Přejít na výpis diskuzí
Test aplikací Battlelog a Commander pro Battlefield 4
15.12.2013 | Vojtěch Schubert
62 příspěvků
-
s tou slecnou bych si teda zahral... operaci ... metro...
-
-
No iste. Niečo sa jej nebude páčiť a klikne na tvoju pozíciu Tomahawk.
-
-
Je to krasne ale chcelo by to konecne nejaky "pravy battlefield"
Tj zakladna s budovami popripade nejaka zakladna vpredu na bojisku. Kedy by napr po zniceni elektrarne alebo skladu zbrani prebiehala oprava a zasoba tankov municiou pomalsie alebo po zniceni komunikacneho satelitu by doslo k vypadku radarov.
Kazda budova by mala svoj vyznam a jej znicenie by ovplyvnilo hru.
Taktiez v misii by slo o dobytie pozicii, zakladne escort atd nie vlajky. Vlajky patria do unrealu.
Tympadom by aj ten commander na tablete mal nejaky zmysel kedy by napr pri utoku na zakladnu povolal 4, 5 hracov na obranu. Automaticky podla pozicie ktore jednotky su najblizsie. Ak by odmietli misiu mohol by ich potrestat napr par min vazrnim alebo po opakovanom odmietnuti kick.
Cele by to malo zmysel, tymova kooperacia by bola vsade. Tak si predstavujem moderny battlefield. Takto je to len strasne chaoticke behanie od vlajky k vlajke do nekonecna -
-
tohle je na causual serverech naprosto nerealne a z 90% by tyto veci kazily hratelnost, protoze az moc casto se najdou ve hre "saboteri" kteri nici vlastni techniku, nebo s ni jezdi mimo bojovou zonu atd., takze pokud by mohli nicit budovy, ktere by stezovaly situaci zbytku tymu, tak by to slo hodne do haje. Tohle muze fungovat jen na vybranych serverech, kde podobne praktiky prislusne hrace okamzite vykopnou a zabanujou pristup na server a taky tam musi byt hraci, kteri nemysli z 99% na vlastni statistiky a z 1% na tym atd.
pro hochy z LWTB by to byla jiste extaze, ale pro normalni hrani by to ve vetsine pripadu bylo ke zhorseni hratelnosti. -
Snad sa niecoho takeho dockam.
Napr commander by mohol nariadit rychly pozemny utok na protiletecke baterie popripade by ich odstavil inzinier.
To by uz vo vzduchu kruzil bombarder pripraveny na zasah. Samozrejme by ho museli kryt dve stihacky.
Vzapeti po zniceni protileteckeho stitu by pokropil napr letisko a tak by super prisiel o letectvo.
Prepojenie rts a battlefield by bol omnoho lepsi zazitok -
-
Bohužel takhle casual hráči nehrajou. První věc co udělají, tak na spoluhráči zjistí jestli je zapnutý FF nebo ne. Pak už jen běhaj jak cvoci a umíraj a umíraj a umíraj. Spíš tohle jako mód do něčeho, ale velkou cash na to publisher nedá takže bych s tím moc nepočítal. Jak byly ty reklamy only in battlefield a vyprávěli epický příběhy, tak já můžu vyprávět možná tak sebevražedný nálety vrtulníků etc.
-
-
-
meli by udelat konecne s tou optimalizaci vydaj patch ktery opravy chyby ale prinese dalsi
-
prosim o radu opravdu nevite co stim mam zakazany vstup na battlelog a nic jsem neudelal neni to tim ze byly porad nejake updaty a udrzby battlelogu betu jsem normalne hral a tedkom se tam nedostanu
-
-
EA support třebas?
-
-
Trebas sem chtel zjistit neco drive odpoved zasilaji az do 2 tydnu a ja si to vcera koupil nechci to hrat az za dva tady jen jsem chtel vedet jestli to taky nekdo nezazil trebas???
-
-
EA support ma live chat
-
Se supportem jsem už u BF 4 pár věcí řešil a odpověď přišla na druhý den.
-
Ale obávám se, že to bez nich nevyrešíš. Google mlčí a nevypadá to na standardní problém. A už vůbec ne na pěknej. Battlelog i hra mi šlape bez problémů, zkoušeno před půl hoďkou.
-
-
-
-
jasne takhle vypadá válka *11* v realu by v tech domech byli zakempeni snajpri a nikdo by se na ulici neodvažil. si zjistete jak probihali boje v damasku. tolik k taktice a vedeni valky. hlavne že vedle je clanek o gamedizajnu.
-
-
Šak to je přesně jak v Battlefieldu. Akorát že snajpři jsou rozlezení po kopečcích na okraji mapy a protože z tama netrefí ani dveře od stodoly, všichni se můžou vesele promenádovat po prostranstvích. *4*
-
za priklad modernej pechotnej taktiky by som nedal hordu alllllaaaaah akbar *1*
-
-
project reality funguje docela dobře
-
-
Na realitu mas Armu a na uplnou realitu Americas army... a ten vycvikovy simulator jakykoli. Trolling tedy nic moc. *3*
-
-
arma taky neni nic moc ale nebudu argumentovat najdete si to na YouTube kde to recenzuji ti dva češti fandove
-
-
Jen doufám, že nemluvíš o bug reportu od TC... protože to nemá s recenzí moc společného.
-
-
-
Koho by asi tak bavilo hrát realnou válku ty joudo. Proto je to hra, která je o zábavě a ne realitě.
-
-
ja jsem si to koupil vcera a aktivoval klic a jak spustim nacte stranka battlelogu a pise mi to ze tam mam zakazany vstup nechapo co jsem jako udelal
-
Dem stats :DD
-
A uz fixli netcode? A padani app? Oh wait!
-
-
Neexistuje nic takoveho jako netcode... kdyby ano nebylo by co opravovat proboha, protoze by pokazde pouzili uplne stejny kod jako vsichni ostatni...
To cemu vy banda ingorantnich vseznalku rika netcode, je souhrn vaseho HW a pripojeni, jejich HW a pripojeni a vsech HW a pripojeni MEZI vasim PC/konzolemi a jejich servery. To se proste opravit neda...
Jedine co muzou opravit je algoritmus pro predpokladani reakce primo ve hre. To by se ta hra ale jeste vice sekala. Pokud nevis o co se jedna, najdi si nekde clanek, ktery vysvetluje jak se v modernich FPS zpracovava multiplayer a prestan tu drbat srance. -
-
Netcode je ludove pomenovanie pre komunikacny protokol klienta so serverom pri hrani cez internet.. Na Lan sa vyuziva taktiez ina verzia protoku napr. bez kompenzacie lagu a interpolacie, nakolko nie je potrebna, lebo odozva je "fakticky okamzita",,A ze neexistuje netcode? Potom preco pred vydanim BF4 vyhlasovalo, ze FIXLI netcode a bude najlepsi doteraz a ano, pouzili slovo "netcode", mozem ti aj postnut youtube linky.
Tak nestrapnuj sa a nepis srance. -
Jasny, nic takovyho neexistuje ale ve hre je alogritmus ... ktery jsem nazval netcode. A hra by se urcite jeste vic sekala. Skoda ze jsem po netu hral desitky fps a v pohode fungovaly, jediny BF3 a 4 ma featuru chcipani za rohem.
Ty jsi koukam velky odbornik. *15* -
Ale jde zeefektivnit zpracovávání dat na serveru, určitě jdou nastavit priority v klientovy, kterej se o odesílání a přijímání dat ze hry na server a opačně stará atd. Stejně tak jde řezat do věcí, fyziky a efektů, který jsou synchronizovaný na serveru. Spousta věcí se dá nahradit algoritmy, aby se vše nemuselo přepočítávat (třeba ty synchronizovaný vlny). Co DICE udělali před vydáním, po vydání a co třeba ještě udělají nemám páru. Faktem je, že bez jakýhokoliv upgradu mýho HW šlape všechno mnohem, čímž myslím fakt znatelně, líp, než před měsícem. Což podle tebe je nemožný, pokud EA nekoupila nový servery nebo nevybudovala nějakou super rychlou infrastrukturu.
-
-
-
"Během Killcam si můžete nastavit výzbroj" co to je ten killcam? :-) Vy nehrajete v hardcore módu???? :-D
-
-
Kdo by hrál HC, když tam akorát všichni kempěj, nedej bože, aby server neměl nastavenej limit na snipery. BF se hraje skvěle jako svižná arkáda, simulaci z toho neuděláš ani HC módem. Killcam je super a dá se s ní užít spousta legrace. Komu škodí jsou kempeři, ale to beru jako pozitivum.
-
-
rika se ze hrac nekempi ale číhá
-
-
Přesně. Nechápu tu logiku a nadávání na hráče co nechtějí často zemřít. Sám jsem se snažil hlavně neumírat a tedy jsem taky dost číhal i když ne jak to dělají někteří, že čekají na jednom místě hodinu.
Navíc v UT 2004 za to byly hodnosti když jsi neumíral. To potěšilo.
To je ten dav. Jakmile nehraješ jako většina je to špatně. Vezmeš si v COD 1 samopal a jsi lama protože neumíš mířit. Vezmeš si v COD MW brokovnici + perky na rychlé nabíjení a jsi brokkretén (to je slovo). A pod.... Blbci říkají jak máš hrát. Proč tam pak ty zbraně jsou když na to kecají někteří kecy? -
-
Osobně nemám problém s tím, že se někde pár vteřin zdržíš, držíš zamčenou určitou pasáž a tak. Taky všude neběhám jak John Rambo, ale držím se blízko něčeho, za co se dá krejt a když vidím někoho přibíhat, tak si na něj počkám atd. Ale když někdo vyleze na nejvyšší a nejzažší kopec, tam si lehne do trávy a kempí celý kolo, místo aby plnil úkoly (zabíral vlajky, dobýval mcomy atd.), tak to je na ránu. Týmy s větším počtem těhle lidí vždycky prohrávaj, není asi složitý si domyslet proč. To samý lidi, co kempěj na basu se sniperkou. Když zjistíš kdo to je a podíváš se na statistiky, tak 99 % z nich má víc úmrtí jak zabití a ničemu nepomáhaj, akorát někomu občas rozmažou obrazovku. Jako živý terče by byli prospěšnější. Skoro nikoho nezabijou, spawnout se na ně je za trest, protože pak musíš dobíhat půl mapy k nejbližšímu cíli, a s obsazováním cílů ti taky nepomáhaj. Tak k čemu tam takový lidi jsou? A není to o tom, že někdo umí mířit líp než druhej, ale čistě o přístupu. Hrát v takovým týmu je frustrující, protože tě skoro nikdy nikdo nepodpoří a na bojišti jste proti přesile, protože půl týmu leží někde na kopci a myslí si, že si vylepší vlastní statistiky. Tím pak padá veškerá týmová hra a i zábava. I v první linii se dá neumírat a není to až tak těžký. Stačí neběhat jako trouba. S kempěním to nemá moc co k dočinění. Naopak, kempeři na sebe většinou poutaj spoustu pozornosti.
Příklad s CoD bych nebral v diskuzi s BF moc v potaz. Velikost map v BF dává kempění úplně jiný rozměry, o kterejch si CoD může nechat leda tak zdát (v dobrým i ve zlým). -
-
Kempeni je klasicka vlastnost a lenos lidi a hracu, vetsinou hrat neumi kempi a pote se daji zastrelit snadno kdyz te ale zabije stejny kemper po nekolikate a tomu never ze COD je jine staci ze nekdio nekde kempi a prebehne zase jinam. Kemperi byli hojne vyuzivany pojem jiz za dob CS. Nadava se na ne hoodne BF to je oto horsi ze kemping tam je na dennim poradku, tak hlavne ze necheatuji coz v COD ao a usmevne je ze servery maji napsano ze cheatery banuji a pritom heatuj ale co uz.
-
-
u bf 3 se stalo ze v nasem tymu byla vetsina sniperu a meli sme zautocit na mcom a nepratele meli taky snipery tak ze to neslo znicit mcom clovek se tam nedostal kdyz chtel podporu od svych
-
Moc si to beres, nevim kdesi hral normalne se nadava za jine veci... kempeni mezi ne patri. Hlavne je bre se vyhnout ceskym serverum kde jsem treba hral COD:MW1 zadna sranda to nebyla. On COD neni spatna hra treba ale hackery a kempery... v jinejch hrach jich tolik neni no. NA casy UT atp... to zapomen je jina doba Kempeni je humus a nepochopitelne umirat by mel hrac zpocatku co nejcasteji aby se naucil hrat a slabosti protivniku. Byt silnejsi nikoli chodit s davem tedy BF ( kdyz neco neumi je lepsi s nim jit).
-
-
-
Kemperi byli ,jsou a vzdy budou, to na faktu nic nemeni... kdyz jich ubyde tak at.
-
-
-
Jinak jde se už připojit na server jako družstvo? A funguje už nějaké balancování teamů typu votescramble?
Kvůli těmhle věcem mě BF3 extrémně zklamal a BF4 jsem posléze nekoupil. -
-
Když se na server napojí někdo z friends (a máš zapnuto v nastavení), tak vás to automaticky hodí do jednoho squadu.
-
-
A když je squad plný nebo strana plná? V BF3 se nám často stávalo, že jsme se k sobě prostě nedostali. Po loadingu každý na jiné straně a přechod nebyl povolen. Jediná šance byla zkusit vypnout a rejoin. Pokud jsme byli 4, tak v podstatě nemožné.
-
-
Squad to vytváří nový. Často to bývá taky o nastavení serveru, ale co se týče auto-balance, tak nás to nikdy nerozdělí, maximálně nás to přehodí všechny.
Pokud je to možné, tak hra se snaží vás hodit do jednoho týmu a to jsme hráli taky třeba ve 4/5.
Jedině, když byl problém, tak kvůli tomu, že jsme se napojili na posl. sloty na serveru.
Což sám server s tím už nemohl nic dělat, jedině, že by to někoho přehodilo, což by bylo na nic, ta představa, že hraješ a pak tě to přehodí jenom kvůli nějakým lidem, aby mohli být spolu v týmu... nic moc :)
-
-
-