Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • morokura

    Doufám, že je všem jasný, že to 100% bude pokračování KCD. Dan to i omylem naznačil v jednom z nedávných podcastů, kdy odpovědel na dotaz ohledně jedný mechaniky v KCD ve smyslu: "v tý jedničce jsme to dělali tak...". KCD je pro mě výjimečná a unikátní hra, takže se hodně těším na představení pokračování a podle prodejů a popularity si myslím, že to tak bude mít i většina hráčů jedničky.

  • Houdini

    Môj tip je KC2 aj keď nie priame pokračovanie.

    • jak nie priame pokracovanie


      kdyz to skoncilo cliffhangerem jak nejaka sezona nekonecnyho serialu

  • KIMCID

    Rád bych nějakou hru z druhé půlky třicetileté války. Tohle téma je hodně opomíjené.

    • Inquisitor

      Souhlas, třicetiletá válka je trestuhodně opomíjená. Přitom nabízí tolik příběhů, dramat. To by vydalo na hodně filmů a her.

      • KIMCID

        Pevně doufám že tahle díra, bude jednou dobře zalepená.

  • Sem zvedavej jak to bude vypadat.Cekal sem pokračování daleko dřív.V současnosti si nedovedu představit,že to to bude ve stejné grafice jako 1cka

  • zx_spektrum

    Přijde mi, že vývoj KCD2 je už dlouho veřejné tajemství, takže bych spíše čekal tohle. Na druhou stranu... člověk by doufal, že vývoj KCD2 je už natolik daleko, aby to sice vyšlo relativně brzo, ale zároveň aby firma o 200+ lidech dělala i na jiném projektu.

  • furt nejak nechapu uspech KCD... mas nadupanou masinu, grafiky/enginy her na spici aby sis hral... na nejakej realni stredovek "bez fantasie a draku"?

    a pak pustis hru a vesnice uklizena, zadny debris, neviditelne zdi, detinskej retro-interface atd... a furt jen vykecavacky s NPC, holt uninstal, aspon u mne :((

    takze doufam ze to bude neco jinyho nez KCD

    • blaiddtom

      niektori z nas hladaju v hrach nieco viac nez len pozlatko...je nas dnes uz sice mensina, ale stale velky trh

    • Inquisitor

      Ale lidé ve středověku nežili ve špíně:)

      • mel jsem na mysli debris v grafice, ne v IRL

        • Inquisitor

          Vůbec nevím o co jde, ale dobře no. Omlouvám se za nepochopení:)

  • dworkin

    Podle toho obrázku to na KCD 2 nevypadá.

    Nu, počkejme si na to, jaké podrazy na nás Vávra má připravené tentokrát.

    • uher

      Jak to vidíš teď? 🙂

      • dworkin

        Zatím nijak, hra ještě nevyšla a nevíme, jak bude běhat a co bude obsahem jednotlivých edic.

        Že bude rozbitá, o tom bych moc nepochyboval. Šest roků ve vývoji a nejsou schopni dát konkrétní datum? To si moc nejsou jistý tím, v jakým stavu tu hru mají teď a za jak dlouho ji dokážou dostat do stavu, kdy ji můžou vydat.

        Samozřejmě bych se rád pletl. Narozdíl od jiných tady jsem schopen odhlédnout od toho, že na hře dělá Vávra, a jednička mě bavila, takže jsem připravený dát dvojce šanci.

        • uher

          Dovolím si tvrdit že odhlédnout úplně schopen nejsi, protože v obou komentářích jeho jméno zmiňuješ.

          • dworkin

            A můžu ho zmiňovat i během hraní a stejně si tu hru užít, když bude dobrá.

  • BohumilCisar

    Jestli to bude Kingdom2, tak vlastně ani nevím, jestli se na to mám těšit :D Přestože se mi ta hra hodně líbila v době vydání a 2x jsem ji dohrál, tak mně příjde, že od té doby šíleně zestárnula. V posledních 3x letech jsem se ji snažil mnohokrát rozehrát znovu a vždycky to proběhlo tak, že po cca 20min letěla z disku. Pořád to totiž působí strašně kostrbatě, jakobych hrál nějakou alfa verzi. Ani ty procházky v krásné krajině si člověk neužije, když tam vše tak okatě doskakuje. Každopádně jestli to bude dvojka, tak mě určitě bude moc zajímat, kolik featur z jedničky nakonec vyhodí a do jaké míry z toho udělají víc user friendly hru, která bude víc bavit než frustrovat. 

    • Carnage666

      Tak zase musíš brát v potaz že to byla první hra od studia Warhorse a pak taky to že Cryengine na to co chtěli nebyl úplně stavěnej. Hodně bych se divil kdyby tahle nová hra neběžela třeba na UE4 nebo dokonce UE5.

      • morokura

        Spíš si myslím, že se budou držet CryEnginu, kde už maj od jedničky hromadu věcí udělaných jako například svoje vlastní vývojářský nástroje a vyřešených spoustu problémů, který řešili při vývoji jedničky. Navíc nedávno Dan v jednom z podcastů mluvil o tom, že se v UE5 dělá dost špatně vegetace a navíc je to pak ještě přehnaně náročný na výkon. A nevypadalo to, že mluví z valstní zkušenosti :).

        • Carnage666

          Jako na jednu stranu souhlasím, už v tom měli celou jednu hru a dělat vše odznova je velkej nápor, ale přijde mi že právě proto vývoj docela trval. Pokud by se jelo furt na stejný verzi Cryengine myslim si že by oznámení přišlo mnohem dřív než až v roce 2024. Ten engine podle mě byla celkově neštastná volba, když sem to poprvé zapnul měl sem ranec vizuálních bugů a doskakujících textur nebo dokonce nevykreslené brnění na NPC postavách. Jak píše Bohumil podemnou jen Crytek v tom uměl dostatečně a i dokonce oni chtějí tenhle rok přejít na úplně novou verzi a vůbec nevim jestli tu budou prodávat jako tu aktuální. Ještě mě napadá že můžou tu novou hru dělat v Decima engine, v Horizonu se mi tolik nelíbil ale Kojima v něm dělal Death Stranding a ten vypadá velmi dobře.

          A Dan sice nemusí mít UE rád, ale Dan nemusí mít v tomhle hlavní slovo. Není v tý firmě sám. A nebo je tu taky možnost že už mají vlastní engine ale to by mě hodně překvapilo. I CD Projekt se svým končí a přechází na UE.

          • morokura

            Se zastaralostí CryEnginu souhlasím, už i vývojáří Star Citizen z něj udělali svůj vlastní engine a půvdní opustili. UE5 bude určitě o dost napřed, jen mi nepřišlo z Danova odpovědí, že by v něm tu novou hru vyvíjeli, plus by museli začít v podstatě od nuly potom no, uvidíme :).

            Decima by byla super, Forbidden West na PC je jeden z nejlepších portů co jsem kdy hrál co se týče grafiky a optimalizace, ale tu si bude držet Sony nejspíš jen pro sebe.

        • BohumilCisar

          Držet se CryEnginu by byla šílenost. Ten engine byl špička naposled někdy před 12 lety, kdy to mělo bezkonkurenční uživatelské rozhraní pro level creatory. Kromě Cryteku s tím nikdo jiný pořádně neuměl. Věřím, že Unreal je za tu dobu nejen dohnal, ale i předčil. 

          • blaiddtom

            Unreal ich mozno predcil, ale predcil ich aj v problemovosti...viz optimalizacia dnesnych hier...radsej budem mat hru v slabsom engine, ako rok cakat kym vyladia performance

    • medveddd

      Zase po dvou dohráních není úplně divu, že to kouzlo trochu opadne a člověk si začne víc všímat třeba technických nedokonalostí (které tam samozřejmě jsou, ne že ne).

      Ale ať si je Vávra kontroverzní postava jak chce, hry dělat sakra umí, KCD je v mých top 5, a na jeho další hru jsem tedy opravdu zvědavý.

  • tak to bude mega ultimatni hra kdyz ma prachy zkusenosti cas i zkuseny tym copium

  • Tak snad zase naslibuje hory doly a ojebe nás na kvalitě a obsahu sběratelky 😂

    • Derp_1337

      Vsaď se, že sběratelky budou zase rychle vyprodané... protože se většina lidí nepoučila.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit