Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A to tam v tom traileru nejsou módy :)
    • Magister_Peditum
      Ty jsou na tom nejlepší. Co by si bez nich série počala. *15*
  • Kdo chce zažít pořádnou řežbu a obrovské bitvy, sáhne po Supreme Commander 1,FA,2
    • wenceslaus
      Myslím, že ne, Time.
    • v TW de spíše o propojení tahové mapy s real time bojem.. jedno bez druhého není ono..
  • fluffy
    No neviem, zacinaju to vydavat nejak podozrivo casto... Od SHOGUN TOTAL WAR 2 to zas toho noveho neprinieslo a mam pocit ze sa to zvrhava na rychloseriu kde sa len retexturnu jednodnoky upravi par cisel, napise novy pribeh a 3/4 rozpoctu sa minu na marketing...

    Tymto by som chcel podakovat geniom v EA a UBISOFTe ze uplne rozvratili herny priemysel vsetkymi tymito tahmi...rozumiem ze ide o peniaze, ale ak si to predstavim v akejkolvek inej sfere je uplne absurdne aby som minul vacsinu prachov na kampan na novy mercedes a pritom to bol uplny bakelitovy ausus. Ludia si to kupuju kvoli nejakej urovni kvality ktoru ocakavaju a nie kvoli tomu aka filmova hviezda sa prave vezie na tom modeli v reklame... Nechapem ako sme my hraci mohli dopustit, ze kvalita hry hra az nejake tretie husle po marketingu a pre orderingu...
    • Musím souhlasit, od Shoguna 2 si nevybavuji, že by CA do série Total War přidala něco ,co v dřívějších dílech nebylo a to hraji TW od prvního dílu. Neznám historii Warhammer, ale doufám, že přidají něco, co hráči tohoto světa vyžadují. Zároveň si přeji, aby to nebyl přeskinovaný Atilla. No Uvidíme.
      • Zníčení osady či její vyrabování a nechání napospas v předchozích dílech nebylo, intriky také ne..
        • Intriky byly v Medieval II a v dalších dílech. Barikády jsou celkem na nic v Atillovy stačí jedni lučištníci a barikádu jako by nebyly. Vypalování osad nebylo v předchozích dílech ,ale velmi podobné tomu byla funkce Vyplenění, která poskytovala zhruba stejnou penalizaci. Rozdíl je, pouze v tom, že teď k tomu dodělali animaci hořícího kruhu.
          • No tak v M2 žádná vnitřní politika či intriky nebyli, jediné co šlo bylo jmenovat nástupce trůnu a popřípadě uzavírat sňatky.. v Empire šlo pouze upravovat vládu či pořádat volby.. a budíž pokud si dovolil povstání tak šlo zmněnit i způsob vládnutí.. Napoleon to samé.. Shogun 2 tam šlo max. adoptovat generála... první vnitřní intriky přišli až v Rome 2...
          • Nevím teda o tom, že by v Medievalu byly intriky....Ale vím o totálně nefungující diplomacii, kdy mi spojenec vyhlásil válku tím, že mi lodí zablokoval přístav a po tahu odplul.....To už naštěstí od Empire není :P
    • Když to lidi kupují, tak proč jim to nedat? :) Já mám taky vůči titulům vycházejícím každý rok poněkud averzi, i dva roky mi přijdou na úplně nový titul málo. Na druhou stranu... Když už mají engine i mechaniky hry hotové a chystají jen minoritní změny, není důvod vývoj nějak zdržovat. Total War zrovna fungují vždycky velmi dobře na tak rozsáhlou hru.
      • Když to lidi kupojou, tak to tak dělaj dál a když to nekupujou, tak řeknou, že to nemá cenu, protože ač je to dobrá hra, tak si jí lidi upirátí a tudíž se jim to nevyplatí :D
  • Kdo chce historickou strategii, sahne po hrach od Paradoxu. Serie total war je jen na efekt cilena jednoducha ahistoricka hricka
    • Inquisitor
      Tyhle dvě hry se nedají vůbec srovnávat, když jediná věc co je spojuje je historie.
    • V porovnání se strategiemi od Paradoxu určitě jo, ale paradoxí strategie jsou poněkud... o ničem pro lidi jako jsem třeba já, které zajímají spíš ty bitvy než posouvání postaviček po mapě.

      Jinak jsou Total Wary historicky zpracované slušně a jednoduché hříčky to taky rozhodně nejsou (přestože poslední tři díly jsou výrazně jednodušší než jejich předchůdci).
      • V čem konkrétně je Rome2 jednodušší (tj. ve smyslu tvého příspěvku zřejmě méně komplexní) než Rome nebo Medieval2?
        • No hlavne ve strategicke casti, provincie, system agentu, stavba budov, vylepsovani jednotek pomoci budov. Tam je to osekany na kost napriklad oproti Medievalu 2... Zustaly z toho prakticky az bitvy a ty byly hratelny az kdyz vyslo par patchu... Takze ano Rome2 je mnohem mene komplexnejsi a hodne zjednodusena oproti predchozim dilum..
          • Ale v čem konkrétně? Systém agentů, co to znamená? V čem jsou v M2 agenti komplexnější? V čem je komplexnější stavba budov? Že prakticky úplně vynechává strategickej rozměr, protože ti umožňuje postavit cokoliv kdekoliv? To je komplexnější? Provincie? V M2 nebo obecně starších hrách nemusíš provincie specializovat, to je úplně nová úroveň rozvoje říše, kterou zavádí R2. Navíc od Shoguna 2 dál nezáleží jen na penězích, musíš se starat i o jídlo a svoje území se snažit balancovat, nejen exploatovat. Vylepšování jednotek? Opět, v čem je komplexnější, že můžeš prakticky kdekoliv vylepšovat cokoliv? Takovej herní systém se mění v klikací orgie, ale strategický uvažování už nepotřebuješ.

            Oproti starším TW (zejména R1 a M2) působí strategická mapa Shoguna2 a Rome2 imho naopak jako vybroušená deskovka, kde má kažá volba svůj smysl, každá ti něco otvírá a něco zavírá a o kažý musíš přemýšlet. Nechtě ovšem otvírám prostor pro nutně příliš obsáhlou a detailní diskusi o jednotlivých herních systémech, která je myslím zbytečná. Přesto, tvrdit, že CA hry zjednodušuje je podle mne hloupé. Já to zjednodušení prostě nevidím a prostě mi nestačí, když partner v diskuzi vyjmenuje jednotlivé herní prvky a nevysvětlí už, v čem jsou vlastně zjednodušené. A nezamyslí se, jestli nejsou nahrazné jinými prvky, nebo jestli zdánlivá omezení naopak neposkytují hráči větší míru strategických možností a nedělají hru paradoxně (sic) komplexnější. (Imo se CA spíš snaží přiblížit hry přání hráčů a modding scény, kterou ovšem moc podporovat zřejmě nechce, ač tvrdí opak. Proč by jinak CA po vzoru modů vytvořila v R2 relativně historicky věrnou gigantickou mapu obývanou desítkami frakcí? Proč by se jinak snažili zpřehledit diplomacii, zjednodušit UI a UE bitev a vymyslet nový systém správy provincií? Vždyť mohli vydat R1 v novém enginu, ušetřit miliony dolarů a ty bys to zřejmě ocenil víc.)
            • Driv jsi mel speha, vraha, kupce, jsou to blbosti ale aspon jsem mel na ty mape co delat. Ano driv jsi mohl cokoliv kdekoliv, za to nyni v provincii postavis par baracku, bomba...U provincii me stve ze jsou provincie velky jak kr*va(proc je k.r.a.*.a zakazany slove???) a rozsirit uzemi je otazka chvilky a ta specializace je take vtipna, proste si vyberes jestli postavis farmu nebo na prachy, pripadne na vojaky, opravdu komplexnost. Jako naznak dobry, ale proste hrani na strategicky mape je ted takovy prazdny a nudny, kolikrat jsem jen znudene odklikaval tahy protoze sem nemel co delat. Co se tyce vylepsovani jednotek, tak jo driv jsem aspon musel postavit nekolik staveb abych mel vylepseny vojaky s lepsi zbroji a mohl sem je take verbovat jen v tech provinciich. Jinak mam pocit jak kdybych si psal s marketakem, ty vety o vybrousene mape kde kazda volba ma svuj smysl *1* .Ja tady proste zadne volby nevidim, odklikam tech par budov, stavim vojska a sup do boje, cas ztraveny na stragicky mape pro me byla nuda, proste tam neni co delat, a volby ktere oteviraji dalsi moznosti jsem teda nikde nevidel. Kdyby vydali R1 v novem enginu tak opravdu usetri miliony dolaru a zaroven by ta hra byla mnohem lepe prijata *3* Coz je vcelku videt podle hodnoceni hracu, Rome 2 je nejhur hodnoceny Total War ever. Ale jinak dekuji za hodne kvalitni komentar *3*
  • To nelidské zařvaní je řev uživatele co si koupil další díl total war a čekal že tam bude vše co autoři naslibovali
  • Magister_Peditum
    V tom případě jsem na tento víkend docela zvědav.
  • XorxoxTalarius
    Ten konec, ten rev a ty zvuky v pozadi, ze by ... ze by ... Bloodthirster?
    • V to tiež dúfam...nech armády chaosu preženiem cez ríšu ľudí
    • Two Steps From Hell - To Glory (Invincible)

      https://www.youtube.com/watch?v=abjE9Qx0O60
      • super, ale on se neptal na hudbu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit