Přejít na výpis diskuzí
Tvůrce Baldur's Gate remasterů posílí David Gaider, zkušený scenárista z BioWare
10.2.2016 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
Citace: "Chceme být nejlepšími tvůrci RPG na planetě..." Co? Tvůrci? Čeho? Jestli enhanced edition je originálně tvůrčí dílo, tak já jsem génius a zastřelte mě.
-
Doporučte za jakou klasu se dobře hraje solo BG1
-
-
Ranger a v BG2 dual do Cleric najdi Crom Feyer/Fail of Ages a GG
-
nahaž si sílu 19/00 - nejvyšší možná, a hraj dual class válečník/zloděj
-
-
Ne lomeno 00 ale čistě 19 a to jenom v případě, že bude hrát za halforca, jinak si nejvíc můžeš naházet 18/00, což má například Sarevok, navíc musí multiclassnout = už si tuhle postavu založit, protože halforc nemůže později ve hře dualclassovat=přibrat další povolání. Od někoho, kdo si říká Drizzt bych teda čekal hlubší znalosti *3* Celou ságu jsem dojel čistě se swashbucklerem halflingem, dokonce to byl jeden z nejlehčích soubojů s Melissan co jsem absolvoval, ale fighter/thief je taky dobrej
-
-
Drizzt má v BG hrách jen podružnou roli. Já jsem četl Salvatoreho romány. A je to už hodně dlouho, co jsem hrál BG, takže pamět už mi tak neslouží. Už si nepamatuju, jaký je rozdíl mezi dual class a multi class, zvlášť když se to v každé IE hře měnilo.
-
-
No Drizzt má jednu zásadní roli, předá ti 2 skvělé scimitary a jednu kroužkovou zbroj, super pro barda, AC1, nedobrovolně *1* ve dvojce se to už nevyplatí, protože získáš lepší vybavení v době, kdy ho potkáš a hlavně to už není taková výzva i když jich je víc
-
-
no chce to staff mace(kroužková má proti tomu postih) a pár lahviček a kouzel, na férovku solo bez summonů a bez problémů,jezírko je pro nooby, není tak drsný jak se zdá, ale nesejmeš ho na nízkém levelu, na youtube bylo video z původní edice ale už ho smazali, v enhanced je to ještě lehčí. Samozřejmě že znám všechny glitche jak ho sundat, ale na férovku to fakt není problém, stačí jenom znát D&D a mechanismy hry, pak je to sranda i bez glitchů a draky si dáváš k svačině i s nic moc postavou, no možná až na Drakonise, ten mi příjde težší než Mellisan
-
ano, když ho asi dvacet minut ostřeluješ přes jezírko prakem, co? Jinak bych chtěl vidět, jak ho dáš solo na férovku.
-
-
-
-
-
thief nebo cokoliv/thief, ale připrav se, že na backstab na Sarevoka budeš hodně loadovat. Obecně nejlepší na solo je ranger/cleric, ale v jedničce je zloděj esenciální postava(nebo si můžeš na průchod bludištěm nějakýho na chvíli najmout. Já hraju za kensaie v enhanced jedničce a chci pak dualclassnout na thiefa, ale jedničku solo s kensaiem bych nedal, resp. za ty nervy to nestojí
-
-
Mám trochu strach z Gaiderova odchodu. Dragon Age po něm převzal Weekes, a ten asi nerad Elfy nebo co...
Na druhou stranu, vrátil se Karpyshyn, který původně napsal Mass Effect. Třeba se Gaider vrátí časem podobně. -
Dobrej krok pro Beamdog ( jejich pridany napsany postavy jsou vcelku nezajimavy ) a dalsi krok do hrobu Bioware.
-
-
Scénárista nezachrání diletantskou práci programátorů, je hezký, když grafik nakreslí nové lokace, ale k čemu je to dobrý, když pak beamdog 3 roky ladí bugy?
-
-
Zase bych neprehanel. 3 roky do hratelny podoby urcite ne a potrebovali zkusenosti. Ted uz by to meli mit jakz takz vychytany a prichod puvodniho scenaristy znamena pripravu na neco vetsiho.
-
-
Tak to fakt nepřeháním, dvojka je pořád buglá, hlavně nový lokace doteď = 4 roky od vydání
-
-
hm tady někdo neunese pravdu, dvojka enhanced je v horším stavu než dvojka klasická hned po vydání bez patchů, jedničku se jim po letech podařilo dodělat, proti tý (už)nic nemám
-
-
vždyť ti troubové nejsou schopni předělat ani IWD2 - nejvíc hardcore z IE her. Někde jsem četl jejich vyjádření, že je to nad jejich schopnosti. Na PC dávám stále přednost původním hrám před Enhanced verzema. Jediný jejich přínost je v tom, že to dokázali přenést na tablety.
-
-
Tak IWD2 me zrovna ani moc nemrzi, protoze je ze vsech infinity her nejslabsi a taky bych se do toho nepoustel, byt na jejich miste. Taky davam prednost puvodnim hram, ale na puvodni hry uz nebudou vychazet pridavky a mozna cely pokracovani.
Jejich prinos je mnohem vetsi, nez by se mohlo zdat. -
-
IWD2 těžká? Hmm, ok... *7*
-
Infinity hry si muzes udelat hardcore jak chces, podle slozeni party a itemu.
-
pro mně IWD2 není nejslabší ani náhodou. Je zajímavější než třeba GB1 (minimálně příběhem, který obsahuje takové věci jako časové smyčky). Ale hlavně je mnohem víc hardcore. Je to opravdu těžká hra (určitě v porovnání s BG).
-
-
-
-
-
-
Zrovna jsem rozjel znovu BG1 za Evil partu, začal jsem tím, že jsem v prologu vyvraždil celý Candlekeep, až na Tethorila který je zdá se nesmrtelný, ušetřil jsem Sarevokovi práci a Goriona zabil sám, musel jsem použít cheat na přesun do další lokace, protože bez Goriona z Candlekeepu nevylezete. Scéna s vraždou Goriona a první setkání se Sarevokem se tedy vůbec nikdy neodehrálo, ale na příběh to kupodivu nemá vůbec žádný vliv, vše pokračuje stejně, až na to, že Sarevoka potkáte osobně až mnohem později.
Chtěl jsem pokračovat klasicky do Friendly Arm Inn, jenže na prahu pevnosti se ke mě teleportovala jednotka Flaming Fist vojáků s čarodějem, co mojí lvl 2 partu totálně rozebrala za zločiny proti lidskosti, co jsem spáchal v Candlekeepu. Zvolil jsem tedy jiný průchod, prolezl napřed přírodní lokace okolo a vyhýbal se městům, zkrátka život psance, ale měl jsem trochu problémy s výbavou, když jsem nemohl nikde nakoupit. Časem jsem partu vyleveloval, vrátil se do Friendly Arm Inn, pobil přepadové komando Flaming Fist u vchodu a šel do hospody zabít Khalida s Jeheirou no a pak i zbytek osazenstva pevnosti, když už jsem tam byl. Myslím, že tentokrát jsem celou tu záležitost "potomek Boha Smrti" vzal za správný konec *1* -
-
"Musím zachránit osobu mě blízkou."
"Díky, ale osobní problémy ostatních mě nezajímají."
"Jdi mu po očích, ARRRRGHHH!!!"
Minsc died.
Jo, předevčírem jsem to rozjel taky. Úžasné mít pravou moc zabít koho chceš, aniž by to nějak významně ovlivnilo hru. Ona si o to vlastně žádá i sama : *16* *1* -
-
jj, přesně Chaotic Evil přesvědčení jsem pro hlavní postavu zvolil, dost dobrý pocit proti poslednímu gameplay, kdy jsem hrál dobrého Paladina Dušína a v rámci roleplay každému říkal "nechci za splnění questu peníze, vaše štěstí je mi dostatečnou odměnou!" i když jsem sám za monitorem skřípal zuby *1*
skvělý pocit, každému kdo po mě chce najít ztraceného bratra, nůž zapomenutý v lese nebo ošoupané boty jako odpověď vrazit meč do krku *1* -
-
Já mám problém to dodržovat, protože vím že bych rád splnil všechno co jde. A ke konci stejně nadávám, proč jsem to bral když za to bylo 300xp ._. Ale sem tam za 20 zlatých navíc při vyhrožování to stojí, předpokládám :V
A tak nejlepší co se mi může za Neutral Evil stát je to, že je nechtě zabiji jako Minsca, když se NPC chovají arogantně. *1*
"Já jsem rytíř... řádu... kdo jste a co..." died.
-
-
-
Toto je krásný případ, jak napsat scénář tak, aby člověk mohl hrát opravdu jakkoliv, dávalo to smysl a zároveň zůstala zachována struktura příběhu.Z pohledu mé postavy nezachraňuji svět, hledám Sarevoka, protože je můj hlavní konkurent v ovládnutí světa a zkrátka mi stojí v cestě, cílem hry je tedy ho najít a zabít a taky každého, kdo se mi při tom postaví do cesty, ale klíčové body jsou stejné, jako kdybych hrál za klaďase. Tomu říkám dobře napsaný scénář
-
-
Jak kdo se ti postaví do cesty? Vždyť si vyvraždil uplně všechny... *8*
-
-
Chaotic Evil to mají v hlavě popletené, se nediv. Nedej bože Chaotic neutral *2* *1*
-
-
-
-
To je humus toto, beru že převedli baldury a iwdaly na android, ale jejich remastery jsou doslova sračka, co je tohle za firmu nepobírám. Trailer hroznej... *8*
-
Nechápu, oni udělali nějaké tři remastery a tady se o nich píše, jakoby byli firma, která vyrábí hry a chce dělat nejlepší RPG na světě nebo co? Co je to za nesmysl?
-
-
Naprostej souhlas. A to co do toho pridali navic, bylo neskutecne hnusny a zabugovany (vzpominam si matne na jednu lokaci a predmet, co nesel odstranit z inventare).
-
nechápu jak se takové lamy vůbec dostaly k té značce? To jim jako Bioware prodalo své rodinné stříbro?
-
-
jen k tomu Gaiderovi a KOTOR - tuším napsal pouze HK-47, celou story a scénář napsal právě Karpyshyn
https://en.wikipedia.org/wiki/Drew_Karpyshyn
a BTW, Karpyshyn je zpět v Bioware a pracuje na KOTOR 3 a doufejme i Mass Effect Andromeda (on napsal první dva Mass Effecty)
https://www.vg247.com/2015/09/21/mass-effect-and-kotor-writer-drew-karpyshyn-returns-to-bioware/ -
-
Tak tomu moc nevěřim. Karpyshyn spíš bude podporovat tvorbu SWTOR, ale že by vznikly opravdu KOTOR 3 už snad ani neni možný. I když bych si to moc přál.
-
KOTOR, jenom to ne, jinak se můžu rovnout odstřelit
-
-
Spíše dobře, že na KOTOR nikdo jiný zatím nešáhl. Takže pokud Karpyshyn udělá něco špatně, tak už bude úplný ámen se všemi hrami od Bioware. Za předpokladu, že k tomu nepustí ještě managera z EA.
-
-
-
we are right heroes!........Minsc and Boo! butt-kicking for godness!!!.....where Minsc goes, evil stands aside *15*
-
nevím jestli zrovna Gaider to vytrhne. Je homo (nic proti) a je zodpovědný za všechny odhalené chlupaté trpasličí hrudi a homosexuálné romance v Bioware hrách (opět nic proti, ale když homo romance začínají převažovat nad hetero, tak už je to moc).
Podle mého ta opravdová hvězda Bioware byl Drew Karpyshyn - KOTOR, Mass Effect, Jade Empire -
-
Na druhou stranu Gaider psal k DA celkem slušný novely. Možná se pletu, ale mám pocit, že teď už půjde DA série úplně do kytek.
-
Máš pravdu. Dragon Age: Inquisition byla totiž naprosto genderově vyvážená. Bylo tam stejně heterosexuálních postav jako LGBT postav, přesně jako v opravdickém životě!
Oh wait... -
Mně homo romance nevadí v Bioware hrách. V DA:O to byl Zevran, ve trojce mě zbyla jediná možnost na homo vztah s tím mágem, když tam ty ženy byly tak ošklivé a z Leliany se stala jeptiška...
-
-
Ne, ze bych virtualnimi romancemi zil ale .., když tam ty ženy byly tak ošklivé ... tak Zevran byl ok? to jsem se pobavil. hele hosi, co s tim skaredincem? nic to je hruza, podte rozdame si to lol
-
-