The Lord of the Rings: Return to Moria – recenze trpasličího návratu domů
-
kdo chce kopat s trpasliky, tak si radeji zahraje Deep Rock Galactic
-
-
Jo, DRG je slušná sranda.
-
-
To se opravdu nenajde studio které by dokázalo zpracovat svět LotR do RPG podoby tak aby mělo podobnou atmosféru jako své doby například Morrowind? Jelikož to zpracováním bude nejspíš RPG a jedná o velmi rozsáhlý svět a lore, tak nečekám oči vypalující grafiku ala Alan Wake 2 a klidně i oželím když efekty budou vypadat průměrně, hlavně když to bude mít hezky zpracovaný svět, zajímavý klidně temněji laděný příběh (opravdu není nutné knižní předlohu převyprávět slovo od slova), zábavné herní mechaniky.
Je smutné že i po tolika letech považuji za nejlepší herní adaptaci LotR the Third Age která je dnes již zapadlá rarita jenž se pomalu nedá ani sehnat. Ta hra nebyla revoluční, spousty mechanik obšlehla odjinud, přesto pamatuji jak rád jsem se k ní vracel a chybí mi něco v podobném duchu.
-
-
no bohuzel je vetsina her v licenci LotR odpad,
jedinou vyjimkou jsou strategie LotR: The Battle for Middle-earth 1+2
bohuzel k nasi smule jiz licencne nekoupitelne
-
-
To jistí mod a submod do Medievalu 2...third age a divide And conquer
-
-
-
Za mě 5/10 s odřenýma ušima. Když pominu hodně podprůměrný soubojový systém, velmi tupé AI, animace postav jak z 90 let (když jsem viděl běhat jelena tak jsem se málem počůral smíchy) pak hra zabaví. Je tam hromada nedostatků od nemožnosti otáček objekty libovolně, divný progres systém, který jak autor článku píše Vám umožní většinu pěkných kousků postavit až koncem hry. Absence jakékoliv obranných staveb. Hra měla/má potenciál pokud vývojáři zamakají a udělají z hry survive porovnatelný s Valheim. Zatím mi hra připadá jako polotovar. Estetická stránka stránky je super, možnost pouze opravit některé staré základny je do hry pasoucí a přidává na zážitku, že jste opravdu někdo, kdo znovu osídluje prokletou horu. Každopádně volnost zde pokulhává, připadá mi to jako kdyby hra vůbec neměla procedurární generování.
-
-
Tak tohle se Valheimu nevyrovná nikdy. Když si jen vzpomenu, co za stavby jsme tam nastavěli s klukama (teda stavěl kolega, já jen tupě kutal materiál), tak tohle na to nebude mít nikdy. To by museli předělat snad celou hru. Je to naprostá ostuda, jak pro děcka z prvního stupně.
-
-
Ostuda to je, těšil jsem se že budu za trpaslíka usekávat končetiny orkům a zatím si připadám jako, kdybych hrál mobilní hru pro děti z mateřské školky.
On Valheim má taky hromadu nedostatků, hlavně v stavění mi například v porovnání s Conan Exiles připadá pořád dost základní. Uvidíme s čím přijdou v dalších updatech, ale s jejich tempem vývoje se dočkáme tak za 2 roky. Takže netrpělivě vyhlížím Enshrouded, který podle prvních recenzí z dema vypadá slibně.
-
-
-
Tohle je záser. Při tom jediný co fandové chtějí, je držet příběhové linky prostě nám nasypte celou story původní story v unrealu5.
-
-
No, ta půlka stránky, nebo kolik toho Tolkien napsal o návratu trpaslíků do Khazad-dûm, je na "nasypání celé původní story do unrealu5" s dobrým výsledkem trochu málo. Zbytek jsou lokace s popsanou historií, které podle recenze ve hře jsou.
Možná to chtělo pojmout spíš jako budovatelskou strategii se survival prvky v pohledu shora (řekněme zkřížit Dungeon Keepera s Timberborners) než jako dobrodružství party trpaslíků, kteří musí spíš přežívat než budovat.
-
-
Nevidím špatně že zvolili survive žánr. I do takového survive by se dali zakomponovat NPC, pro které by jsi obnovoval domy/čtvrti. Podobný koncept o který se snaží Enshrouded. Na hře je spousta maličkostí, které by se dali zlepšit, protože základ hry není špatný jenom všechno ve výsledku dává průměrný survive zážitek.
-
To by určitě nebylo špatný a obnova Morie by se předávala o něco líp než v případě survivalu.
Ale to se pak nabízí možnost pustit si Dwarf Fortress a tu Morii si prostě postavit, žeano =D.
-
-
Nejdřív ale člověk musí strávit desítky hodin učení se jak na to. :D
-
-
Hele, ono už to dneska neni tak hrozný. Jo, když jsem to kdysi hrál poprvé, pěkně v ASCII, bylo to peklo, ale dneska to koupíš na Steamu (s grafikou!), ovládá se to docela intuitivně a dá se naskočit relativně rychle. Plný proniknutí do tý neskutečný komplexity, kterou ta hra nabízí, samozřejmě pořád zabere nějakej ten tucet hodin, ale úvod už neni tak strašný wtf, jako bejval =).
-
-
A jak se vyvinul adventure mód? Hrál jsi ho? Taky jsem to před lety hrál v ASCII tak bych tomu dla šanci, ale to stavění není úplně můj šálek čaje.
-
-
-
-
-
-
Je neuveritelne, ako si vie kvalitu postrazit Games Workshop a ako to nevedia Tolkienovci
-
-
tak uvidíme, jak to ještě dopadne u dalších her, když práva na LOTR odkoupil Embracer group, s tím ,že současné projekty dokončí vývoj, a zbytek už jen pod hlavičkou E.
-
Coz je docela prekvapive, protoze pokud si dobre vzpominam, pred lety byli docela haklivi na to jak se se znackou zachazi, jestli je vsechno podle kanonu a tak dale. Prijde mi, ze se to (bohuzel) zlomilo nekde u Shadow of Mordor (coz sice nebyly spatne hry jako takove, ale teda Tolkien tam taky dostaval na frak).
-
-
To je tím, že synovci co přešel do vedení Tolkien Estate na tom zas tolik nezalezi a Christopher je tři roky mrtvej
-
-
Aha, tak to bude asi ono, specialne Christophera si vybavuju z nejakych vyjadreni, ze na odkazu hodne lpel a jen tak neco pres nej neproslo.
-
-
Ano, už za jeho života se i řešily nové TV práva...myslím že tehdy Apple přišel s...rebootem, že by udělali zas trilogii o prstenech ale to Christopher ještě odmítl, pak skonal a dostal se tam jeho synovec co souhlasil s Amazonem a dostali jsme co jsme dostali...ono ruku na srdce, z dodatku k pánu prstenů se asi moc velká sláva vykouzlit nedá a nebo taky jo, jde o to jak k zdrojovému materiálu přistupujete(viz. Zaklínač), nicméně nějaká kvalita kontroly se pod jeho dohledem neděla a jak říkám, chechtaky se prisypaly, on to má relativně má háku a je to prostě jen ,,produkt,, než nějaký rodinny dedictvi :/
-
-
Někde jsem viděl fanouškovské video ve formě návrhu, jak by Prsteny Moci mohly vypadat, kdyby se držely Tolkiena a nevyužívaly nic, co Amazon neměl z k dispozici. Vypadalo to hodně zajímavě.
Pokud jde o Christophera, tak ten byl větší pedant než samotný JRR, který měl k adaptacím vztah ve stylu "buď věrnost nebo pořádné prachy." Teď se z toho asi snaží vyždímat, co se dá, protože za dvacet let to nejspíš bude volné dílo a o licenci nebude muset nikdo žádat.
-
-
-
-
-
za me to byly i spatne hry. mam rad zanr akcnich RPG, mam rad fantasy (spis teda low), ale toto jsem nedohral, a to jsem se snazil, LOTR mam rad taky.. ale prilis moc hacknslash
-
-
-
Ach jo.