Přejít na výpis diskuzí
The Secret World - rozhovor s Ragnarem Tørnquistem
17.10.2011 | Redakce Games.cz
13 příspěvků
-
Nezapomenme na velky prusvih jmenem Age of Conan. Ohledne MMO od Funcomu jsem nesmirne opatrny, protoze ten stav, vekterym vysel AoC, to bylo udesne. Funcom si nalozil desne velke sousto, nejvyznamnejsi chyba, co totalne podelala herni zazitek, bylo natahnuti levelu na 80, s tim souvisejici silene velky talent strom. Dodnes mivam nocni mury jak jsem lital kolem 3 respawn pointu a udelal na neustale se respawnujicich barbarech asi 10 levelu, protoze nikde jinde proste nebyly questy. A talent stromy s talentama co proste nefungovali, a jejich nekonecne ladeni, to je pribeh sam o sobe. Tak snad si tady autori moc nenalozi a udelaji z toho normalni hru, co se v den vydani bude moci alepson jakz takz hrat.
-
-
Hral jsem to od bety a rozhodne jsem nemel stejne zazitky. AOC kazdemu nesedl a ani ted ,znacne vylepseny,neni pro kazdeho. Ale pro me MMORPG neni jen honeni se za lvl. A kdyz jsem mel pocit,ze uz nemam ve hre co delat,tak prece nejdu grindovat,ale co treba zkusit pauzu? Nevim proc si vsichni mysli ze vrchol MMORPG her je mit maximalni lvl a nasledne raidovani?
-
-
Na tohle jsem se těšil, no po té době čekání už jsem trochu "vychladl".
Trochu mě děsí ty souboje (počítám, že to bylo gameplay ve videu), čekal jsem něco trochu více dynamického a méně robotického auto-attacku (úder, pausa,úder, pausa,úder, pausa,..)
Asi toho chci v dnešní době moc, už bych se měl uskromnit *1*
Každopádně velké plus za moderní prostředí *3* -
-
Necheš moc. Chceš pokrok v herních mechanikách MMO žánru, ten pokrok, který je např. v Asii čím dál viditelnější. Ale tady v Evropě si na něco podobného budeme muset počkat.
Už se těším na obrovské haló a převratnou novinku, až oznámí první Euroamerické MMO s přímým ovládáním postavy, tedy žádné autolock útoky a žádný luck dodge -> hráč s postavou sám útočí kam chce, hráč s postavou sám uhýbá kam chce.
-
-
Podle me to mozna nesesadi wow z trunu ale vybuduje si svuj vlastni.Fantasy je prehrsel, takove mmorpg tu chybi a to hodne.Pro me jasny kandidat na skvele mmorpg za ktere budu rad platit.Jerry12 ma trochu pravdu, vlastni "novy" svet je pro autory rizikova sazka. Vsechny mmorpg maj prakticky svet postavenej na pravidlech svetu davno vytvorenejch.WoW ma strategie Warcraft.Warhammer je starej asi 30 let.Lineage bere z manga univerza atd,atd. Tvurci Age of Conan ale to podle meho rozbali na plny kule az si Deathwing sedne na zadek a uz nevstane.
-
V podstatě neřekl vůbec nic zajímavého a poté co jsem viděl někde gameplay tak to opravdu vypadá špatně i když jsem se o tuto hru dříve zajímal, pokud mmorpg tak mi to pořád jistí guild wars 2, tam jsou ty výsledky jejich práce vidět
-
-
Mě se teda zatím akorát líbily ty CGI filmečky. Jinak teda nic moc.
-
-
Udelat poradny hratelny MMORPG s vlastnim urban fantasy svetem je jeste o tridu narocnejsi nez takovy SWTOR. Preju panum z Funcomu hodne zdaru, ale vlastnim lore bez overeny znacky to budou mit nesmirne tezky.
Pokud by se jim povedlo vyrobit tak atmosfericky MMORPG jako byl treba Vampire: Bloodlines, tak maj u me zajistenej akup hry. -
-
ma byt nejaky upirsky mmo to ti i nekde bylo hodne nadupany jen sem zapomel nazev :D nevite?
-
-
World of Darkness. Od tvurcu EVE Online.
-
-
-
Koncept zní úžasně, ale jen se podívám na gejmplej tak vidím průšvih a to pořádný.
-
Takže z rozhovoru vyplívá že hra je stereotypní sranec bez jakéhokoli cíle... Předvýdám tomu budoucnost stejnou jako APB...
-
-
APB je nahodou super hra keby mala lepsiu grafiku menej bugov nejake achievy 5x viac zbrani 10x viac aut 3x vacsi svet lepsi balance/ fyizku ladder a tak podobne *15*
-