Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja nejak nevim, ale hrali jste tu hru nekdo aspon chvili nebo jste to vzdali po klasickem uvodnim zapnu, umru, je to nesmysl? Mne se moc libila a premira nahody mne spis bavila nez naopak. Taktizovani je potreba mnohem vic nez v mnoha jinych hrach. Rozdil mezi hranim hry takticky a netakticky je u Tharsis skutecne rozdil mezi zivotem a smrti...ano, obcas vas ta smrt dostane, i kdyz se fakt snazite a realne jste proste "vazne nemohli hrat lip", ale tak to chodi...zivot neni fer a Tharsis taky ne. I presto (nebo mozna diky tomu) mne na par hodin dost zabavila a pokud vyjde na tablet, rad si ji poridim znovu...idealni jednohubka na cesty:).
  • V XCOMu se muzu pojistit (Overwatch, Suppression). Muzu delat zalozni plany. Muzu nahodu obratit blize k some chytrym manevrovanim a prepady na kratkou vzdalenost, kdy pod rozstrilim behem jednoho tahu a nedam jim prilezitost se poradne rozvinout.

    Zkratka a dobre, mam nahodu, ale pokud hraju chytre (tzn. moje vlastnosti) muzu nahodu naklonit svym smerem, a bude mi tudiz davat lepsi sance.

    Tohle je obycejny hazard.
  • A máme to tu zase, games ve stylu Academy Awards, metacritic 66/100, games tomu lupne 8/10
    • taky moc nechapu o co jde :D Navic kdo dneska dava na ciselny hodnoceni? Co si tu recenzi treba precist nebo se podivat na nejaky gameplay na youtube?
    • 8/10 místo 7/10 na meta? tak to je tedy skadnál!
  • Jack1947
    Je vidět když to recenzuje člověk co se vyzná, hned je lepší recenze pocit, číslo at tak dále... kdyby to takhle měla většina autorů, kdo viděl mini gamesplay tak ví že Pavel to hrál s určitým zápalem pro věc.

    Většina recenzentů to tak bohužel nemá no... I když je to stále dílo spíše dané náhody, tak to pobaví lidi co rádi, tahové hry s kostkami. ( mně určitě ne, je radost ale sledovat někoho kdo si hraní užívá).
    • Panebože... Hele, Jacku, jestlis ten příspěvek psal opilý, tak už nepij. A jestli střízlivý... tak pij.
    • Každý, kdo zná Pavla, tak ví, že všemu, co se pěkně pohybuje, má pěkné barvičky a je tam nějaká zajímavost, tak té hře nasadí 2 body navíc.

      Takže je potřeba se rozhodovat podle toho...
  • Tak túto hru som ešte nehral, recenzia je cool, našťastie je tu diskusia
  • Tohle hodnocení je přepálené jako hrom. A to mám rád indie a FTL zvlášť. Příliš mnoho náhody a po krátkém čase repetetivní nuda.
    • takze takovy dark souls mezi hazenim kostkami?
      • jestli bych měl jmenovat jednu hru ze všech, která není o náhodě, tak bych jmenoval první Dark Souls. Repetativnost? Jakýsi to uděláš, taký to máš, takže ani tohle není pravda. Takže dosti laciné *7*
  • Takže človeče nezlob sa s lepším grafickým kabátom. Nemáte iné hry na recenzovanie? Restov máte dosť...
    • Můžeš jmenovat 5-6 titulů?
      • Není jich sice 5, ale na tyto hry bych si tady moc rád přečetl recenze
        Dragon Quest Heroes
        Tales of Zestiria
        Disgaea 5
        • nejlepší DLC tu nemá recenzi čili The Old Hunter, pak druhé nejlepší roku tu nemá recenzi čili The Assingment, pak tu nemá recenzi ani povedené Trespasser na Dragon Age. Není tu recenze na datadisk ke Star Wars : The Old Republic. Není tu recenze na nejlepší mmorpg současnosti dle ohlasů a to Final Fantasy XIV- Heavensward. Jakákoliv WiiU hra tu nemá recenzi.
        • disgaea 5... lol pokémoni
        • polda 6!
  • tomocz
    Trošku jsem nepochopil ten konec s grafickou stylizací hry. Jakej je rozdíl grafický stylizace 2001, Gravity a Marťana?
    • Tak to je přeci jasný, ne. V gravitaci jsou skafandry bílý, kdežto v martanovi barevny.
      • tomocz
        Och, jsem to ale nevšímavej crazy motherfucker! :(
  • Na tuhle hru jsem se těšil do té doby, než jsem si ji několikrát zahrál. Náhody je tam až přespříliš. Jestli projedete není z větší části dané vašimi schopnostmi, ale tím, jaké přijdou nepříjemnosti. Jinak řečeno, hru projdete, pokud na vás bude hodná. Kdyby se podařilo nějakým způsobem snížit prvek náhody, tak by to mohla být dobrá věc. Takhle je to průměrná, až podprůměrná hra.
    • Prvek náhody podporuje to, jak a kde se hra odehrává. Schopnosti jsou jedna věc, ale moment překvapení druhá. Pokud hru považuješ za nespravedlivou, tak dobře, ale vyčítat jí, že umí (i negativně) překvapit, není zrovna objektivní argument.
      • Hra obsahově nepřináší bohužel nic víc, než to, že se (dle mého až nesmysl) vše hroutí a hráči nezbývá nic jiného, než doufat, že hodí dobře kostky. To si můžu zahrát člověče nezlob se a pobavím se víc. V téhle hře nejde vůbec o to, co se člověk rozhodně dělat, ale o to, jak algoritmus nahází kostky.

        A to je tak nějak na hru málo.
        • Ta hra je v pohode dohratelna s priemernymi kostkami. Ale velmi tam zalezi na taktike. Ak nevyuzivas vsetky ponukane moznosti a v kazdom kole si dopredu nenaplanujes co budes s kazdym charakterom robit a ako budu spolupracovat, tak chapem ze potrebujes hadzat sakra vysoke cisla.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit