Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Dreamfall Chapters nestíhají a vrací se k epizodickému formátu
27.6.2014 | Adam Homola
24 příspěvků
-
Pokud bude season pass za slušnou cenu jako u Broken Age, tak v tom nevidím problém. Jen to čekání na další díly jsou muka:)
-
Prilis nechapu ty narky nad epizodami od lidi,kteri zaroven tvrdi ze by si radeji rok nebo dva pockali na celou hru. V cem je pak problem? Tak si pockejte rok nebo dva na vsechny epizody a budete to mit najednou.
-
-
Veď to bolo vysvetlené. Obavy sú o hrateľnosť príbehu, ktorý bude musieť byť upravený, aby to epizodicky nejak vyznelo, aby to nebolo ukončenie len také bez nejakého aspoň trochu pribehovo-logického záveru pre danú epizódu. A obava o to, že samotná atmosféra a príbeh v hre, ktorá si na tom zakladá, budú výrazne oslabené kvôli epizodickosti, straty napätia po pár mesačných pauzách a tomu, že sa budú musieť zrejme aj úlohy skrátiť, aby okrem tých hlavných neprechádzali cez epizódy. Samozrejme, že sú to len dohady, ale celkom oprávnené - hoci možno nás prekvapia. A napokon obava, že ak to nebude úspešné, nevyjdu pokračovania.
-
-
Jinými slovy: Autoří chtejí peníze hned na ruku za částečný produkt. Všechny episody dohromady samozřejně budou stát 10-20% víc než kdyby byla vydána jako 1 hra.
-
-
Je to Kickstarterova hra-jinymi slovy-oni uz dostali penize za jeste nehotovou hru. A zbytek bude prodavan jako Season pas(tzn zaplatis jen jednou) : "Kickstarter and PayPal backers will receive all five episodes free of charge as they're released. New customers will be able to purchase a season pass via Steam, GOG and the Humble Store."
Takze se zase nesnaz hledat senzaci kde neni. -
-
tedy presne jak pise ... prachy predem ... a mozna za ne nekdy i neco dostanes ... a trebas taky kulovy ...
-
-
-
No, mě osobně se epizodické hry moc nelíbí. Vyzkoušel jsem si to u Sama a Maxe, Jurskeho Parku, Brokena 5. A ne, děkuji, epizodické hry nechci. To si radši počkám, až je celá série venku a zahraju si to postuně v kuse.
-
-
Přesně. Stejně jsem to udělal u Walking Dead a úplně stejně to udělám i u Wolf Among Us. Čekat na každou epizodu určitý dlouhý intervaly je nuda, mezitím zapařím něco jinýho, ono to uteče rychle a pak hej hou.
-
-
Problém u mě není to, že by mezitím byla nuda, ale jak to člověk chvíli nehraje, tak vypadne z děje a neví, co se kde posledně událo (a mnohdy ani kdo je která postava). A než se do toho člověk zase dostane, tak je konec epizody...
-
-
-
Nadseny z toho nejsem,ale na druhou stranu me to ani nejak extra nevadi.
btw. tohle je jedina hra na kterou jsem na Kickstarteru prispel. Nejsem hrac adventur,ale Syberia a Longest Journey-ty muzu hrat do nekonecna. -
Škoda.Vydávanie hier na epizódy sa mi nepáči. To čakanie medzi epizódami je na šľaktrafenie
-
Tak s tím děte do... k šípku, sice sam & max byli v pohodě, ale u adventury s praštěným humorem to nevadilo, kdežto u longest journey mi rozsekávání příjde naprosto strašné, protože budou muset udělat nějaké cliffhangery, se kterými nepočítali a trochu pozměnit původně zamýšlený příběh, to ať to radši ještě rok dva kutí a vydají to v celku
-
-
Presne, humorné hry sa dajú. Ale niečo čo má mať silný príbeh a viaceré dejové linky, tam sa to vôbec nehodí. Walking Dead je skôr interaktívny seriál, než hra a navyše vychádza pravidelne. A keď tu nevedia garantovať pravidelnosť vydávania, tiež to nebude dobre. Človek zabudne čo sa tam dialo a ak aj nie, vytratí sa napätie z hry.
Neviem si predstaviť takú Syberiu, ako epizodickú hru. Keď sú v hre aj nezáživnejšie časti, stratí sa to, keď to pôsobí skvele ako celok. V epizodickom buď budú musieť osekať veci, aby sa väčšina vedľajšieho deja udiala v jednej epizóde a hráč sa nebude vracať do predošlých oblastí a nadväzovať na udalosti, alebo sa vytratí účinok komplexnosti a previazanosti.
Ak by to vydali neskôr, tak by museli osekať hru? Prečo? Tak nech to vydajú neskôr, neskôr až keď bude kompletne hotová so všetkým. Osekanú hru by vydali najskôr za rok, takže epizódy budú možno každého pol roka. A vždy to môže dopadnúť ako Sin: Episodes, alebo Hlaf-Life. -
tak si nejdřív přečti článek...
-
-
Já ho četl, a nejen ten. Byl jsem rád, že předtím upustili od epizodičnosti
-
-
"budou muset udělat nějaké cliffhangery, se kterými nepočítali a trochu pozměnit původně zamýšlený příběh"
v článku stojí, že těch pět kapitol už hra měla mít tak jako tak, takže podle toho nebudou muset pozměnit na původně zamýšleném příběhu nic... -
-
Dreamfall Chapters was initially announced as an episodic video game,but this idea was scrapped in favor of a full-length game when the pre-production started in 2012
zdroj wikipedia, to znamená že už v začátku, kdy dostali dotace od norského filmového institutu tak se vykašlali na epizody, jak říkám, nečetl jsem jenom tento článek, the longest journey je moje srdcovka tak se o to zajímám -
-
tak si znovu přečti článek, zjevně nechápeš některé věty. a tvůj citát je zmíněn i v článku a tvá tvrzení nijak nepotvrzuje...
-
-
-
-
-
-
Mě to tedy dost štve. Já bych si klidně počkal ten rok navíc, pokud by výsledkem byla ucelená a kompaktní hra. Měsíc mezi každou epizodou je i tak dost času na to, aby sklerotik zapomněl co se vlastně událo... Nejíme na epizody, nesouložíme na epizody, ale pařit na epizody bychom měli *9*
-
Jak jinak *3*
-
akoze, heh ..čo vlastne robia, prečo nestihaju? vsak na tom makaju uz niekolko rokov ....
-
-
protoze uzasny Ragnar ;)
-