Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Je to jen drobnost, ale vzhledem k tomu, že se tím teď zabývám, tak mi to nedá. Neural networks se správně překládá jako neuronové sítě, ne neurální.
  • XXHUGOXX
    Takže podľa toho čo som čítal v článku, tak to vyzerá tak, že tá hra bude skôr o strachu s neznáma a že tie monštrá sa v tej hre ukážu málokrát - presne o to sa pokúsila aj AAMFP a všetci tú hru hneď skritizovali. Pokiaľ sa bude SOMA niesť v rovnakom duchu tak to pre tvorcov nedopadne dobre, lebo hráči sú blbý a kašlú na príbeh alebo prepracovanú psychológiu a chcú len naháňačky a ľakačky. Aj preto je najoblúbenejšou hrou na steame five nights at freddy 2. Tupá ľakačka bez hlbšieho zmyslu. Ďakujem šikovným autorom, že chcú inovovať hororový žáner a priniesť niečo nové. Rešpekt !
    • Souhlas, na druhou stranu AAMFP trpěla dle mého hlavně po stránce hratelnosti. Ale po strance hororu to byla lahůdka s promyšleným příběhem a za to určitě klobouk dolů. Kdyby byla lepší hratelnost, tak je to skvost.
      • XXHUGOXX
        Hrateľnosť bola taká príjemná. Žiadne ťažké logické hádanky ani žiadne zbieranie predmetov, proste len taká prechádzka a relax, o nič si sa nemusel starať a v kľude si mohol preskúmavať prostredie.
  • Jack1947
    To jsem zvědavý tohleto tvrdit několik měsíců před vydáním to si žádá kuráž nebo slušnou dávku bláznovství.
  • Foxtrot_cz
    "Na některé z nich se hráč nesmí podívat, další budou podobně limitovány akusticky a tak dále."
    To mi připomíná SCP - Containment Breach
  • Ako hororovy fanusik a expert povazujem Amnesiu za najviac nadhodnotenu horor hru. Ide jednoznacne o tzv. Zaklinacsky syndrom, kedy si PCckari zbostuju svojich par poslednych exkluzivit ako stalker, zaklinac a prave amnesia. Hru som samozrejme hral, napatie funguje prvu polhodinu, kym hrac nezisti, ze nic sa mu nestane. V podstate je to simulator zbierania olejceku a behania po hrade a klikania na obrazy. Bez olejceka nie je svetla a bez svetla nevyriesite puzzle. V druhej polke ked tam pribudnu nezabitelne potvory ide hra uplne do kopru a nudy. Silent Hillu 2 to nesiaha ani po kotniky degenerovanej sestricky...
    • "expert" hahaha hahahaha hahahahahaha
    • Blue.Shark
      ...a nebo možná nepočítáš s tím, že se každý bojí trochu něčeho jiného. Že tebe hra nudila ještě neznamená, že se při tom desetitisíce dalších lidí div nepodělalo.
      • Hnisavec
        prečo? na rovnakom princípe funguje Outlast i Alien Isolation a hlavne u Aliena ide o horor par excellence aký nemá pár rokov konkurenciu. Pritom ide o čisto emergentný zážitok, ktorý má každý hráč iný a stačilo len pridať inovatívnu AI jednej potvory...

        osobne mám rád všetky druhy hororu cez hixploitation po lesný found footage, Amnesia v prvom rade nefunguje ani ako hra, kde ide len o nonstop hľadanie oleja a už tobôž nie ako horor. Netvrdím, že sa niekto pri nej nemôže báť alebo že sa mu nemôže páčiť. Ale ľudom sa páči i Postal alebo reality šou.
        • Blue.Shark
          Dle mého názoru zase herní prvek zahrnující olejovou lampu funguje v kombinaci se strachem velice dobře. Pokud se nebojíš, pak se nezdržuješ a máš tím pádem oleje relativně dost. Pokud se bojíš a svítíš na cestu všude, máš ho málo, z čehož plyne, že aby ses nemusel bát tolik, nutně budeš prohledávat každé šuple, jestli nenajdeš další. Geniálně jednoduché a přitom účinné.

          Na mě prostě Amnesia fungovala kvůli kombinaci tmy, prostředí hradu, nemožnosti se bránit a hlavně neustálé stísněné atmosféry. Tohle potom dotáhl ještě výš i tebou zmíněný Outlast.
          • Hnisavec
            olejček a svetlo potrebuješ nato aby si našiel riešenia puzzle, keďže musíš pobehať celý hrad, lebo indície sú mizivé a všetko prešmátrať...so šetrením to nič nemá. Je to hlavne exploračná hra, kde nachádzaš zlomkové indície, čo sa stalo a ako sa pohnúť ďalej...rozprávaním príbehu to celkom pripomínalo mizerné Dear Ester...brániť sa prvú polku nemusíš, lebo niet pred čím...až na tú pasáž vo vode, ale tam si musel len preskákať pred duchom. Vravím stiesnená atmosféra funguje len chvíľku, kým si neuvedomíš, že ti nič nehrozí a jediný nepriateľ je šialenstvo z tmy, takže ideš od šuflíka k šuflíka a zbieraš olej....
            • Blue.Shark
              Se šetřením to má společné úplně všechno, aneb "myslíme dopředu" v praxi - nezapomeň taky, že lampu v zásadě nepotřebuješ, protože jsou na každém rohu louče, které lze zapálit křesadlem, jenž se válí naprosto všude. Indicie jsou dle mého názoru dost jasné a hlavní part hraje především stresující prostředí, kdy nevíš, jestli na tebe při namáhání mozku nevyběhne nějaká temná pakáž.

              A přímo tady se vracíme na začátek naší konverzace - každý se bojí něčeho jiného. Na tebe nepůsobí stísněná atmosféra - na mě platila od začátku do konce. S olejem jsem šetřil, jak to šlo, takže jsem nemusel vyloženě prolézat každé zákoutí, ale na druhou stranu mi nikdy nepřeskočilo ze tmy. Když tak čtu tvé zážitky, zdá se mi, že jsem svým stylem hraní nevědomky našel zlatou střední cestu a Amnesii si tak užil do poslední vteřinky. A Dear Esther že mizerně vyprávěla příběh? Nepřemýšlel jsi někdy o tom, že spíš vůbec nejsi cílovka takových her?
        • POZOR HLÁŠENÍ, POZOR HLÁŠENÍ

          přestaňte již prosím reagovat na GGG a Hnisavce, prostě je ignorujte v zájmu veřejného blaha, děkuji

          KONEC HLÁŠENÍ
      • a nebo je to jenom troll co se snaží vyvolat flame *4*
        • Blue.Shark
          Proto jsem záměrně přeskočil 90% textu a reagoval až na poslední dvě věty, které jako jediné dávají smysl :))
  • hlavně ať tam nedávají ukládání pozic, nejděsivější sou ty hry, kdy po smrti musíte začít od začátku *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit