The Division 2 – naskočit do rozjeté onlineovky sám je překvapivě bezbolestné
-
Za mne bych doplnil, že po dohrání příběhu jsem na popud článku z nějakého webu dal na radu a vyzkoušel i matchmaking a musím doporučit. Nebojte se toho. I dnes rád některé úkoly chodím plnit s náhodnými lidmi a nevybavuji si, že bych se spálil. Sem tam to sice nesedne a vyšší obtížnost někteří nedají a odpojí se z týmu, ale jinak je pro mne až překvapivě funkční.
-
-
A přesně proto MM nepoužívám, protože tam neustále lezou lidi, kteří nemají na dané obtížnosti co dělat. Naposledy si vybavuji jednu misi na challenging obtížnost, kde se borec ptal, jestli má jít s tankem nebo healerem. A já říkám WTF, vždyť jdeme jen challenging... Pokud hrát v partě, tak ve dvou s nějakým dobrým kamarádem. Duo mi ta hra přijde nejlépe vybalancovaná.
-
-
Já mám právě v poslední době pozitivní zkušenost, že těchto lidí v MM potkávám minimum.
-
-
-
Zkoušel jsem to v rámci U+ prvních pár úrovní super, ale pak někdy od cca 7 úrovně, i když jsem poctivě sbíral vybavení, tak začali být nepřátelé tužší a tužší. Někde mezi 10-15 jsem to vypnul. Když jsem do každého musel vyprázdnit celý zásobník mi hodně kazilo dojem a pak ty mini bossové nebo co to mělo být - borec s kulometem a pancéřováním jak wolverin z tiberian sunu. Takže pak jediné co mi jakž takž fungovalo a dalo se s tím hrát byl kulomet, ale zase tenhle "rambo" styl mě úplně nebere. Čekal jsem to realističtější, když už se to tak tváří - TC - realisticky vypadající zbraně a vybavení
-
-
Něco děláš špatně, ta hra je celkem dobře odladěná co se týče škálování nepřátel a zbraní. I v endgame je kromě bosů rána do hlavy ze sniperky konečná i pro nejsilnejší nepřítele. Samozřejmě hra pouští s vyžším levelem nepřátelé které vyžadují trochu víc taktiky než run & gun. Třeba borec s kulometem a pancírovaním. Je zapotřebí položit několik ran na to stejné místo aby kus brnení odpadnul, a pak do stejného místa zasadit dobře mířenou ránu a padá jako všichni ostatní. Většina nepřátel má nějaký weakpoint (batoh s vybušninou, autičko na dálkové ovládaní atd, zásahem na tohle místo je většinou konečná). Kolem maximálniho levelu je potřeba již kombinovat vlastnosti brnění a zbraní, třeba zvednou critical hit chance u zbraně na 60-70% a zvednou critial damage na 200%, pak prakticky střílíš za trojnásobek dmg té zbraně. I endgame dokážu hrát obstojně sám, ale v partě padá víc věcí a máš něco jako záchranný polštář. Pasáží samou o sobě jsou technical buildy, které nepoužívají zbraně ale různý division hračky, zbíráš vlastnosti brnení kdy zkracuješ refresh skillů a jejich damage, třeba místo jedny inteligentní miny jich najednou pouštím 10 a můžu skill použít každých 12 vteřin. S tímhle je hooodně zábavy, na PvP ale nepoužitelný :D.
-
-
Mám dojem, že strop pro crit hit je 60 %
-
-
Je to možný, nehrál jsem to od léta :D. Pamatuji si že jsem dělal AR critical build a to vmžiku mizelo vše na co jsem namíril, i když 200% bude nejspíš přehnané Tech buildy mně ale bavili víc, hlavně s Black Tusk rukavicema.
-
-
Tak já ti teď říkám, že AR i skill buildy jsou momentálně pro PvE ztráta času.
-
-
-
-
-
...Hlavně PvP... totálně bezbolestné... tak do levelu 15...:)
-
-
Jen když jsi sám na mapě.😀
-
-
Hlavní hra se dá v singlu dohrát na pohodu i na nejtěžsí obtížnost. End game už je trochu těžší a tam se vyplatí hrát to ve skupině.
-
-
Single super... v arénách po chvíli nehratelné...
-