Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bože zas nějaká casual srač*a. Dejte tomu rovnou 10/10 ať to vypadá že se vyznáte a radši běže dělat něco užitečnýho. Já podobné blbiny nehraju a tvůrci těchto kktinek si IMO nemají co říkat vývojáři.
  • Nejak se mi prici tuhle hru nazyvat rogue like. Cim se podoba rogue like hram?
  • vyvoj se zastavil , uz nekolik let herni prumysl preslapuje na miste a ne a ne se pohnout nekam dal. Nejspis se to pohne s prichodem novych konzoli a od te retro manie bude klid.
    generace hracu kterym v dobe retro klasik bylo 10 let dneska dorostli , znudene sleduji stale stejne vypadajici hry a tak se vse obratilo na retro ktere za mlada hrali. Jenze tudy cesta moc nevede , a osobne si myslim ze zadny z retro projektu diru do sveta neudela. Bude stacit kdyz se objevi nejaka nova hra ktera dokaze vyuzit nove konzole a nadupane pc a takovy hrac pak onu milou retro hru vypne a mozna se k ni vrati az zase nebude nic noveho. Retro manie je jen dusledek znudenosti hracu , a zabrzdeneho pokroku ve vyvoji technologii her. Samozrejme vyvojari na to slysi , protoze si to hraci sami zaplati a neda jim to tolik prace nez delat moderni hru. Ani nevim kde tyhle situace vznikaji , me ro prijde jako kopani vlastniho hrobu , nebo zacarovany kruh...ale holt..nas zakaznik nas pan...tak snad zase neprejdeme do doby DOSu a disket:)
    • walltar
      Hry nejsou jen o technologigích .... dneska se dělají hry hlavně pro nemyslící jedince a to žádná nová konzole nezlepší. Bohžel se retro her zase někdo chytil a snaží se z nich udělat mainstream :-(

      Navíc jediné dvě technologie, které maá smysl vyvíjet jsou Ai a Fyzika ... na grafiku se*re pes.
      • Technologie je zaklad , od ni se odviji vse. Pokud se technologie zastavi , tak hry zustanou na miste a nakonec se z ni stane zabava exotu jako to byvalo kdysi. Budou se hrat izometricky a 2d hry s tunama textu diky kteremu si hrac bude predstavovat grafickou podobu hry jak by vypadala kdyby se technologie nezastavila. Grafika vzdycka byla hlavni doplnujici prvek kazde hry , proc hrat super hry ve 2d kdyz uplne stejne super hra muze byt udelana s pouzitim high tech grafiky. Klasickych her je vic nez dost a koho to bavi hrat ma velky vyber a DOS box , neni potreba vyrabet dalsi a vracet se do praveku , kdyz to jde delat lepe.
        • GlaDOS
          Ty tu o 2D grafice, spoustě textů a isometrickém pohledu mluvíš, jako by to bylo něco opovrženíhodného. Něco ti řeknu. Bastion svou 2D grafikou trumfne leckterou odfláklou 3D grafiku. Planescape Torment s tunou textů je právě díky těm textům o hodně hlubší, než dnešní RPGčka. A to jsem PST rozehrál poměrně nedávno. Dle mého názoru jsi hodně ve svých argumentech mimo.
        • walltar
          Ale ty 2D hry s tunama textu zatím nic nepřekonalo ...

          Super hru s použitím high tech grafiky nikdo nikdy neudělá ... to není jen o tom, že ta technologije tu je, ale taky o tom kdo má peníze na použití těch technologií pro vývoj. A ti co dneska dělají super hry ty peníze nemají ... peníze mají ti co dělají mainstream odpad a ti ho budou dělat ať už bude technologie jakákoliv.
          • 2D hry s tunama textu jsou prekonane uz davno , jen v hlavach lidi to je neco jako vzpominka na prvni auto nebo sex.
            Vse je o lidech . kdyz lidi nebudou kupovat a hrat mainstream odpad tak nebude vznikat dalsi. Jenze jak je videt , lidi kupuji a hraji mainstream odpad. Pak mozna prijde doba kdy vyrobci mainsteam odpadu budou muset sahnout po novych technologiich aby lidi ziskali zpet. Ti lide co udajne delaji kvalitni hry , a nemaji penize...hmm..jak to ze nekdo dela neco kvalitniho a nema pak penize , asi proto ze mu to nikdo nekupuje ..dost si to odporuje ne? Kvalita a zadny vydelek..jestli ono to nebude jinak:)
            • walltar
              Sem se špatně vyjádřil ... myslím to ve stylu příběhové RPG, sandbox RPG, akční RPG ... dřív by tohle byli 3hry a každá by mohla být excelentní, ale z pohledu toho kdo tu hru dělá to znamená, že potřebuješ 3teamy 3x tolik peněz a každá hra má menší množství potencionálních zákazníků .... dneska se z toho udělá jedna hra a reklamou všechny 3 skupiny přesvědčíš, že je to co oni chcou. Ta hra může být dobrá pro všechny, ale nebude excelovat ani v jedné z těch kategorií. Příběh se pořídí sandboxu a omezí se skriptování, sandbox se podřící financím a omezí se počet možností a neakční prvky se podřídí akčním.
            • haha..to se mi libi..opravdu dobre hry jsou jen pro malo lidi.:) To jako ze dobre hry jsou zamerene jen na urcitou skupinu lidi? To spis zni jako ze nejaky blazen okolo ktereho poskakuje skupinka fandu dela dobre hry :) Kdepak, dobrych her je celkem dost a hraly se masove. Jen ten pokrok stagnuje .
            • walltar
              2D hry s tunama textu sou lepší než jakákoliv 3d namluvená hra jenom kvůli tomu textu ... stejně jako film se nikdy nemůže rovnat knize. Ve hře s tunou textu toho je potenciálně mnohem víc protože napsat text nestojí tolik jako namluvit slovo a zaplatit herce.

              Ne protože kvalitní hra není zákonitě hra kterou koupí co nejvíc lidí ... existují i jiné faktory které ovlivní prodej. Hry, které se dneska dělají a prodávají v obrovských edicích jsou dělané tak aby si je koupilo maximální množství lidí ... není výborná pro nikoho, ale dobrá pro všechny ... opravdu dobrá hra je dělaná pro celkem malou skupinu lidí a ta skupina lidí z té hry bude unešená (a ostatním se nebude moc líbit). Proto člověk co takovou hru udělá nemá tolik peněz.

              S toho by si mohl pochopit že třeba nejsem zastánce chytrých telefonů a tabletů ... já radši víc zařízení, které dělá každou funkci pořádně, než jedno které neumí udělat pořádnou fotku, nejde na něm pořádně prohlížet net a má malou obrazovku než aby se na něm dali pořádně přehrávat filmy ... ale to je taky dnešní trend a lidi to kupují.
            • To neni tak jednoduche. Ona ta technologie za prve hry vyrazne zdrazuje (coz sebou nutne nese neblahe dusledky) a zaroven zvysuje jejich pracnost (coz sebou nese dalsi neblahe dusledky). Takze napr. takova jagged aliance 2 opravdu nikdy nebyla prekonana.
  • kdyby radši udělaly nějakej datadisk k sots 2 který by tu hru konečně uvedl do hratelnýho stavu
    • Nebo už je to hratelný? Přestal jsem to zkoušet asi po půl roce od vydání, kdy mi to po 30 minutách hraní lehlo do plochy. To už pohár trpělivosti opravdu přetekl.
      • Ano už je to hratelne. Pokiaľ ste si hru kupili, tak ste do emailu dostali All clear email. V podstate vam píšu, že hru opravili a je hrateľna.
        • Hru mám z předobjednávky na Steamu a žádnej email nedorazil.
          • Aha, no každopadne hra je hrateľna.
    • Proboha datadisk? S kadencí jakou vydávají patche po 3/4(?) roce na SotS II aby se to dalo vůbec hrát chceš, aby do toho přidali ještě další hromadu neodladěnýho kódu? Si šílenec! :)
      • pochybuju že by všechny ty chyby opravili patchema, to si budem muset počkat na rozsáhlejší přídavek
        ostatně sots 1 bez datadisků taky neni žádná sláva
  • Čim to je...že začínám bejt na slovní spojení "v retro stylu" alergickej podobnym způsobem jako na "soc-kultůrně znevýhodnění na trhu práce"
    • Udělaj sračku za pár korun přes RPG maker, řeknou, že to je retro a prodaj toho víc než CoD.
    • mají míň práce s grafikou
    • všeho moc škodí, jsem na tom podobně
    • walltar
      Nevím, není důvod na to být alergickej ... buď se ti to líbí a hraješ to a nebo se ti to nelíbí a nehraješ to.
      • Jasně...jen se mi zdá...že tydle hry na tebe hulákaj "jsme retro...ničim jinym nemáme šanci zaujmout" ale nic proti...když si to najde hráče
        • walltar
          Tak tyhle hry sou podstatne lehčí a levnější než hry s neretro grafikou ... já sem rád, že jich je hodně protože si potom každý vybere která se mu líbí ... není to jak jeden mainstream proud ve kterém je prakticky každá hra stejná a ten co stojí někdo mimo si může jít tak leda cvrnkat kuličky.
          • No něco na tomdle bude...ale co by mě zajmalo je, jak se taková hra vyplatí...respektive zaplatí na PC...konec konců a ruku na srdce, takovýdle hry vycházej na mobily a všechny tam vypadaj jako "v retro stylu" .)
            • walltar
              Já na tom sem podobně ... ale zkoušel sem některé hry z edice "hrát a sr*t" jako angrybirds a podobně. Ale nebylo to ono ... vrátil sem se ke knížkám.
            • No já hrál naposledy na telefonu hada...takže nevim, jak co vychází a co se dělá jako konverze a tak...ale tak mě to napadlo .)
            • walltar
              Finanční stránku těchto her sem nikdy moc nezkoumal, ale když vemu menší náklady + služby jako kickstarter a různé indie bundle nabídky tak šance na zaplacení vývoje tu je. Na druhé straně cena je menší než za AAA hru, ale ten kdo tu hru dělá dostaně větší část té ceny. Takže na tohle fakt odpověď nemám.

              A hry na mobil sem nikdy moc nehrál, ale dost z těch her se dělá jak na PC tak na mobily součastně, například Starcommand se dělá na snad úplně všchno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit