Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • od kolikati let je dead island riptide
  • hral sem to chvili a nebavilo me to. jdi k zadavateli k ukolu bez tamhle bez spatky, bez tam tudy...
  • To já bych uvítal kdyby moji spoluhráči nemohli sebrat zbraně, které hodím po zombie. To mi nejvíc vadilo, že se v podstatě nedalo házet dobrýma vytuněnýma zbraněma, protože pak jsem o ně přišel. No a vzhledem k tomu, že jedna s postav má na házení specializaci a nemůže to dělat ...
  • Taky prispeju nazorem... s chybama, ktery zminujete, souhlasim, ale co me osobne taky hodne mrzelo, byly reakce na zraneni. Sice clovek mohl useknout ruku, hlavu (jestli si dobre vzpominam), kdyz jste nekoho vzali palkou pres ruku, bezvladne mu vlala - super, ale kdyz jste nekoho vzali pres koleno (odolnejsi jedince), cekal bych, ze bude skakat po 1 nebo ze spadne na zem a bude se plazit, ale on se jen na chvili naklonil na stranu a pak si to vesele stradoval dal. Clovek tak mel jen jednu moznost, jak ho oslabit a to useknuti rukou. S nohama by to bylo mnohem zabavnejsi - realistictejsi. Tohle by mohli trochu potunit. Ale rozhodne si dvojku nenecham ujit, byl to velice prijemny relax, kde nikdo na nikoho netlacil, nikam ho porad nehnal (call of duty).
  • Umaroth
    já to hrál na xboxu a nějaké bugy které by mi nějak moc vadily jsem nezaznamenal, to je možná tím, že už jsem hrál už jistě opatchovanou goty edici. Dead Island mě moc bavilo, akorát mi to přišlo občas už moc dlouhé. Na dvojku se teším a určitě koupím až trochu klesne cena.
  • Dnes si připomínáme hlavně bugy a nedostatky, ale vzpomeňme taky na Dead Island - nikým nesledovaná hra, totální outsider a ve finále překvapení roku. Nářez, výborná hra. Skvělé atmosferické provedení. Na další díly se těším!
  • Víc survival, míň arkádová mlátička a mají moje peníze...
  • Shenkster
    Snad to bude líp optimalizovaný než jednička
  • Dead Island 1 - moje nejhorsi herni investice za poslednich 20 let. Zombie hra, kde neni zabavny zabijet zombiky, navic bez atmosfery, ktera tam byla maximalne prvnich 5 minut. Vydrzel jsem to pul hodiny nez jsem zjistil, ze je to odflaknuta, genericka kravina.
    • LuckyBaal
      tvůj názor, neberu ti ho, ale nesouhlasim s ním *3*
  • Grifus
    Tesim se, prvni Dead Island me bavil i pres sve chyby. Predevsim kdyby upravili respawn nepratel aneb dokolecka dokola obejvujici se stejne skupinky na tech samych mistech ikdyz tam clovek prosel teprve minutu zpet + neskutecne rychle opotrebovani zbrani, mohlo by to byt super.
    • TheFeardemon
      Piodle mě by bylo nejlepší kdyby vývojáři vytvořili jakýsi "náhodný" spawnovací systém na systém zon.Byly by zony s nízkým počtem spawnovaných zombií a třeba menší šance na spawnutí speciálního "muta" a postupně by se zony měnily a tak i počet spawnovaných zombií a mutů.navíc by to mohlo pracovat podle toho v jaké vzdálenosti je hráč od oné zony a času kdy tam naposledy byl.Určitě by šlo i vytvořit nějakej systém kterej by si vypočítal pravděpodobnost jestli tama hráč pujde a podle toho opět zonu obohatit nebo naopak obrat o pár jedinců.A taky by podle mě bylo možné udělat že se mrtvoly (opravdu mrtvoly(né zombie),které ve hře ležely na zemi a tvořily jen dekoraci čas od času ožily a pak už by tam nebyly.A jelikož tohle je komentář u traileru a né návrh autorům tak nic takového boužel neočekávám.Ale doufám že někdy někoho napadne to samé co teď mě a podobný systém v nějaké hře uvidíme...
      • Myslím, že by bylo dobrý něco, jako je v left4dead - jestli si dobře pamatuju tak tam hra spawnovala nepřátele podle toho jak se hráčovi vedlo
    • Keyz
      Ten respanw byl tak zoufalej to jsem neviděl.
      SI pamatuji jak jsem jsem vlez do místo a viděl jak vyskakují. To bylo v to městě kde to bylo celé divné. Člověk se prodral 100m zničil si věci a zpátky musel znova zabíjet vše co bylo po cestě.
      - Kdyby to menší počet Zombie, slabší hrdina, atd to bych bral více.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit