Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thief krade.... ba primo vykrada... Assasina
  • takže ani mise pro hc hráče nebudou komplexní? nedá se delat hra pro obidva tabory, pro hc i casual. imo na tom neni nic spatneho že delaji casual hru, dyt to enni prvni hra kterou tenhle casual proud splachl do hajzlu ale at to reknou rovnou a priznaji jako chlapi: se.rem na vas a delame to stupidni
  • Dufam ze to nepokazia, Thief je moja srdcovka...old school :) *4*
  • Ne, oni zcela evidentně neobšlehli Assassin Creed, dyť ten chlápek je v černym... *5*
    • Ak by to robil Apple, tak si da cierne handry patentovat.
  • Len aby nenacuvali "Pocitom a Instinktom" ktore sa honia v hlavach wankerom alias manazerov s marketingu.
  • "Nebudou nutně vynikat komplexností, ale jednoduše budou delší a unikátní ve svém designu. "
    Na své si teda přijdou hardcore hráči? Za hardcore hráče se už nepovažují ti, co od hry chtějí nějakou výzvu, ale ti, co mají prostě nejvíc času? Často to spolu souvisí, ale ne vždycky. To znamená, že obsah bude určený pro ty, kteří hru chtějí jen proběhnout (bude co nejvíc casual), pro ty hardcore pařany bude stejně casual a nudná, ale bude dlooooouhá. Tak to je supr. :)
  • Boha, snad by meli naslouchat proste fanouskum Thiefa ne. Fanousci originalniho Thiefa jsou jen jedni. Pokud delaj neco jinyho naz byl originalni Thief, tak uz to neni Thief ale podobna zhovadilost jako Dishonored. A hlavne do vsecho nacpat najekou revoluci, to je novej standard pro hry.
    • no zase nevím co bylo na Dishonored zhovadilého, hra to byla v pohodě, pokud jste tedy užíval jen skilly co dávaly nějaký smysl. V podstatě jste si ovšem mohl vypnout HUD a nepoužívat blink atd a hrát si jak jste chtěl, pak to byla slušná stealth akce. To se mi na Dishonored líbilo, můžete si hrát jak chcete.
      • Rhulad
        Dishonored = typický špatný produkt této doby a lidi to žerou a ti samí pak nadávají na Thief jaká je to strašně mainstreamovka. Totální ironie, bohužel většina ji nedocení.
        • Presne tak!
        • Jack1947
          Uz toho nech, proc musis vzdycky narazet na hru ktera byla pro vetsinu tady super a povedena.
          Tohle trapne pokusy o trolleni , ze te to furt bavi , asi si schozofrenni clovek pac jednou nemyslne strhavas pozornost trollenim jak jsou hry spatne, pak pises blbosti a jinak treba i normalni komentare. Nechapu ceho chces tim docilit minimalne toho ze pak zbytecne postvavas "tabory hracske proti sobe" a to je ohromna zabava. Vymisly si neco noveho. Podle mne i tebe samotneho to uz nudi. *3*
        • nechápete asi obrovský rozdíl v tom že Dishonored není pokračovatelem ničeho, maximálně snad Dark Messiah of Might&Magic které bylo v hodně ohledech stejné a v tomhle se Arkane zásadně nezměnili, jen přijali prvky z Bioshocku.

          Thief má být hra z franchise úspěšné, hráči milované značky a to je podstatný rozdíl. (Proto jsem rád že Irrational například přestali se System Shockem a přejmenovali si to, jelikož Bioshock by kvalitou na SS nestačil). Ale jak říkám, má smysl kritizovat něco co ještě nevyšlo z těch pár videí na youtube? Já bych ještě počkal s kritikou.
          • Rhulad
            Dyť jo to samé píšu dole.. Negativní hype a ovce kritizují. Pozitivní hype a ovce stříkají. Až zahraji pak budu kritizovat.
  • Nalezeno na NeoGAF, tato infografika podává celkem jasné resumé:
    http://i.imgur.com/Yh6TGbT.jpg
    • Bez paganov a hammeritov? Som zvedavy s akou prudko originalnou frakciou potom pridu. A dokonca aj zombikov dali prec? Ale vsak zombici stale frcia! lol
    • hmm, to vypada ze novy thief nebude thief ale assassin's creed klon, chjo
    • a safra..
  • Ve městech? V jakých městech probůh? Dyť je tam jenom jedno Město ...
    • mýlíš se, krom The City je tam Bohn, Blackbrook, Cyric, Karath-Din (alias Lost City) *3*
  • C-BEAM
    človek je od prírody tvor pohodlný a rád privíta zjednodušenie, pri ktorom s minimom námahy získa potrebné uspokojenie. Lenže ak pristúpime na túto hru skončíme u herných fastfoodoch typu "pozeraj a mačkaj tlačítka ako ti budeme ukazovať a neboj sa, nebude to príliš často."

    Dômyselný leveldizajn sa postupne vytráca, efektívnejšie sa ukazuje uzavrieť hráča v tesných mantineloch a vytvoriť okolo neho scriptované kulisy, ilúziu funkčného sveta. Tá ale na náročných hráčov nefunguje. Tí chcú rozsiahlejšie misie v ktorých sa budú cítiť maximálne slobodný a postupovať tak ako oni uznajú za vhodné. Dajte mi napríklad vylúpiť jednu veľkú budovu, najlepšie banku ktorá bude prístupná zo všetkých strán a po preniknutí do budovy bude iba na mne kam pôjdem alebo čo budem robiť a budem spokojný. Ak nie tak sa na to vy*erte a urobte ju čisto pre mainstream aby bola plne spokojná aspoň jedna skupina, časom sa aj tak nájde niekto kto tú medzeru vyplní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit