageddon. Není to tak sterilní, je v tom určitá špinavost, která podtrhuje prostředí.
  • pixelovata indie . davam 10/10
  • Pixel art nemusím, ale jestli to bude promakané jak slibují a udělají to aspoň atmosférické, tak tomu dám šanci :)
  • Krotitelé zombíků! :D U mě palec nahoru!
  • nemajú prachy na to aby spravili hru s riadńou súčasnou grafikou, tak povedia že to robia v štýle "retro". Na to im všetci skočia a hipsterom začne vlhnúť imaginárna buchtička
    • Mně se ta nepřesná, pixelatá grafika velice líbí. Co mi k tomu řekneš? Uděláš mi diagnózu? :-))
      • mne je to jedno. Mne vlhla imaginárna buchtička pri čítaní recenzie na AC IV. To v Česku je slovo hipster zakázané tak ako slovo neger alebo cigáň?
    • kostejnesmrtelny
      Celý to blbě chápeš. Oni jenom myslí na čoboly, aby si to na těch svejch dřevěnejch počítadlech mohli taky zahrát...
      • v pohode, neurazilo. Posmešné narážky na iné kultúry či národy sú charakteristickým znakom určitej časti obyvateľstva známej ako Buran či Burani
        • ... ostatně stejným charakteristickým znakem jsou i posměšné narážky na něco, čemu nerozumím a co mě neoslovuje, viz Tvůj předchozí příspěvek.

          Kakáte si do pusy, pane.
          • presne tak, ja som použil kritiku na danú grafiku tejto hry, a on a teraz i vy ste sa zdolali na rekaciu len typu "blbý čobol". Ako to býva, keď nie sú argumenty, sú len úbohé pokusy na osobu.
            • kostejnesmrtelny
              Kritika grafiky je mi úplně volná, každýmu co jeho jest. Odsouzení případnejch oponentů a hromadný jejich označení za hipstery...no, co dodat. Na takovej výblitek škoda reagovat seriózníma argumentama... *5*
              A vůbec. Mazej na salaš, zdrhaj ti ovce...
            • * úbohe pokusy o útok na osobu
  • a další hra co se bude vyrábět 5 let, mezitím bude early acces a nakonec vyjde s polovinou toho co naslibovali, ale bude to jedno protože za 5 let si na to nevzpomenou ani moje backory.
  • zdeeneek
    Grafika je v pohode. Skoda jen, ze souboje nejsou na tahy a akcni body. Dnes uz takovy system asi lidem pripada nezazivny a zdlouhavy, ale ja to rozhodovani ve stylu - mam 10 AB, za 6 se presunu za prekazku a pak bud vystrelim (ale uz mi nezustanou AB abych se skrcil) nebo se jen presunu a schovam se za prekazku (bez vystrelu) - mam rad.
    • proto tam máš mezerník, abys mohl pozastavit a naplánovat... já jsem zase zastánce tohodle souboje .. alá dle pravidel d&d, každá postava útočí rozdílnou rychlostí atd.

      (ano vím, tahle hra z těchto pravidel nečerpá, byl to jen příklad)
      • zdeeneek
        Ja ten clanek cetl, takze vim jaky pouzili system (ostatne - hral jsem Baldurs gate i Neverwinter nights kde se mezernik na pauzovani pouzival taky). Pisu jen jaky system by mi vic vyhovoval k taktickymu rpg ...
  • N7N7
    A zase ti zombíci! *2* Retro stylizace ani pixelová grafika mi nevadí, ale ta definitivní smrt mě trochu odrazuje. To je ted nějaká nová móda? Každopádně koncept je to zajímavý, tak se nechám překvapit...
    • Spíš je to cílené na to, aby u toho lidi přemýšleli a rozhodovali každý svůj tah. Každý trouba umí někam naběhnout a nechat se zabít ... pak jen pokrčí rameny a na konci mise má svého hrdinu zpět, i když třeba jen na léčení. Takhle přijde o jednoho človíčka. Podobně to je v X-Comu na Iron Mana. Mě se to zamlouvá.
  • Vyzera to zaujimavo...coop na takyto styl by som si velmi rad zahral.
  • Chodi stesti dokola, obcas sedne na vola. Na rockpapershotgun ani carka, takze nechapu, kde jste vzali info o tyhle nadhere.
    • Co třeba na Kickstarteru ? Máš odkaz rovnou ve článku :-/
    • kostejnesmrtelny
      Blbče *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit