Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud už někdo hraje,jde vypnout kompas,ukazatel zdraví apod.
  • No klidně to muže být skvělá hra, ale určitě Vávra asi chtěl víc, než 80% na MT
  • I dobrá optimalizace.60fps ultra full hd.
    • A hraješ na konzoli,nebo PC?Pokud na PC tak jaká konfigurace,hlavně jaká GPU a CPU.Ď
      • Jedině pc. i7-6700k gtx 1080ti a 16GB operační pamět. Fullhd 60fps.
  • No zatím luxusní hra. Alchymie kde musíš přesně podle receptu udělat lektvar. I intenzita ohně rozhoduje zda se to povede nebo ne. A zlodejina taky super. Máš přesný čas na ukradnutí věci a nesmí tě odhalist. Zatím fakt super hra.
    ¨Kritikům to nevyšlo a to je dobře.
    • A taky broušení je super.
  • První recenze jsou na světě, kritici se zatím velmi rozcházejí ve svých verdiktech.

TheSixthAxis 40% | If Kingdom Come: Deliverance has a ton of bug fixing to improve the performance drastically, it could be a hidden gem. It’s clear that the game, despite its grand ambitions, was simply not ready for public consumption. Shimmers of brilliance are there and had it seen more time in the oven, or set its expectations at a more reasonable level, it could have been brilliant and scored significantly higher as a result. Alas, Kingdom Come: Deliverance is another cautionary tale rather than a trend setter.

Attack of the Fanboy 50% | Technical issues aside Kingdom Come: Deliverance is at best an ambitious game. There are flashes of brilliance in the implementation of Warhorse Studios' unique RPG systems, as it truly does have interestingly deep survival and progression elements. Though when you do take into account the technical issues it becomes a frustrating experience in which the bad completely outweighs the good.

Hardcore Gamer 70% | Had the initial forty-to-fifty hour campaign not delivered the level of bugs and problems present in the current build, you'd easily be looking at potentially one of the year's best all-round experiences in an RPG and an essential for everyone no matter your affiliation with the genre. As it stands, visually, technically and mechanically sound as its foundation is, Kingdom Come: Deliverance's performance is an unruly and occasionally unpredictable beast.

GameSpew 90% | In Kingdom Come: Deliverance you're just a small cog in a reasonably big world, but your actions feel like they have worth and impact. You'll prove yourself to be helpful many a time, but often you'll have to rely on others for assistance, or to even do the job for you. It goes a long way to make the land of Bohemia a living, breathing place rather than just your personal playground, and I admire that. It's by no means free of frustration, but Kingdom Come: Deliverance is a special game. It's a game that isn't afraid of being different - of not holding the player's hand every step of their adventure - and for that, it's an experience to be treasured.
    • Nové recenze z posledních třiceti minut:

Game Revolution 90% | If you want a bug-free experience, don't get Kingdom Come. If you want an excellent, open-world RPG that feels like a hardcore version of an Elder Scrolls game, then don't hesitate...Warhorse did a magnificent job crafting Kingdom Come: Deliverance with only a fraction of the funding that an Elder Scrolls game would receive, and I can't wait to see how it supports this game and what its future titles have in store for us.

GameWatcher 80% | Kingdom Come: Deliverance is a very good and immersive title, but it suffers from technical issues and some surprisingly misguided design decisions. I was completely enthralled by the first three hours of the game, but the more I explored its systems, the more grating they became. It never stopped it from being a great title – and it occasionally recaptured that magical immersion from the first few hours – but its issues are so severe that they effectively ruined my enjoyment of what is an otherwise very good game.

DarkStation 80% | I’m still surprised with how well the drama is acted and how the script effortlessly transports you into a Medieval Europe frame of mind without too many anachronisms to ruin the flow. You don’t see very many video games like this and even though there’s still more game to play, I find the whole thing very cool. Kingdom Come: Deliverance requires a whole lot of patience, reading, studying, and analyzing how things work. Beyond these hurdles lies a fine piece of interactive historical fiction.

Cubed3 70% | As realistic, historically accurate, unrelenting, casual-unfriendly, open-word RPG games go, Kingdom Come: Deliverance is probably the best on offer right now. It's only worthy of the bronze medal, though, as it's very far from perfect, and the amount of flaws at hand mean that this is quite the dirty kind of bronze medal.
    • Z výše zmíněných pouze TheSixthAxits uvádí:

"Disclaimer: During the review period, a 23GB Day One Patch was released. Review reflects performance of Version 1.2 with this patch."

Ostatní se k testovatné verzi hry nevyjádřili, ale je velmi pravědpodobné, že část hry recenzovali bez patche 1.2.
  • konečně bílá hra pro bílé lidi z bílého středověku wow tak do toho jdu !
    • To je tedkon nova moda, delat ze sebe dementa?
      • Vrať se na Gay Pride Parade a neotravuj mezi slušnými konzervativními lidmi ve střední Evropě.
    • Přesně, taky jsem hrdý nacionalista s xenofobními vlastnostmi a na svou xenofobii jsem pyšný.

Doufám, že hru nebude recenzovat sluníčkář janchor, ten by dal Danovi 1/10 už z principu.
      • Ten pocit, když si chceš koupit Kingdom Come, ale odmítáš média placena Bakalou :)
  • Já jsi počkám ještě hodinu kdy hra výjde a vyzkouším ji radší sám. Tady každý dává obrázky a něco říká a pak to stejně na 99% není pravda.
    • Viz assassins creed origins, každý mlel, že to bude špatná hra a přitom to byla nejlepší hra roku 2017 i nejlepší díl série.
      • Škoda, že ve skutečnosti to byl odpad a druhýmu dílu to nesahá ani po kotníky.
        • Odpad byl tak možná druhý díl a další díly. Origins je konečně nějaká lepší hra než předchozí díly, kde byli stejné vedlejší úkoly. A hlavně Egypt je úplně něco jiného než Nějaký Londýn.
          • Mluvím snad o Londýnu (to byl kupodivu větší odpad než origins)? Origins je úplně o ničem, špatnej příběh, nudná, pořád stejná hratelnost. Vydržel jsem to hrát na psku 5 hodin a pak jsem to poslal dál. Naproti tomu dvojka měla příběh vážně skvělej, v té době osvěžující hratelnost a nápady. Pak už to jen sekali jak na běžícím páse... Raději bych celou tu sérii poslal na deset let k ledu.
            • O ničem? Už jen ten příběh dvojky bych si klidně dal ve filmu. Zatímco Bayek nebo jak se ten ocas jmenuje je postava, na kterou si nikdo nikdy ani nevzpomene. Já si s chutí rád prošel životem Ezia od začátku do konce a že to bylo poutavý dobrodružství.
            • Jak pro koho. Pro mě nejlepší díl. Naopak narozdíl od starších dílu které byli o ničem. Stačilo jen mačkat a mohl jsi kosit lidi jak na pásu. A takové detaily jako v Egyptě nikde nebyli.
  • Uz se nemozu dočkat na 100 důvodů proč nemám rád Kingdom Come. Hra nebude bezchybná, ale bude to vypadat asi takto: protože hru dela Vavra, protože ma politicky nazory co se mi nelibi, protože hru zaplatil Bakala, protože tam nejsou černoši, protože urazil moji milovanou hru atd. A o hře tam ani nic nebude.
  • ucho
    tak od jedné hodiny už jde PS4 verze aktivovat a už instaluju. zatím jen 47 GB.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit