Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tea Club mám z celého vlastního obsahu games.cz (fc,gamesplay..) nejraději.

    Člověk se dozví o hrách které ani nezná, dozví se zajímavé informace i technické podrobnosti. Drží se to jasně tématu...
    Jen mě mrzí, že je velice zřídka. Různých herních studií nebo lidí kteří něco dělají a mají ambici to dodělat je hodně...Ale zde to jednou za uherský rok :(
    • Jednou měsíčně ti přijde málo? Zas tolik studií tu určitě nemáme...
  • Zajímavá hra a netradiční využití techniky anaglyphu. Za mě palec nahoru.
    Jinak tahle hra si přímo říká o to, aby spolu s hrou byl vydán i editor levelů a komunita už se o dostatek zábavy jistě postará. Tak by to Michal Berlinger mohl zvážit jako stretch goal, pokud se rozhodne pro crowdfunding :)
    • abukac
      Editor jsem zvažoval, právě jako stretch goal, ale má to háčky.
      1) Udělat dobrej editor je fakt spousta práce. Odvážim se tvrdit, že bych za stejnou dobu nadesignoval dvojnásobný množství levelů a znásobil tak herní dobu.
      2) Je tam riziko, že ho nikdo nebude chtít používat a pak celá práce bude k ničemu. Narozdíl od toho, kdybych se třeba soustředil na další obsah, z toho vždycky budou hráči něco mít.
      3) Ten level design je poměrně náročnej - je spousta věcí, které bych v editoru musel zakázat. A i tak by lidi myslím brzo zjistili, že to není taková sranda. Věřím, že pár dobrých levelů by komunita vyprodukovala, ale asi se to nevyplatí v poměru cena / výkon.

      Na druhou stranu, pokud mi někdo pošle na papíře načmáranej level, tak nemám problém ho naskládat ho v Unity, to je otázka na pár minut. A mít ve hře nějaký místo, kde se tyhle speciální levely daj hrát. To je asi spíš ta nenáročnější varianta, kterou bych se chtěl vydat.
  • měl jsem možnost si to zkusit na Gamer PIE a bylo to zábavné :) super nápad, držím palce ať se hra uchytí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit