Přejít na výpis diskuzí
Telltale prochází restrukturalizací s cílem dělat méně her na lepších technologiích
8.11.2017 | Adam Homola
9 příspěvků
-
Kvantita je někdy špatná... a jo je to vidět - Batman je celkem ok ještě ale třeba turborychle vydanej Minecraft nebo nakonec i ty Guardiáni nebyli úplně nej volba ( ty navíc trpěli trochu s vydáním s filmem )
-
No ono to co dělají není špatné. Bohužel si sami přehltili trh, tím že sypali jednu stejnou hru za druhou jak přes kopírák. Když by místo toho točili čtyři nebo pět her a každá vyšla jednou az dva roky, tak mohli bejt v pohodě.
-
Když budu denně jíst jenom štrůdl, tak se taky přejím. TT dělejte tento typ adventur jen jednou za 2 roky a dejte to komplet a lidi to budou milovat.
-
K.O.N.E.Č.N.Ě
-
Poslední hra co se jim opravdu povedla bylo Tales from the borderlands a podařilo se jim připravit Gearboxu skvělou půdu pro pokračovaní skutečných Borderlands. Od té doby ale nic moc. GoT bylo spíše průměrné a totéž i Batman. 3. série Walking Dead nebyla úplně špatná ale na první rozhodně neměla. Minecraft měl úspěch jen u dětí a o Guardians of the galaxy skoro nic nevím. Já jim přeju aby mohli pokračovat ale skutečně se musí začít víc soustředit na kvalitu před kvantitou. Taky by měli ubrat na velkých licencích. Ty je dost svazují jak to šlo vidět třeba právě na GoT, protože nemají možnost rozvést vlastní příběh. Naopak TFTB kde měli relativní volnost mělo spoustu nápadů.
-
je fajn, že si uvědomují, že ten jejich model není udržitelný, ještě by měli zvednout laťku kvality
-
-
Oni to věděli moc dobře celou tu dobbu, ale tak dlouho dokud se sypali peníze, tak jim to bylo jedno.
Až teď, kdy tržby začínají stagnovat a některé díly se skoro vůbec neprodávají, teprve začínají se změnama...
... bohužel si myslím, že je dost pozdě. Než kluci stihnou vydat nové (a lepší) díly, tak odpor hráčů k Telltale bude mnohem silnější.
-
-
coze, 12 her za rok bylo malo *2*
-
A já už zadoufal, že konečně půjdou do... Škoda.