The Last of Us: Part II se původně inspirovalo u Bloodborne
-
Ve finále je to úplný opak Bloodborne, místo brilantního game a level-designu se hra spoléhá na filmečky.
Jako škoda, koncept že prozkoumáváš svět TLOU2 po vzoru Bloodborne by se mi líbil určitě více než další lineární filmová akce.
Jinak to nechápu s tou Laurou, ta přece jenom dabovala, tělo a obličej Abby propůjčila Jocelyn Mettler. Neměla by spíše cvičit Mettler?
-
-
Mě se právě líbí, že kvůli příběhu od toho couvli. Za mě je vyprávění velkýho příběhu stále nevyřešený problém většiny her s otevřeným světem. Způsob vyprávění , který přineslo TLOU2 je podle mě strhující. Přemýšlel jsem o té hře několik týdnů po dohrání. A to jsem k tomu přistupoval trochu s despektem. Poslední hra, kterou jsem dal na ps4.
Omlouvám se, omylem jsem klikl na nahlásit..
-
Motion capture dělala Laura, tak nejspíš proto. Jocelyn Mettler byla jen face model a body model Colleen Fotsch, takže Abby je nakonec stvořená z tří žen :)
-
Ono to tam tak trochu je, když se dostaneš do té otevřené lokace, místa kde můžeš najít zajímavé věci reprezentují dungy, jen jim to pak nefungovalo v rámci storytellingu, tak od toho opustili. Je to docela hezky vysvětlený v tom dokumentu.
-
-
ano, to je za mě nejlepší část hry, i když ten level-design je diskutabilní, tak ta větší volnost za mě byla v pořádku. Kdybych chtěl být zlý, tak řeknu, že jim ten storytelling nefungoval ani potom. 😉
-
-
To je diskutabilní mě ten příběh sednul. I za Abby se mi hrálo dobře.
-
-
-
-
Podle mě to tvůrci s Abby vzali do extrému. Mám tu postavu rád, ale s jeji muskulaturou profesionálního pojídače anabolik se pořád nemůžu ztotožnit, protože to v postapo nedává smysl.
-
-
Body model pro Abby byla Colleen Fotsch, takže zase tak do extrému to nevzali, protože za svou kariéru byla i v mnohem "svalnatější" formě než je Abby. Někdo může namítat, že v post-apu by nemohla mít tak vyváženou stravu atd. ale kdo dává pozor, tak si povšimne že jejich základna měla vše od dobře vybavené tělocvičny po potraviny.
Pak je to taky o genetice, tělesné stavbě atd. což u fiktivní postavy nemusíš řešit, ale doporučuji se třeba podívat na nějaké fotky Miriam Kate Williams zvané Vulcana a jiných prvních bodybuilderek, a nepřijde mi to nijak přehnané, obzvlášť s ohlédnutím k dnešním znalostem o budování svalové hmoty.
-
Proč jako v postapo nedává smysl že má ženská svaly jak chlap? Dej mi jediný rozumný důvod. Vždyť existujou ženský v tomhle světě se svalama jak parník. U ženský, která žije celý život v apokalypsa to naopak dává mnohem větší smysl.
-
-
tak žena má jiné fyzično než muž a jiné limity, je to dané genderem, pokud to chceš obelhat, musíš tomu chemicky pomoci, to je ve zničeném světě docela problém.
Teoreticky je samozřejmě možné, že skupina měla přístup k práškům, ovšem nejsem si jistý, že by ji to dovolili brát, přece jenom nebyla v rámci vedení,
-
-
Vždyť tam ty prášky přece zobeš aby sis vylepšil postavu 😃( ber s nadsazkou)
-
-
-