Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci z Unknown Worlds se vrací k vývoji Natural Selection 2, aby hru zachránili před úpadkem
24.11.2015 | Honza Konfršt
6 příspěvků
-
Mám odohraných 11 hodín a pre mňa to zabili tie niekoľkominútové loadingy *9*
-
-
Od posledního patche jsou loadingy bleskové:
http://steamcommunity.com/games/ns2/announcements/detail/42015035008941986
První load po spuštění je stále delší (ale podstatně kratší než předtím), a každý další load (změna mapy, změna serveru) je potom téměř okamžitý, třeba 10 sekund. Bombastické. -
-
Dik za info, po 9 mesiacoch som to znova zapol a je to poznať *15*
-
-
-
Začal jsem hru hrát nedávno, teď už mám nahraných 100 hodin a strašně mě baví. Není to jenom bezduchá střílečka, ale člověk musí vážně přemýšlet, co je aktuálně vhodné dělat, aby to pomohlo celému týmu. Není to sólo hra. Taky je tam možnost výrazně se zlepšovat ve skillu, což je fajn. Ale je pravda, že když se připojíte na server, kde zrovna hrají extrémně schopní lidé (tisíce nahraných hodin a více), tak vás to akorát demotivuje, protože takového člověka bez velké přesily prostě nezabijete, zato on vás sejme desetkrát za sebou. Zatím jsem viděl jenom jeden využívaný server, kde je omezený strop na skill (takže to tam nepustí příliš dobré lidi), ale bohužel je většinou prázdný.
Pokud budete chtít NS2 vyzkoušet (doporučuji, zvláště pokud máte třeba z historie zkušenosti se Savage a líbilo se vám to - stejný koncept), tak jednoznačně choďte na zelené "rookies welcome" servery (ideálně ty, kde se mluví anglicky, pokud tedy zrovna nevládnete lépe jinou řečí) a velmi velmi doporučuji shlédnout aspoň pár základních tutoriálů o hře, neuvěřitelně vás to nakopne:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLCfp7klrYmz-0NcwKiMS-Lb5KXp666Pgc
Zároveň si zahrajte integrovaný tutoriál ve hře a prohlídněte si "Tip Clips". Začněte hrát za mariňáky, základní koncept budete znát z libovolné FPS. Až budete hrát za alieny, používejte pouze formy Skulk (základní), Gorge (stavitel/léčitel) a Onos (nejvyšší), Lerk a Fade vyžadují hodně zkušeností. Snažte se neumírat, neběhejte ve vlnách ze základny nechat se zastřelit k nepříteli, tohle není counter strike. Většinou zde vyhrává ten chytřejší a všímavější (a tišší), schopnost mířit je až na druhém místě. Vždy poslouchejte co ostatní říkají, zejména commander ale i zbytek, snažte se dělat co říkají. Pokud jste alespoň trochu schopní, odpovídejte a ptejte se přes mikrofon, jinak aspoň v chatu. Nebojte se zeptat, většina lidí je velmi ochotná pomáhat nováčkům (jako nováčci budete mít zelené jméno, budete poznat). Hráči vědí, že tato hra zůstane při životě pouze tak, že bude schopná lákat nové a nové lidi. -
Jsem zvedav, na to ze ta hra je x let jiz vydana, stale je na ni co upravovat a opravovat :))
Mam v ni nahrano okolo 1000 hodin :)) Rozhodne bych tuto hru nenazyval odreagovackou, ba naopak. Malokdy ve hrach slysim, jak se nekdo smeje, rve, breci... Pokud se sejdou dobri hraci na obou stranach (marinaci, alieni), je o zabavu a hlavne o emoce vystarano. :)) A to je asi nejvetsi problem teto hry, pro novacky je silene narocna. Trva desitky hodin, nez se hrac do toho dostane, nez se nauci vsechny aspekty te hry. A ne kazdy to novackum odpousti.
Navic je to jedna z mala her, kde hraji i "profi" hraci, protoze na publicu mnoho hracu neni jako kdysi. Coz je vlastne na jednu stranu super, kdyz se sejde vicero hracu po obou stranach. Ale treba jen jeden hrac dokaze silne demotivovat ostatni hrace, hlavne novacky. Kohokoliv koho jsem ukecal, aby se mnou hral, tak to vlastne skoncilo na tom, ze dostavali na p*del a ani nevedeli jak. Takze odchazeji demotivovani s pocitem, ze tam hraje nejaky cheater apod.... Vyvojari tam kdysi zavedli "skillovani", pravdepdoobne se mozna da do budoucna pocitat s tim, ze to nektere hrace jinam nepusti. Idealni stav, ale na to opravu potrebuji tisice hracu a ne tech par desitek co to hraje nyni, pak je to zacarovany kruh, kdo prijde, tak pravdepodobne odejde... -
Hrál jsem kdysi dávno (když to bylo v bundlu) nahrál jsem asi 6 hodin a na odreagování to bylo dobrý (celkem pěkný koncept), ale že by mě to nějak extra chytlo abych to hrál déle, to ne.