THQ Nordic ukázal remake Gothicu, Titan Quest II i Wreckfest 2
-
O Gotic obavu nemám určitě se povede, Wreckfest jsem hrála na PSku a byl to slušný odpad.
-
-
Je škoda, že zábavnosti a celistvosti Flatoutu se to nepřiblížilo, ale furt nějak najivně doufám, že se jim to podaří vzkřísit.
-
-
Je to naprosto super, koupil jsem to 3 dny zpátky protože je to ve slevě za 12 euro
Bourání Desná pr+++, hodne tratí, v MPntaky zábava. Jen těch aut není v základu moc a asi to chce i aspoň jeden season pass
-
-
A hrala si v minulosti niekedy Flatout? Ze Wreckfest je zly v porovnani s FlatOutom, alebo ta to zanrovo nebavi?
Lebo Flatout ma bavil a Wreckfest mam kvoli tomu wishliste, tak ho pripadne zmazem :)
-
-
Nerada to připouštím ale, Flatout jsem nehrála ale, ohledně Wreckfest si stojím za svým názorem, byla jsem ze hry zklamaná. Jedině co, mě na hře bavilo byl našlapaný soundtrack.
-
ja to hral teda hned po vydani, potom tam toho jeste asi hodne pridali, ale prislo mi to jako mix flatoutu a trosku serioznejsi zavodni hry, za me cajk, ale radsi bych zase neco jako split second
-
Wreckfest je naprosto super.
-
-
-
Vypadá to fakt skvěle ty Gothicy. Začínám trochu uvažovat o pořízení. :-)
-
a to, co vypada nejlip, The Eternal Life of Goldman, do titulku ani nedaj
-
-
Kouknul jsem teď na video. Hra nevypadá špatně, ale zrovna na PC nebo konzoli bych to fakt hrát nepotřeboval. Spíš na tabletu někde v posteli, když jsem marod. 2D skákačky mě už dneska neberou a myslím, že to tak má většina moderních hráčů. Pár lidí si to ale určitě najde. To je jako Hades nebo Terraria. Určitě skvělé hry, ale ne pro každého. Mimochodem Terrarii jsem si pořídil na iPadu a s ovladačem od Xboxu je to super. Ale hraju jen, když jsem nemocný. 😀
-
Přesně proto se dělají hromady remasterů, remaků a pokračování. Stačí to někde zmínit a píše o tom každý. Chceš vydat něco nového a ticho po pěšině.
I když abych byl fér, tady do toho určitě zasáhly i jiné okolnosti. To, jestli to vypadá nejlíp, je subjektivní. A taky to má nejdelší název, takže by se do titulku nevešlo už nic jiného.
-
-
Gothic vypadá skvěle :) Líbí se mi ztvárnění sektovního tábora, kterému sluší vyšší míra mysticismu, přičemž je skvělý, že nezasahovali do vizuálu starého a nového.
-
-
Celkový dojem je takový že se mi to taky zatím spíše líbí, co se mi ale příliš nepozdává je ztvárnění stísněnosti která byla v originálu téměř hmatatelná díky tomu že magická bariéra byla téměř na dosah - v ukázkách remaku bariéra zatím vypadá spíš jako polární záře někde v dálce 😅
-
-
No, nevím, já tam nikdy žádnou stísněnost necítil a o magické bariéře jsem většinou nevěděl, dokud hrdina nezačal jiskřit, když byl moc blízko.
-
-
No, v originále byla bariéra více kontrastní s oblohou: https://youtu.be/bvpnl24kFxs?feature=shared&t=277
Ale jak říkám, je to spíš drobná výtka. Celkově si myslím že barevná škála by mohla vypadat trochu jinak, ale nelze se zavděčit každému a až to vyjde tak vznikne tak milion reshadů a různých grafických modifikací.
-
-
Tam jde ale spíše o optický klam/technické možnosti tehdejší doby; bariéra za bouřky sice vypadá nízko na první pohled, ale stačí se podívat na tu skálu od průsmyku (v ukázce vlevo od Bloodwyna) a je vidět, že bariéra je až vysoko nad ní. Zkrátka bylo vykreslování limitováno tehdejšími, grafickými hranicemi.
-
-
Jo, naprostý souhlas. Ačkoliv právě díky těm technickým/grafickým limitům měl původní Gothic svoje nezaměnitelné kouzlo. Musím se přiznat že podobný pocit jsem měl i u Archolos díky tomu že je to overhaul pro G2 - všechno jakoby na dosah v menším světě, ale zároveň na každém kroku nějaká unikátní aktivita/nestvůra/předmět...atd. Líbí se mi daleko více takové menší otevřené světy které jsou využity na maximum a na každém kroku je něco co člověka nutí hrát dál.
-
-
Reakce na příspěvek:
Krása toho je, že to můžeš hrát vtom originále stále dokola, pak si zkusit jednou remake a pak po zbytek života užívat nezaměnitelného kouzla původní hry. .)
-
-
-
Ale jen za bouřky, když ji zasahovaly blesky.
V tom samém videu je obloha vidět ještě mockrát a po bariéře tam na ní jediná stopa.
-
-
-
-
Na Gothicu se mi vždy nejvíce líbila atmosféra toho světa. Zdá se, že vizuálně to vystihli dobře. Teď je ještě třeba, aby se do toho trefila i hudba.
-
-
Tak hudební podkres je u mě půlka atmosféry jedničky. Jestli ho budou měnit, tak první bude instalace nějakého módu, co tam nacpe originál.
-
Na Remka ebude hudbu dělat Kai Rosenkranz, který dělal i na předchozích dílech. Pochybuju však, že překoná sám sebe a jeho Vista Point z G3 :)
-
-
Jestli někde G3 vynikal, tak to rozhodně byl soundtrack. I předchozí díly jsou pamětihodné, ale trojka byla absolutní masterpiece. Nu, škoda, že ten zbytek už stál docela za ....
Modlím se, aby ta nadstavba moc neodbočovala od originálu a snad se jim povede zachovat atmoséfru a celkový feel z původní hry. A jestli to podělají, tak jim osobně dojdu dát:
https://www.youtube.com/watch?v=NPVYod8XNNs&ab_channel=DOKH0 -
-
S najnovším Community patchom a pár modamy je aj ten zvyšok pecka 🙂
-
-
Community patch je super, odvedli opravdu dobrou práci a odstranili snad vše zásadní. O to větší je to ostuda, že práci developera musí dělat komunita. Bethesda by byla pyšná...
Nicméně prostě Gothic feel chybí a už to prostě není ono z mnoha důvodů. Zrovna nedávno jsem si to znova nainstaloval i s community patchem, pár gameplay a graphic mody, ale daleko jsem se nedostal. :(:D -
Zkoušel jsem komunitní patche, ale i po nich hra pořád zůstane strašně plytká s questy o ničem. 1 a 2 jsem obě dohrál několikrát, trojce jsem třikrát zkusil dát šanci, ale nikdy se nepřinutil ji dohrát.
-
-
-
-
-
Pridavam se, vypada lepe, nez bych cekal a vitam i rozsireni o dalsi mista. Z puvodniho "nezajem, uz jsem kdysi dohral" by se mozna mohl prehoupnout i do "preci jen koupim a zopakuju." :)
-
-
Nový questy píše tvůrce Enderalu. Enderal měl špičkovej writing. Takže to bude pravděpodobně dost pecka.
-
-