Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morraw
    Všechno super, ale už bych taky rád něco viděl o nemrtvých.

    EDIT. Tak podle FB stránky by mohlo k odhalení nových informací o VC dojít 15. března.
    • Veskoslav
      Ošklivé slovo za který by ti každý upír urval hlavu! *1*
  • XorxoxTalarius
    No ted by jeste mohli vysvetlit jak donutili Orky drzet linii, jestli je to rana faze hry (myslim na zacatku hry ne rana faze vyvoje), tak pochybuju ze mel hrac black orky (navic tam nejsou nikde videt. Takze je velmi nepravdepodobne ze by orkove jen tak stali a nechali kolem sebe behat nepritele ... tohle trosku nedodelali panove
    • Veskoslav
      Když je nad nimi dost silný velitel, tak zůstanou a drží pozice. Vem si například 4. díl série o Gotrekovi a bitvu o "dračí" poklad, kdy orkové rozhodně nebyli tupá masa. Ale měli silného vojevůdce a mocného šamana za zády.
      • XorxoxTalarius
        Jenze tyhle jednotky maji i silne championy uvnitr ... navic jak pisu vyse, ten vliv je omezen vzdalenosti
        • Veskoslav
          Uvidíme:) Ono když přijde velitel a nějakému "championovi" usekne hlavu, dalšímu ruku a umlátí s ní třetího, tak bych asi taky držel pozici *1* Nechám se překvapit, jak se s tím tvůrci poperou. Ono jestli půjdou do bitvy i Skaveni v rámci nějaké sranda DLC, tak tam pro změnu bude muset být nějaký systém náhod. Přeci jenom šance, že se Skaven zabije nějakou zbraní poháněnou chaotitem mi přišla tak 50 na 50:)
    • Předem: Ve světe Warhammeru se nevyznám... Ale vždy jsem měl představu orků jako velké řvoucí hordy, která vítězí počtem a brutalitou... nebo aspoň jednotky které mohou zaútočit bez rozkazu...
      Rád budu opraven... Díky
      • XorxoxTalarius
        Tva predstava je spravna, proto je dost vtipne ze budou stat sesikovani v radach a cekat na rozkaz k utoku. Prinejmensim par jednotek by se zaclo chovat hodne nevypocitatelne. Coz je taky ten duvod proc orkove lidi nedobyli ikdyz na to maji sili dost.
    • A jak by jsi pak za orky chtěl hrát? To by začala bitva a všichni by se jen vrhli na nepřítele? Pokud vim, při hraní tabletopu jsi si taky ovladal svoje jednotky a držel svoje linie. A navíc, pokud měli opravdu silnýho velitele, uplatňovali nějakou taktiku celý orkský armády (i když to byl jen organizovanější chaos).
      • XorxoxTalarius
        Jako priklad ze hry ti uvedu Call of Warhammer (modifikace pro Total War 2).
        Jednotky Chaosu za boha Khorna (ne vsechny, ale vsechny ty silnejsi nebo hrdinove) proste utoci sami a vypada to tak ze se rozbehnou do te nejvetsi vravy. Co s tim muzes delat? Musis s tim proste pocitat a svoje jednotky presouvat tak ze predpokladas ze vybehnou a zapoji se do boje.
        Mozna to neni jednoduche a je to celkem narocne ale ten pocit kdyz vyhrajes a Khorne te za odmenu odmeni demony je k nezaplaceni *14*
      • XorxoxTalarius
        Orkove si kazde kolo hazi na Leadership, kdyz hod prohraji tak si hodis v tabulce co se stalo, bud budou stat na miste a budou se strkat mezi sebou, nebo se rozbehnou na nepritele, pripadne napadnou sousedni jednotku. Plati pro vsechny orky a gobliny, jedina vyjimka jsou Black Orkove kteri jsou velmi disciplinovani a tak se jich tento hod netyka, stejne tak jednotka ktera ma championa Black Orca si hazet nemusi.
        A vliv velitelu a hrdinu plati jen v urcite vzdalenosti od velitele. V tabletopu pak za orky byl tvuj ukol mit svoje orky veliteli pokryte a protihrac se ti naopak snazil velitele co nejdrive zabit a by se jednotky dostali z pod jejich vlivu a pobili se navzajem.
      • Magister_Peditum
        Tak už v Rome 1 byly jednotky, co útočily i bez rozkazu. Stačilo, že byl nepřítel blízko nich.
  • sázka .. jestli vyjde hra s funkčním AA ... já vsázím že ne ... a dost se mi nelíbí že pohledy z výšky/dálky vypadají hůře než Shogun 2 a to jsme o 2 hry dále a asi o 200 dlc ... dost pochybuji že to nějak za ty 2 měsíce vylepší ...
  • Jéééééééé...........No to mám dost,tvl to i ten Total War dělají spíš pro konzole než pro PC???? Nebo proč se to odehrává z nějaký trapný doby kde byli Trolové,Elfové,kouzla,mana, zbraně vetší než ten co to drží ruzně barevná..........ach joooo je to jako trapný WoW.....To ani nemusím vidět abych poznal že to bude trapný :-D Ty co začli hrát od Shogunu 2 a Rome 2 a k tomu Atilu......ze na tento díl těší co?? :-D :-D
    • *1*
      ...to je vol...
      • Spíš troll než vol ;-) A ještě špatnej.
      • No pokud začal s Total War sérií až u Shoguna 2, tak mu bude dnes tak 12 a Warhammer mu asi nic neříká..tak ho nechme být, chudáka malého *1*
  • Ta hra bude venku za 2 měsíce, kdo si myslí že to *vylepší* je hodně naivní.

    CA zase dokázala pokurvit další TW.
  • Má někdo představu jak to bude s AI? Nerad bych zase viděl že VH/VH znamená, že si AI v zapadlé vesnici postaví za kolo deset jednotek a na bitevním poli se zachová v 50% případů těžce nelogicky... Nechci hru soudit předčasně, ale zatím mě AI vždy zklamala a pomohly až mody...
    • Jako vždycky v TW, težší AI = má víc hp, morale, podvádí a magicky vyzkouzlí 3 plné stacky.
    • Krescz
      věřím v dartha....poslední co umírá je naděje a paladin s bublinou
      • ten uz ukoncil svou cinnost v tomhle smeru......
    • Ale moderní hráči dneska nepotřebují AI. Hlavně že to pěkně vypadá a je tam hodně filmečků.
      • Bohužel já hrál (a stále hraju) Total war hlavně kvůli výzvě... I proto vlastním hry pouze do Shogunu...
    • Magister_Peditum
      Být tebou, tak se začnu smiřovat s tím, že to tak nakonec dopadne.
      • Taky s tím napůl počítám (naděje pořád žije *1* ) Nechápu jak je to možné, ale Darthem upravené AI tohle téměř nikdy nedělalo... Škoda že skončil...
  • porad je chaos DLC? .... porad nezajem
  • no upřímě, tohle že má být hard ai? .. vyslat jízdu dopředu nechat jí pobít lučištníkama, počkat až zní nic nezbude a teprv pak začít pálit katapultama? ... ehm....

    a mimochodem, ví někdo jak to bude s ostatníma rasama? budou vycházet časem jako dlc?

    já bych si strašně rád zahrál za dark elfy:)
    • Veskoslav
      Temní elfové jsou korzáři a otrokáři. Ti se moc na pozemní boje nesoustředí jako ostatní rasy. Nemají na to dostatečný počet elfů a otroků. Jsou to spíše nájezdníci jako Vikingové. Tam by se to docela zajímavě dalo udělat.

      Základní rasy jsou 4: lidé (impérium), orkové, trpaslíci a upíří knížata. Jako preorder je Chaos. Takže předpokládám, že další rasy jako Skaveni, elfové atd. přibudou v rámci DLC.
    • To bylo na kridla/flank ale pravda ponekud ukvapene. na stranu druhou, kdo to bude hrat poprve, tak se mozna dostane pod tlak a pak to nezvladne tak "heroic" jako ve videu.
      • ehm, možná ano, ale to se pořád nedělá do plný armády.. počká se až se jádro dá do pohybu a pak můžeš flankovat. né kur..ník do připravených pozic
        • takze jeste jednou. kdyby to hralo AI rekneme efektivne, tak by to vypadalo nasledovne: AI by vyuzilo terenu a postavilo se tak, aby chranilo katapulty a proste by sedelo a odstrelovalo hrace z dalky. jelikoz ma AI prevahu, jak pocetni tak strategickou, tak by hrac prohral. nikdo nechce prohrat.

          reseni B. AI nebude hrat efektivne, a vrhne kavelerii hraci na kridla. tim na hrace, ktery to hraje poprve, vytvori tlak s kterym si hrac musi nejak poradit. preskupit ci premistit jednotky, eliminovat kavalerii, sledovat co delaji katapulty atd.

          s resenim B nemam problem pokud to bude rekneme napinavy. dobre, kavelerie, potazmo general, udelal chybu. no a co? mne to zadnou "immersion" nebo co nepokazi. pro me je dulezity aby to byla zabava. pokud si nekdo mysli, ze TW je simulator Napolenona nebo koho, tak to nevim co na to rict. proste neni.
          • oh, ale bylo by fajn, kdyby AI nedelala pokazdy stejnou blbost a zvyseni obtiznosti neznamenalo jen to, ze se jednotkam AI zlepsi bonusy, ono to totiz nehraji (nebudou hrat) jen lidi, co vidi neco ze serie TW poprve...
            • souhlasim s tim, ze AI se vylepsit da a meli by na tom makat. single player je pro TW stezejni. asi jsem to vzal trochu zesiroka ci co :)

              nicmene, bez toho abychom se tu handrkovali co je vyzva a co ne .. hrani proti AI se toci kolem toho jak na AI vyzrat/exploit. to platilo i kdyz Kasparov hral Deep Blue o jehoz rekneme sofistikovanem AI nelze pochybovat. hledal slabiny ci vzorce kterych pak vyuzival.

              to se da rict i o hrani proti cloveku, s rozdilem tim, ze clovek se prizpusobi. samotny tento fakt dela z lidskeho, alespon trochu kompetentniho, protivnika mnohem nebezpecnejsiho protivnika nez AI ktery to neumi. proti AI si hrac prijde na, nebo si to nekde precte, co "funguje" a pak to opakuje. odtud me tvrzeni, ze AI neni vyzva, opravdova vyzva. a kdyby bylo .. to by pak clovek nemel sanci, protoze AI chyby, jako clovek, nedela.

              obtiznost napr u FIFA nebo Dark Souls, skill, tkvi v tom jak ma hrac rychle reakce a koordinaci oko-ruka. to dle meho neni obtiznost. shodeme se v tom, ze ve hrach v oblasti AI sou obrovsky rezervy. taky budu rad kdyz se to zlepsi.
            • Tuco: AI např od Dartha takové blbosti skoro nedělala a ikdyž podváděla (jinak to snad ani nejde), tak to na vyšší obtížnost byla výzva a člověk u toho musel přemýšlet... A když ti někdo ve volném čase vytvoří (nebo doladí) AI líp než placený vývojář, tak je to opravdu smutný...
            • to tuco> tady nikdo nechce AI, co je dokonala, jen by bylo fajn, kdyby se v ramci penez nasypanych do vyvoje taky nekdo snazil vylepsit singleplayerovy zazitek a ne jen odkazovat hrace na multak, to uz by tam potom tu AI nemuseli davat vubec, dneska ma pripojeni prakticky kazdy, prenosova kapacita je taky dostatecna, tak proc tam radeji nedat "umelou debilitu" a nezrusit singl uplne?
            • nevim, hru jsem nehral. toto byla "quest battle". predchozi TW jsem hral jako sandbox. tzv historicke bitvy ci scenare nehraji a nedelam si iluze o schopnostech AI. komentuji toto video. kdo "poprve" bude hrat tuto "quest battle". deployment zone je minimalni, coz taky nedava prostor k taktizovani.

              jak jsem jiz v teto diskuzi poznamenal, a bylo to videt i v jinem videu ze hry, rekneme "pribehovy pristup" je pro vyvojare jiny nez "sandbox pristup".

              zvyseni obtiznosti znamena zvyseni handicapu. tak je to v drtive vetsine, ne-li vsech hrach. ze audio-vizual hraje prim pred AI o tom snad neni treba diskutovat.

              kdo chce vyzvu, musi hrat multi-player. v single player neni vyzva, neni obtiznost. "I beat it on legendary/impossible/nightmare .. " lol to je smesne.

              kdyby bylo AI dokonale, tak ho clovek proste neporazi. doporucuji dohledat si "chinook" sampion v dame ktery nejde porazit, da se pouze remizovat, nebo nedavno zverejneny AI pro hru GO. sachy jeste tak daleko nejsou, ale hadam, ze jednou taky budou pro cloveka k neporazeni.
  • Magister_Peditum
    Přiznávám, že ve fantasy verzi Warhammeru nejsem moc sběhlej, ale zajímalo by mě, jak tam bude pořešený Chaos.
    • presne tak, na to nejak kazdej zapomel ty jo
    • Veskoslav
      Jako preorder DLC *1*
      • Magister_Peditum
        Myslel jsem jak bude fungovat ve hře. *4*
        • Veskoslav
          No klasický základ. Mutanti jako krmivo pro "děla" nepřítele, černé legie Chaosu jako útočná hlavní síla. A pak to doplnit. Nurgleho moroví vojáci, varhany smrti, Khornovi bersekři a jiné legrace, co skýtají krásy Pustin Chaosu. A takoví trpaslíci Chaosu, to by bylo něco:)
          • Magister_Peditum
            Ne, jestli tam bude nějaká mechanika "propadnutí Chaosu". Že budou mít nějaké jednotky je mi jasné.
            • Korupce chaosem budu udělaná jako náboženství nebo kultura v jiných total warech a budou to šířit agenti Chaos frakcí. A když dosáhne určitý hodnoty, tak se ti v provincii vytvoří rebelská chaos armáda.
  • Nevi nekdo jestli to bude vice-mene sandbox nebo vice jako King Arthur, tedy mene sandbox? svet Warhammer bohuzel neznam, takze z toho nic nevymyslim.

    Mozna, ze vice pribehovy a tedy naskriptovany by pomohlo chabe AI, ktera je na takticke mape tragicka (jednoduse manipulovatelna) coz tvurci obchazi mechanizmy ktery mi az tak nesedi (podvadeni nebo handicap). Kdyz to pripravi dopredu tak maj kontrolu a muzou to vybalancovat. Na stranu druhou, tezko rict co by to udelalo znovuhratelnosti.

    Vypada to krasne.
    • Je to sandbox ve stylu klasickeho TW. Pribeh je tam vypraven pres specialni mise ktere muzes delat kdykoliv behem kampane, ale taky vubec nemusis.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit