Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pred tremi tydny vysel dalsi dungeon crawler, dokonce i v cestine
    http://www.indieretronews.com/2015/12/ruzar-life-stone-dungeon-crawler-steam.html
    • Aha, uz tady o tom padla zminka, tak nic :D
      • Uz parim a je to hezke, vse ok, akorat celkove mi to prijde takovy trochu osekany Grimrock, ale urcite doporucuji pro fandy dungeonu.
  • videl som kusok gameplaye a graficka stranka vyzera hrozne odflaknute, napr. rozne detaily, prechod medzi texturami, farebne zladenie a pod.
    • to je schvalne, dungeon master nema ukol lakat navstevniky, ale odrazovat dobrodruhy *5*
  • Tak jsem dnes zase prubnul Guardians prvniho bosse a nejak vubec se necapu :-) Tak jsem pak pustil Ruzar the life stone a bavim se mnohem vice. Hra mi pripada jako by ji delal vyvojar co delal Grimrock. Snad i uvodni znelka je skoro stejna, ma podobny motiv a creatury ve hre i prostredi jako v grimrocku. Hra je nicmene zabavna. Puzzly nic moc. Relativne hodne chozeni a malo originalniho obsahu. Souboje spise lehci zatim. Neni problem, ze typkovi s ohromnym remdichem dam 4x ranu stoje na miste a jeste stacim uhnout nez uderi. Nepratele jsou zatim hodne pomali. Celkove hra pusobi jako chudy pribuzny Grimrocku, ale je to dungeon a je to zabavne!
    • no k tomu Ruzaru, presne jsem mel stejne pocity kdyz jsem to zacal hrat, bavilo me to, parada, ale po dcla kratke dobe jsem zjistil ze pod tim prvnim dojmem se skryva velka nuda a repetetivnost, ukoly tragicky, prines svitky, donesu, jee a jeste mi prines prsten, prochazis porad stejne lokace, prineses, jo a jeste jsme zapomnela ze jsme tam nechala nahrdelnik, atd atd... celkove nedotazeny, je to skoda, fakt...
      Nicmene jsem diky tomu unistalu zkusil The Fall a musim rict ze to je uplne jiny kafe, bud meli autori o dost vic penez, nez ti u Ruzar, nebo proste umeji...ta hra je strasne chytlava a bavim se jak u Grimrocku...jsem na konci tretiho patra a jdu na ctvrty, za sebou 3 bosaky, tuhy to je ale da se to... zatim, rikam zatim, pro me mezi 8-9/10
    • A to Ti u prvního bossáka ještě spolubojovníci napovídají jak na něj :)

      Jestli si to dobře pamatuju, tak stačí používat kop, který překazí útoky a když se napřahuje na ten mocný švih, tak ustoupit.

      Já momentálně trpím na konci druhýho podlaží, kde je nějaký pitomý Assasin. Hajzlík má asi o 2000 HP víc než moje nejhouževnatější postava. Už vím jak na něj, ale chce to moc v tom souboji nechybovat. Už jsem ho dostal na 100 HP, takže jsem na dobrý cestě :D

      Za mě je to příjemný překvapení a co mě potěšilo jsou právě souboje, není to takový chaos jako v Grimrocku a je to taktičtější a variabilnější. Prima záležitost pro kobkaře.
      • Jo, to s tou nohou jsem zkousel ale stejne me dostal. Casem ho porazim. Je to o taktice a pauzovani. Ja sahl po intuitivnejsim ruzarovi a jde mi to diky klasickym realnym soubojum lepe. Jsou tu samozrejme dva nazory, ze je guardians souboj realistictejsi. Diky nemoznosti uniku zavisi souboj zcela na taktice, statech, pouzitych kouzlech a lecenich apod. Ruzar jako grimrock mohou nepritele uchodit - jak zname: sek a ustoupit atd atd. Nekomu vyhovuje to prvni a rika ze to druhe je jen chodicko klikacka, nekdo radeji to druhe...
        • Jj, však to jo, každá hra na to jde trošku jinak a to je fajn, alespoň je z čeho vybírat. Tady se dá taky spoustu nepřátel umanévrovat, uvidš ve druhým levelu, až narazíš na takový tlustý létavce co flušou ohnivý střely, na ty to je nejlepší taktika :)
      • Ještě mě napadlo, pokud si to někdo pořídí, projděte si důkladně nastavení a zatrhněte si zvýraznění objektů, které je defaultně vypnuté. Bez toho je to opravdu hard core, malé předměty jako jsou prsteny a klíče jsou ve hře docela neviditelné.

        Autopauza má také spoustu možností nastavení, a dost zjednodušuje práci při managementu soubojů, vyplatí se to projít a nastavit podle chuti.
  • Tuhle hru recenzenti poněkud prokaučovali, zřejmě je moc málo indie nebo měla špatnou kampaň na twitteru nebo co. Každopádně vypadá skvěle a mrknu na ní.
  • Hral jsem, grafika hezka ala Grimrock, ale moc me nenadchnul system souboju. Hra se priklani svymsoubojovym systemem k tem vsemoznym MMORPG, kde mate "tanka", rozumnej postavu, ktera je vpredu a schytava rany, "damage dealera" - ten koho ukol je ubirat hodne zivotu, a "healera", ktery leci. Me se tento typ soubojoveho systemu nikdy moc nelibil a v teto hre jsem si na nej nezvykl. Dohral jsem zatim prvni level k finalnimu bossovi, u ktereho jsem diky neintuitivnosti souboje s bossem skoncil. Jinak ale krome souboju, vse ostatni - atmosfera, grafika, vypraveni pribehu, je na hre zatim hezke...
    • Kinet1c
      Takze bossa si asi nevedel porazit, teda aspon podla tohto. Nic nie je lahsie, pouzijes skill ktorym mu zabranis v tom aby vedel udriet silno, ked nic ine, tak sa da uderu vyhnut a tak neurobi velky dmg, a potom sa ho da lahko dosekat, uplne jednoduche. Ano suboje aj pre mna zo zaciatku pripadali velmi zvlastne, ale po case si clovek velmi lahko zvykne a nemozem sa stazovat, vynikajuca hra a je my luto, ze vas taka malickost ako trosku ine suboje, tzn take pol na pol, tzn pauza a realtime. Mna to nesmierne bavy a ja osobne nemozem len doporucit. Tak isto je to farebnejsie co sa teda itemov a ich kombinovania na jednotlivych postavach tyka. Aj ako si spominal grafika je hezka a to je dalsie plus. Dalej sa my velmi paci na rozdiel od Grimrocku, ze kamerou mozes otacas v podstate kamkolvek a to myslim tak ze ta kamera ostane tam otocena, tzn ked potrebujes nieco zobrat zo zeme, co sa stava po dropu itemu z nejakej tej priserky. Uz som stihol aj pokapat a to stacilo, ze som kus nedal pozor a hlupe oko ma doriadilo :D.
      Ano suhlasim stym, ze subojovy system nie je mozno vyrieseny zrovna najstastnejsie, ale zaroven, vobec nie je zly, ani ten skill system nie je absolutne tragicky.
      A co sa tyka toho tanka a pod. hm uprimne to tam nie je potrebne pouzivat, a ked tak sa vzdy da urobit nejaku postavu viac vhodnu na to. Ja vtom nic tragickeho nevidim.
      Dalsim skvelym prirastkom do skupiny dungeonov je podla mna Ruzar The Life Stone, graficky je na to o poznanie sice horsie, tak isto tu nie je partia iba jeden clovek, ten moze byt v podstate iba Mag, Bojovnik ci Zlodej, alebo kombinacia tych troch, ale na druhej strane, je to aj napriek tomu neskutocne chytlave. Suboje su ako v Grimrock teda realtime, ale je len jedna postava, takze na zaciatku je to o dost lahsie. V neskorsich fazach hry sa to uz viac vyrovna a aj nepriatelia vedia pritvrdit a teda treba davat pozor. Urcite ani tato hra sa mnohym PRILIZ velkym fajnsmekrom nebude pacit (nemyslel som tym teba, iba tak vseobecne) a preto iba doporucujem, ked nic ine tak v najhorsom to upiratit a skusit, ked tomu neverite, ale podla mna ani za tu ciastku ktora je na steame, neviem presne aka, ja som kupoval za nejakych 13e ci tak nejak, tak sa velmi ale velmi vyplati. Osobne si myslim, ked budu vychadzat aj taketo dungeony, privrzenci tohoto zanru mozme byt len radi, ved ked berieme ze posledny poriadny dungeon na PC vysiel v podstate v roku hm 2000 a to Wizardry 8 prip. este Wizards & Warriors. Od tejto doby nic hratelneho a zapamatovatelneho nevyslo a teraz tu mame Grimrock, Grimrock 2, Might & Magic X, The Fall of the Dungeon Guardians a Ruzar the LIfe stone, uprimne, neviem co este vsetko vide, teda okrem tej ceskej hry, ale ta sa skor podoba na Realms of Ankaria (tusim tak sa to voal, co vysiel ten nepodareny remake) a tak ja si myslim aj do buducna sa je na co tesit. Uprimne som si myslel, ze tento zaner uz davno zapadol prachom a pozrime sa mozno to nie su mega AAA hity ako co ja viem Fallout 4 ci Far cry,, alebo AC, ale aj tak ponukaju celkom slusnu zabavu na dlhy cas a za malo penazi.
      • Ruzar právě hraji, jsem ve třetí mapě. Je takový zvláštně spartánský (jedna postava, nemožnost spánku - léčí se magií, lektvary nebo u ohniště, placení za truhlu na odkládání věcí atd.), ale to mi na něm právě přijde zajímavé.

        V poslední době na Steamu vyšlo vícero dungeonů (nemluvě o dalších zajímavých věcech v Early Access typu Star Crawlers, Crystal Rift nebo Dungeon Kingdom):
        - The Quest - konečně na PC (uvidíme, jestli vydají i rozšíření)
        - Dungeon Hero je casual věc na hoďku dvě, ale navzdory nízkým hodnocením jsem se dobře bavil
        - Sword and Sorcery - Definitive edition
        - Elminage Gothic - inspirace starými díly Wizardry
        - Paper Sorcerer - opět inspirace starými díly Wizardry
        - Coldfire Keep - opět casual a slabá hodnocení, ale pro mě slušná zábava na cca 10 hodin
        • solomon.short
          The Quest vypada fantasticky, asi hned koupim. Dungeon Hero taky, ale odrazuji me mikrotransakce. Jinak diky za vycet, krome Elminage Gothic jsem o nicem z vypisu nevedel :)
          • V Dungeon Hero se člověk bez mikrotransakcí v klidu obejde (ze stejného důvodu jsem měl obavu třeba ze SoulCraft a nakonec jsem se bez nich také obešel)

            "You can really play the game without any in-app purchases if you like. The only in app purchases in steam version, are gem packs, which you get either way for free by completing the dungeons (both random maps + the big hand-designed dungeon). So, if you want to unlock some characters, you can just play the game and get gems as you play for free, or get them faster with purchases."
            • solomon.short
              super, The Quest jsem uz koupil (proste jsem neodolal), tak za necele 4 eura prubnu i Dungeon Hero. diky moc :)
        • Super diky za zajimavy vycet, hned na to mrknu a treba i neco koupim, kdyz to bude dobre vypadat :-)
      • xxxy
        ja som presiel 5 levelov, graficky sa mi to pacilo, aj napad s bossmi vynikajuci...
        mne vadil ten subojovy system, ked uz je tam tento styl, tak mi chybaju makra, nudi ma stale pri kazdom obycajnom suboji naklikavat rovnake veci stale dokola, straca to dynamiku :( toto je pre mna najvacsia prekazka a uz to neplanujem hrat...
        este mi vadila nosnost, ked som mal plne oblecene postavy, tak nosnost bola skoro na maxime aj ked som mal inventar prazdny, ale toto je ma az tak netrapilo...
        skoda :(
        grimrock 2 pre mna naj hra 2014 (bavilo ma to viac ako divinity sin ci wasteland 2)
      • Aby nedoslo k omylu. Ja jsem moc rad, ze Guardians hra vysla, protoze se mi libi dungeony. Vyhrady k soubojovemu systemu jsou jen osobni a treba se to casem ve hre naucim a bude se mi to libit - daval jsem jen prvni dojmy. Druhou hru, kterou zminujes - Ruzar - jsem take zkousel. Vypada take super, zatim jsem na zacatku. Jediny problem jsem mel s otacenim - pri castem otaceni postavy (jak se zacne prostredi tocit na danou stranu) me z toho boli oci a hlava. Nevim cim to je. Snad to polevi, ale u Grimorcku jsem to nemel. Jsem moc rad, ze obe hry vysly a tesim se, jestli je dohraji :-)
    • DeDy
      Po zhlédnutí přiloženého videa v článku mě soubojový systém též odradil. Až moc mi to připomnělo WoW, které vskutku nemusím. Škoda.
  • ..tuhe prasa *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit