Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LessPh

    Ta kampaň je opravdu hrozná a nudná. Já mám rád sandbox hraní v ME. Uvažuju, že bych si pustil ještě jednu kampaň, zatím jsem to dohrál za číňany a celkem mě bavili... akorát mi přišlo, že jsem každý kolo odklikával hodně informací nebo eventů (jako karavany a tak). Jakou rasu byste doporučili?

    Co se týká bugů, tak jsem to kvůli nim napoprvé málem nedohrál... jedna rasa byla v realmech předemnou, nicméně mi to dalo šanci ji zastavit před jejich posledních fightem, to jsem udělal... ale jakmile tahle akce proběhla, tak se zablokovala v riftech volba, abych já mohl jít na ten poslední fight, i když jsem měl všechny 4 realmy odškrtnutý. Řešení bylo, proběhnout ještě jednou nějaký realm a pak se to celé zresetovalo a volba posledního fightu byla znova přístupná (díky patří redditu).

    Druhý bug jsem měl ve finální bitvě, kdy se mi nechtělo aktivovat poslední stanoviště před bossem... byl jsem tam asi 15 minut než se aktivovalo... opět jsem vyčetl na redditu, že člověk musí zabít konkrétní jednotku z předchozí vlny, ovšem ta jednotka se může respawnout až po několika minutách nebo taky nikdy... takže mezitím se bráníte hordám generických jednotek, které se tam spawnují po haldách.

    Obecné připomínky:

    Pokud zaspíte jeden realm a nesplníte ho, už nemusíte pokračovat dál... protože s největší pravděpodobností prohrajete... tohle se stalo mně... na začátku kampaně jsem nevěděl, že ty realmy jsou důležitý a vrátil se z něho zpátky, aniž bych splnil tamní úkol. Od té doby jsem byl pořád pozadu a po desítkách až stovce tahů jsem nebyl schopen jinou rasu předhonit a prohrál jsem. Stalo se to i přes to, že jsem nepřítele odrazil před poslední bitvou... stejně jsem po pár kolech prohrál, protože to hned zkusili znovu a druhou možnost na zablokování nepřítele jsem už nedostal, hra ji nenabídla. Řešením bylo snížení obtížnosti na nejnižší, pak už se nikdo z AI nesnažil jít na poslední fight... tohle mě stálo minimálně 2 hodiny času... přehrát posledních asi 15 kol.

    Další úplná trotlovina je, že finální boj nejde hodit na auto-resolve, já bitvy v TW nehraju nikdy, nebaví mě to a nesnáším to, tak proč mě do toho sakra nutí v poslední bitvě? Fakt mě to naštvalo do běla a málem to kvůli tomu nedohrál, protože bitvy nehraju a neumím... a moje první bitva, kterou jsem v kampani odehrál byla vlastně závěrečný fight s bossem. WTF!

    Moje hodnocení se od recenze na games nezměnilo, pořád je to 6/10 a velký zklamání. 3K jsou mnohem lepší a je to budoucnost TW série.

    • Derp_1337

      "já bitvy v TW nehraju nikdy, nebaví mě to a nesnáším to... Moje hodnocení je 6/10."

      Pokud nesnášíš bitvy a nejsi schopen jim velet, tak bych řekl, že nejsi zrovna cílovka téhle herní série.

      Já osobně ty bitvy přímo zbožňuji. Hodněkrát jsem se přistihnul, že jsem jednotkám rozdal rozkazy a pak jsem přizoomoval úplně na maximum (tak blízko, že vidíš vojákům do obličeje) a pak se kochal pohledem na pochodující jednotky a následná jatka, která nastala.


      Poznámka k 3K: já mám názor na 3K úplně opačný a strašně jsem se u té hry začal nudit. Veškeré frakce měly prakticky totožné jednotky a tudíž po čase ty bitvy byly neskutečně stereotypní a nudné. Jestli nikdy nevelíš bitvám, tak sis toho možná nevšimnul, ale klasičtí hráči u toho trpěli.

      • LessPh

        Neřekl bych, že nejsem cílovka... TW si můžeš hrát jak uznáš za vhodné a já prostě bitvy nehraju, nebaví mě, od ovládání přes tebou zmiňovanou grafiku... schválně si někdy všimni, jaký jsou tam "nádherný" skyboxy, který zabírají nejméně 2/5 celého 3D prostoru.. připadám si jako v krásných 90tkách. Tohle já odmítám hrát, mám smysl pro detail a musím mít prostě kompletní package dle mých aspoň minimálních standardů... a jak jde něco šejdrem, tak mě to nezajímá a označuju za fušeřinu.

        A pokud mě hra celou dobu nenutí do žádné bitvy, tak vynucení si zahrát poslední bitvu je naprosto špatné rozhodnutí autorů už ze zásady. To je jako kdybych hrál závodní hru na automatickou převodovku, což je pro mě konfortní zóna a baví mě to, a u posledního závodu mě autoři donutili jet na manuál... to je stejný případ! A samozřejmě, že by se našel nikdo kdo by řekl jako ty: "aha, ty hraješ na automat, tak to nejsi cílovka pro závodní hry" ;-)  

        • Derp_1337

          To srovnání s automatickou převodovkou není zrovna adekvátní.

          Spíš by to bylo něco na úrovni "já se rád vozím autem, ale nechci řídit". No a pak jsi naštvaný, když poslední úsek trasy se nenašel žádný (taxi) řidič a ty ses někam musel odvézt sám.

          • LessPh

            Nee, moje přirovnání je naprosto správné, přesně tohle CA v TWW3 naprosto nesprávně udělali...

            I tvoje přirovnání je naprosto v pořádku "já se rád vozím autem, ale nechci řídit" - co je na tom špatného, já to naprosto chápu a respektuju, je to naprosto v pořádku v každém ohledu...

            Jen to přirovnání s taxíkem nedává smysl ;-)

    • tuco

      Kdyby TW delali FromSoftware, tak bychom hrali pouze na Legendary, zadnej auto-resolve, zapnutej battle realism, a zadnej quick-save ;) 

      Treba diplomacie ma prvky ktery se objevily v 3k. Vzhledem k tomu jak TW:Warhammer CA od jednicky vylepsilo, mam pomerne velkou viru v budoucnost serie. Mozna budou potrebovat novy engine, prave na ty bitvy, ale je videt, ze nespi na vavrinech a na zaklade zpetne vazby hru neustale vylepsuji. Nechaji si to zaplatit (DLC), ale porad se mi to hraje lip a lip. 

      • LessPh

        Já teda nevím TWW2 a TWW3 by spíš měly být označeny jako DLC k TWW1, klidně za 35 EUR/kus, ale ne jako plnohodnotné pokračování.

        Třeba tebou zmiňované 3K bylo v každém ohledu o dva skoky před TWW3, mluvím o kampaňové komplexitě a mechanikách, grafice... A to tady je 3K už minimálně 2 roky... TWW3 je prostě DLC k TWW2, a TWW2 je DLC k TWW1... i ta diplomacie převzatá z 3K je v TWW3 tak nějak divně naroubovaná.. v 3K to bylo pěkně organický..

        Bitvy ve 3K jsem nehodnotil.. i když včera večer jsem 3K pustil, potřeboval jsem srovnat kvalitu skyboxů mezi 3K a TWW3 (stejný sh*t mimochodem).. a bitvy byly teda rozhodně v 3K rychlejší a měly mnohem lepší flow než bitvy v TWW3.. hratelně určitě lepší 3K. Jak tady kolega nahoře zmínil TWW má rozdílné jednotky, což je velké plus, ale dynamikou a hratelností je 3K zase napřed, ty rychlost v bitvě je skvělá.

        Jinak pokud se nepletu, tak trilogie TWW je uzavřena a další díl už nebude. Ale po úspěchu TWW CA určitě vytáhne nějaké nové univerzum a započne novou sérii, jen doufám, že na novém enginu a mechanikách... protože tohle je fakt cash-grab... 

        • Derp_1337

          "Bitvy ve 3K jsem nehodnotil.. i když včera večer jsem 3K pustil... a bitvy byly teda rozhodně v 3K rychlejší a měly mnohem lepší flow než bitvy v TWW3.. hratelně určitě lepší 3K"

          Tak to fakt mohlo působit jenom na první pohled. Jenže člověku se může na první pohled zdát něco lepší, ale když se na to podívá pořádně (a opakovaně), tak zjistí, že se věci mají jinak.

          Navíc jsi vůbec nezmínil, jestli jsi hrál Zromantizovanou verzi a nebo Klasickou verzi. Takže asi těžko budeš mít detailnější přehled o herních mechanikách. Na Global mapě nepocítíš moc velkou změnu mezi těmi variantami, ale v bitvách je to prostě ohromný rozdíl.

          • LessPh

            Není to tak, bitvy v TWW3 jsou pomalý, v 3K mají drive a jsou rychlejší... zkus si ty dva tituly pustit pěkně po sobě a uvidíš...

            Romantizovaná, neromantizovaná to je snad jedno ne? Já hrál vždycky romantizovanou, protože mám rád silný lordy jako v TWW3, kde je tedy jen romantizovaná verze ;-)

            3K je prostě mechanicky lepší a vyspělejší TW hra než TWW3 - je to tím, že TWW3 je DLC ke hře, která vyšla v roce 2016.. to je ten hlavní průšvih a cash grap bez kvality..

            • Derp_1337

              Trololol

              Předchozí komentáře mluvíš o tom, že bitvy vlastně vůbec nehraješ. A teď se najednou snažíš vydávat za odborníka na bitvy a vysvětlovat nám, jak jsou bitvy pomalé či rychlé a nebo jak jsou "mechanicky lepší a vyspělejší". 😂


              "Romantizovaná, neromantizovaná to je snad jedno ne?"

              Už jenom ty tvoje řeči o tom, že je jedno, jestli hraješ romantizovanou či klasickou verzi 3K, prokazují, že nevíš o čem mluvíš a že píšeš úplné nesmysly.

              • LessPh

                Reakce na příspěvek:

                Chápu, že když nevíš kudy kam, tak se to snažíš odkopnout do konfliktu, ale na tenhle lep ti já neskočím :D

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  "Romantizovaná, neromantizovaná to je snad jedno ne?"

                  To jsi napsal ty. Ne já. To, ty nevíš, o čem mluvíš. Ve strategické části na Global mapě v tom možná není moc velký rozdíl, ale v bitevní části je to dost podstatný rozdíl.

                  Sám jsi prozradil, že bitvy vlastně nehraješ. Tak nevím, proč se najednou snažíš nabudit dojmu, že jsi na bitvy "odborník" a snažíš se nám tu namluvit, že bitvy v W3 jsou "pomalý" zatímco ve 3K "mají drive". 😂

        • tuco

          Jsem zapomel, zahraj si za Khorne nebo Daemons of Chaos. To mas takovej protipol k tomu co jsi uz hral. 

          Bitvy v 3k jsou dost nevyvazeny, zejmena v Romance modu, kvuli OP hrdinum, coz spolu s malou variabilitou jednotek, jak pise  Derp_1337, opravdu neni z myho pohledu, jelikoz bitvy povazuju za srdce TW, idealni. Ale kdyz chces auto-resolve, tak si klidne auto-resolve, to mi je jedno. Zatim to maj nastaveny tak, ze vetsinou, zejmena pak v dulezitych bitvach, je vyhodnejsi bitvu odehrat manualne, takze auto-resolve si to vlastne delas tezsi. 

          • LessPh

            Zkusím a uvidím, mě záporný rasy moc nesvědčí, ale proč to nezkusit. Spíš jsem přemýšlel o Kislevu... ten by se mi docela líbil..

            Ten Romance mod je hodně jako v TWW. V TWW máš vlastně taky téměř nesmrtelného lorda.. mně se ten Romance mód zamlouval a preferoval jsem ho...

            S tím auto-resolve máš pravdu, ale já prostě ty bitvy nemám rád.. přijde mi to takový strašně utahaný a bez zápalu, ale každý jsme jiný, takže chápu, že to někoho baví.. 

            Zrovna dneska jsem si stáhnul AoE IV v rámci gamepassu a prostě ty bitvy tam jsou super, mají dynamiku, jsou rychlý, ovládání laserově přesný... stejně tak jako ve Starcraft 2.. tyhle dvě hry jsou pro mě benchmarkem, jak se to má v rámci realtime combatu dělat. TW je pro mě utahanej a je pravda, že TW a AoE + S2 se od sebe v rámci "bitev" nebo spíš combatu liší, ale ve finále je to realtime? ...je, takže to přece jen srovnávat vedle sebe můžu...

            • tuco

              Kislev a Daemons of Chaos byly pred patchi doporuceny kampane. Doporuceny, jak tomu rozumim, je zjednodusene lehci. Ted jsou doporuceni Cinani, tedy Cathay. Nevim co k teto zmene vedlo, ale Kislev jsou proste lidi s medvedama a berlou mrazilkou :) 

              Osobne si vybiram podle toho jaky ma kdo jednotky a hrdiny, popripade pokud ma frakce zajimavy mechaniky. Napr nemam moc rad trpasliky jelikoz nemaj jizdu a kouzla, sou to takovy kemperi, a Tomb Kings mam rad protoze maj ty jiny mechaniky.  napr Daemons of Chaos ma zajimavy mechaniky vylepsovani Lorda skrze predmety ktery na nej muzes dat. 

  • tuco

    Jeste jsem to patchovany nehral, ale podle Arkcard(a) kteryho dlouhodobe sleduju, je to tak, ze pokud nekoho nebavila kampan - a vracel/a se k Mortal Empires - tak patch toho moc nezmeni. Pro takove je nejlpalcivejsi absence spojenych map a tim i rekneme sandboxovitejsi pristup k hrani.  

    Da se namitnout, ze toto (koho nebavi kampan nebavi .. kampan) je zrejme. Nicmene, TW:WH2 lze povazovat za patch a DLC pro jednicku, a stejne tak se da nahlizet i na trojku. Hardcore TW hraci, kteri maj ve hre 1000s hodin, maj na hru jiny pohled nez ti co dohraji kampan pa a satecek. No a v tomto smyslu, pro koho ty patche tedy jsou? Pro ty kteri to jiz dohrali ne. 

    Takze, jen tak dal, posun mezi jednickou a dvojkou byl obrovsky, ale kdy budou ty spojeny mapy? Kdy uz tam budeme, kdy uz tam budeme? :)


    PS Chaos se da ve dvojce vypnout jiz bez modu. Chvala, moderum a vyvojarum. 

    • Derp_1337

      Tak jelikož ještě DLC Immortal Empires není k dispozici a člověk akurát může hrát kampaň za jiné frakce, tak to vylepšení kampaně určitě má své plusy.

      Určitě se najde nemalé množství hráčů, co kampaň zkusí dohrát podruhé (nebo i víckrát) za jinou frakci.

      Ale jinak máš pravdu, žádné zásadní změny tam nejsou.

    • To myslím bylo oznámeno, že se mapy budou spojovat, tuším půl roku/rok po vydání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit