Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jedničku jsem dlouho hrál pod wine díky možnosti vynutit vykreslování skrze OpenGL, pod DirectX to tenkrát dělalo u AMD/ATI artefakty (poblikávající kurzor a mizející stíny). Jsem zvědav zda to půjde i u dvojky, to by byla vyšší šance rozjet ji, tedy pokud ji nazabijou ovládáním jak je dneska nedobrým zvykem, otazník bude nad použitou verzí .net, další z klacků jak si udržet monopol. Ještě v dobách Unreal Tournament si člověk mohl přepínat API, dnes jsou testy her jak přes kopírák. Ale už se nedočtete jaký výkon má AMDčko s OpenGL, důležitý na emulaci DirectX pod wine a běh akcelerovaného desktopu na jiných systémech. Za drahší vývoj mohou vývojaři poděkovat ms, který si vytvořil vlastní uzavřené API, kdy vývojaři kolikrát mluví o obcházení pomalé nástavby nad hw (viz zde nedávno Crytek a Unreal 3.5).
  • Ozaj .... viem, ze toto je clanok o XBOX verzii, ale nieviete mi niekto povedat, ci Torch2 bude mat v mutliplayery podporu LAN? *7*
  • Dlaha
    To by mě zajímalo, jak ten jejich engine funguje. Jestli mají obrovský levely, tak proč do toho nezabudovali nějaký streamování. Teď to vážně vypadá, že všechno načtou na truc do paměti a dál to neřeší.
    To není úplně nejlepší přístup. I některý počítače se takhle můžou zapotit, hlavně když na nich spoustu místa zabírá operační systém, plus můžou mít spuštěné webové prohlížeče, download managery atd. I počítač s 2Gb RAM může mít zabráno tolik, že dá Torchlightu míň než těch 512Mb místa, který nabízí Xbox 360. Samozřejme to na stolních PC řeší swapování, ale každý vývojář snad ví, že je to pomalé a že by se měl snažit ušetřit RAMku, aby hra byla co nejlépe optimalizována...
  • ser*e na XBOX! *1*
  • filias
    Na X360 to vyjde, to si ujít nenechají... I kdyby to měli celé překopat a vydat Torchlite II X360 Editon.
    • Taky si myslím. Jednički si na XBL pořídilo určitě hodne hráčů. Jak jsi řekl už jen kvůli totálnímu nedostatku tohodle žánru na platformě. Bude to jen otázkou času.
  • posila
    *9* *9* *9* Torchlight pekne vyplnoval diru v zanru diablovek na XBLA. Tesil jsem se az vyjde dvojka s multiplayerem. Na PC to osobne nemam duvod hrat, zejmena protoze co nevidet vyjde Diablo 3.
    • co nevidet?....vies nieco co ja nie? *1*
      • Třeba to, že Diablo 3 vyjde cca listopad-prosinec 2011. Alespoň dle posledního infa Blizzardu!!
  • za nové komenty namísto odpovědí se omlouvám
  • ale spíš bych řekl že si to naklikáváš(te) sami :D, to by odpovídalo dle povahy komentu :)
    • ty uz tu radsi nikde neklikej..
      • jj další lejno namísto něčeho co má hlavu a patu .) typické :)
        spíš nebudu ztrácet čas reakcema na "NIC"


        ...klik klik..
  • místo mínusek napište rozumnej argument čemu z toho co je výš nerozumíte :) kecat bez rozmyslu a klikat na myšku umí i malá děcka.
  • no boze, tak jim jednou na ty krabice neco nevyjde
    • Ataker
      Ty krabice jim vydělávají nejvíc peněz, takže pokud to bude i na Xbox, tak mají další plus.
    • Přesně co mají potom říkat PC hráči.
      • Mají si říct tohle:
        "kdyby jsme všechno hned nososli z torrentu, a vývojáří měli z naší platformy taky nějakej výdělek namísto 1/100 ve srovníní s "KRABICEMA" za svou práci, taky by nám toho vyšlo víc."

        Jako kdo dneska nestahuje, lhal bych kdybych řekl že mám čisté svědomí. Alespoň se pak ale takhle blbě neptám protože to je jasný jako facka..

        čest.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit