Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle neni objektivní recenze hry. Jen osobní dojmy a subjektivní bláboly při hraní hry.
    Fakt mě nezajímá, co si recezent představuje. Dlouhý jak nevim co, ale vesměs je to jak slohovka ze ZŠ pro splnění osnovy. Nechápu, jak může nikdo říct, že je to dobrá recenze. Já se nedověděl žádný hodnotný informace o hře. Náhled na svět, optimalizaci, zpracovnání, nápad a nahlížení na něj, nastínit l základ lore, nějaká zajímavost kolem, pokud je to říct klidně i něco z vývoje hry o samotnejch vývojářích a samotnej náhled na herní pravidla a jejich hodnocení. Něco o základech interfacu a nastavení hry a takhle bych mohl pokračovat furt. Vyvážit to a vynést na povrch věci, co stojí za povšimnutí. A klidně si i vkusně "rejpnout" ohledně nějaký srandy co se s hrou nese, nebo čehokoliv..
    Takže recezent si očividně zapl tutoriál (sám se o tom zmiňuje) a psal si svoje fantasmagorie? Protože proč hledat informace, popřípadně někam o ně psát, komunikovat jako zástupce oficiálního herního portálu (když už byste mohli :/) a prosit o informace či vyjádření. (umíte anglicky? :D) Emaily a internet jsou dnes poměrně běžná a "zadarmo" věc. A světe div se, i někdo by pro Vás sesmolil krátkej e-mail, protože je to pro ně reklama zadarmo.
    Je to prima, každej si při hraní něco představuje a nějak vnímá herní svět ale měl by si uvědomovat, že je recezent a nepíše si na svůj blogíček bláboly. Neni to chytrý, neni to vtipný ani pro nikoho přínosný. Ani jako vyjádření to nepůsobí. To je jako když si blázen píše svoje pocity jako při sebereflexy, aby si nad tim zapřemejšlel..
    Ještě jsem nezažil, že by tu někdo napsal hodnotnou recenzi. Na RePlayi dokážou během krátkýho spotu říct o hře mnohem víc podstatnejch a zajímavejch věcí, než tady za 20 článků. A ještě je to zábavný.
    Když už se ti šašci tady naučí něco o svej práci. A ano, v tom dvou minutovym spotu mluví svižně a mluva by možná zabrala víc v psanej verzi. Tak zapněte kameru a naučete se vystupování, charisma a aspoň o tom mluvte.. ale už proboha nic nepište.
    • Dasik
      Podle mě je to naopak výborná recenze, právě proto, že je psaná jiným, zajímavějším stylem. Autor si s ní dal očividně hodně práce. A myslím, že je v ní popsáno všechno, co by mělo. Akorát ne suše a nudně, jak bys chtěl...
    • Morraw
      Další blábol na téma objektivní recenze. Hry jsou o pocitu a o samotném zážitku z hraní. To nikdy objektivně nepopíšeš. Naopak čistě subjektivní recenze s porcí nadhledu jsou ty nejlepší. Pak už jde jen o ztotožnění se s autorem, Sto lidí, sto chutí. Neexistuje jediný způsob jak napsat dobrou recenzi ani není potřeba vypisovat úplně vše.
      • del0
        Morraw: Nevim co si dělal ve škole o ČJ, ale jeden ze základních znaků recenze je objektivita. Samozřejmě tady není objektivita myšlena ve smyslu faktickém, ale spíš pokusit se být nezaujatý a konstruktivní.
      • Tak objektivní jsem nemyslel tak doslova. To bychom zas filozofovali o tom, že objektivní názor ani nemůže úplně existovat, protože každej prožívá věci po svym. Myslel jsem tim spíš větší neutralitu a profesionalitu při psaní.
        Jako mě by to nevadilo ale pokud je to bráno jako recenze, je to smutný.
        Mělo to bejt spíš "dojmy z hraní" nebo se to jmenovat jinak a ne, aby to byla "oficiální" recenze o hře s hodnocením. Já na recenze koukam, protože právě chci poznat hry co neznam. Nekoukam na hry, co znam. Tenhle typ psaní by v nějakej sofistikovanější verzi mohl bejt zajímavej. Ale nezlobte se, recenze to neni ani omylem. A recenze je prostě recenze. Podávaná jinak může bejt ale ani to tu prostě neni. Ale tohle je prostě skutečně o ničem i jako článek na odlehčení.
        • Morraw
          Tak není to klasická recenze, chápu, že se ti tenhle styl nemusí líbit. Ale když je to dobře napsané, tak se to čte velmi dobře. Ale to ať posoudí každý sám.
          Ale když už mě hra zaujme, tak jdu stejně na steam přečíst více názorů. Potřebuješ znát názor nových hráčů, tak i zkušených v žánru. To ti jedna recenze nikdy nedá. Prostě nikdy to nebude objektivní.
          Když už si jdu přečíst recenzi na nějaký herní web, tak jen proto, že mě zajímá třeba konkrétní názor člověka.
        • A opravdu se nesnažim nastínit názor, že to má bejt podle nějakejch smyšlenejch pravidel, nebo řádu "jak psát recenze". Ale inteligetní člověk pozná, co jsem tim chtěl nastínit. Prostě aby psali míň blbostí a víc se tomu věnovali. Originalita je naopak fajne. Ale tohle je mimo mísu. Recenze by klidně mohla bejt originální/ úplně jiná než obyčejně, ale furt je to stále recenze.. *7* Tohle recenze neni. Chápete? *7*
    • Pethulla
      A já zase nechápu lidi imrvére kecající něco o objektivních recenzích. To je taky na zbláznění. Navíc většina tvojich výtek je v recenzi zmíněná.
      Na druhou stranu přiznávám, že tenhle styl psaní recenzí taky nemusím, ale zase chápu recenzenty, že se jim nechce furt psát podle stejného mustru. Pak ale můžou vznikat takové příšernosti, mnohými sic milované, jako Andrejova recenze na Jagged Alliance 2 nebo GTA: Vice City od Tomíka Zvelebila.
    • vaclav.pechacek
      Recenze jsou vždycky subjektivní. Pokud chceš alfabetický seznam všech herních prvků, zkus Wiki nebo jinou recenzi.
  • Prvotriedna recenzia k prvotriednej hre! *3*
  • Musím souhlasit že se jedná o hru opravdu unikátní.
    Bohužel mi příjde že je až příliš mnoho věcí neovlivnitelných a hra vás hodně málo informuje - jede to boje a chcete taktizovat podle typu nepřítele? Smůla - nepřátelé jsou prakticky kompletně náhodně generováni. Navíc do většiny soubojů jdete doslova poslepu - hra sice zobrazuje "obtížnost" ale jen u některých armád a ještě u méně armád odpovídá realitě (např. není problém zabít 5-tihvězdičkovou armádu bez škrábnutí, zatímco jiná 3-hvězdičková vám smrtelně raní víc jak polovinu členů vpravy, nebo otevíráte rakev jste varováni že uvnitř může být striga ...a nakonec na vás z ní vyskočí strigy 3 a 5 netopýrů ).
    Jste s výpravou někde na mapě? Proč náhodně nenaspawnovat obrovskou nepřátelskou armádu ihned vedle vesnice (rozdělení 50/50 nepomůže). Hra je poměrně těžká, ale spíš ve smyslu neférovová a nebojí se hráče frustrovat - nemá problémy vygenerovat v dané fázi nepřekonatelnou překážku prakticky kdykoliv a kdekoliv vyhladit vám během dvou kol celou vesnici.
    Další věc co mi vadila je nevyužití bohů, to jaký jste bůh jen změní obrázek na interfacu(nepočítaje pár malých pasivních bonusů).
    Konec ale k negativům, víc jich opravdu není a jinak je to hra skvělá.
    • vaclav.pechacek
      Je to přesně jak říkáš, proto jsem taky zmiňoval tu moc velkou roli štěstí. Na druhou stranu typy nepřítele jsou vidět, pokud na danou armádu klikneš. Ke konci, když už víš, co je kdo zač, se to hodí. A spawnování armád u vesnice je totální dick move, to je teda fakt. Co se týče bohů, tak se k nim vážou unikátní questlajny a občas ta příslušnost vychází najevo i během rozhovorů, takže tam jsem neměl až tak negativní pocit z nevyužití.
      • Za všechny bohy jsem sice hru nedokončil, ale co jsem viděl tak quest byl stejný - jen se lišil text a karty boha a záporáka při souboji. Osobně bych ocenil možnost aktivně zasáhnout do souboje nebo ekonomiky nějakou "božskou silou" a celkově více interakce než ten jediný Divie quest.
        Výhrady mám právě k tomu že jdou nakliknout pouze neutrální armády, už ne žádné ostatní eventy/challenge. Navíc i nakliknutí toho moc nepoví, zobrazí se pouze názevy jednotky - statistiky jednotlivých jednotek náhodně generovány a proto se nezobrazují(ani přibližné). Thea je na druhy jednotek opravdu pestrá, pokud tedy člověk nemá 50+ hodin odehráno tak jde do hodně bojů opravdu poslepu.
        • vaclav.pechacek
          Máš pravdu, no, často ti ta hra prostě podrazí nohy, ale většinou ti dá šanci se z toho i vzpamatovat. Nenarazil jsem na událost nebo souboj, které by mě donutily samy o sobě restartovat hru - naštěstí, jinak by to byl mnohem větší problém, než je teď. A je fakt že člověk si moc jako bůh nepřipadá, no. To sice tak trochu zapadá do toho konceptu že bohové jsou oslabení tou apokalypsou, ale nějaká ta nadpřirozená síla by to možná hezky ozvláštnila. Ale těch prvků je tam už tak tolik, že si myslím nemůžeme stěžovat na nedostatek obsahu :D
    • jj obtiznost je hodne dana nahodou. Uz startovni pozice muze byt hodne rozdilna. Napr drevo a maso (maso pak stejne mato z pastvin) vs drevo, dva druhy rostlin a nejaka dalsi surovina. Nebo kdyz mate mithril 10 policek od vesnice vs kdyz je na druhem konci mapy a to jeste vam kontinent rozdeli voda at to nemate tak blizko.
  • Chim
    Týýý jo, to vypadá hodně zajmavě.
  • Svarog, Perun... No výborně, žena nebude ráda *16*
    • Asi mi uniká proč?
      • (asi bude moc hrát)
  • Když jsem se dostal přes averzi vůči kartám (které se ted cpou snad i do závodních her) tak je to super gamesa se spoustou vnitřních mechanik které fungují

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit