Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Voľakedy vraj pracovali na KnightShift 2. Možno by stálo za úvahu ho dokončiť *3*
  • Jednička byla dobrá. Dvojku jsem rozehrál asi dvakrát nebo třikrát, pokaždé jsem skončil někde před polovinou..hádám.. prostě mě to přestalo bavit. Nejlepší na celé hře je 100% plachtění na lodi :D dá se křižovat proti větru a dojet na ostrov kde má (zase hádám) být konec hry.. *15*
    • úplně stejně *15* *15* nejdál jsem se dostal na univerzitu na takovým džungloidním ostrově..tam mě to už strašně nebavilo, vzal jsem plachetnici a dokřižoval proti větru na ostrov v dálce, takovej hodně skalnatej, silný mobky, a hrad, po kterým se dalo normálně chodit ale byl prázdnej. myslím, že je to ten hrad ze začátku hry, že tam se odehrává nějakej ten prolog.. už je to fakt dlouho co jsme to hrál. jednička se mi taky líbila víc. musím ale říct, že Two Worlds mají prostě velmi osobitou atmosféru, ani mi to nic nepřipomíná. na trojku se fakt těším. víc než na Elex :(
      • já jsem pako *15* si tu odpovídám na svůj starej koment. "ůplně stejně" *15* *15* asi bych si měl příště přečíst, kdo to psal..
        • Neskutočne úprimne ste ma pobavil, vážne, to sa len tak nevidí.
          • Aj ja som sa zasmial .
        • *1* *1* *1*
  • TW2 nebyla vůbec spatna hra. Na svoji dobu mela krasnou grafiku která obstoji i dneska. Na muj vkus byla trosku mala (největší část hry byla urcena pouze pro multiplayer) a mela trosku krkolomny soubojak, ale když pridaji dve DLC tak spolu z Pirate Fortress DLC to bude uz docela macek. Urcite si to ještě zahraju.
  • Jak to je s těmi "akčními" RPG? Je to tak, že všechno, co nemá souboje na tahy, je akční RPG? Ultima Underworld je akční RPG? Ultima 7 je akční RPG? Dungeon Master? Gothic, Risen, Zaklínač 1-3? Elder Scrolls?

    Já jsem to vždycky chápal tak, že akční RPG je Diablo a spol... (tj. kde jde jenom o zabíjení a loot a nejde o příběh, rozhovory atd. - samozřejmě to není nijak přesná definice).
    • Akční rpg je takové, kde akční složka mlácení nepřátel výrazně převyšuje ostatní části hry, jako jsou rozhovory s npc, řešení hádanek a questů, exploring nebo starost o statistiky postavy
    • Co je a není akcni rpg je spis otázka osobní preference, ono tohle rozmelnovani zakladu do podskupin je vůbec dost nesmysl, ale jak uz to u lidi byva je třeba poradne specifikovat, jinak by byli zmateni, i když z toho pak je ještě vetsi bordel nez kdyby tomu tak nebylo. *1*
      • A když si každý definuje podle sebe co chce a jak chce, tak v tom vůbec nebude bordel. Ok.
      • přesně tohle jsem chtěl napsat... Lidi mají potřebu něco škatulkovat a zvyšovat si ego.
        • OPenetrator
          haha pise neco o zvysovani ega...epic:D
    • V RPG je combat založen primárně na statistikách hrané postavy zatímco v akční hře je založen na hráčových reflexech a koordinaci pohybu (ovládání). Akční RPG je kombinací obojího. Diablo bych řadil pod "hack and slash" RPG, tzn. klasický RPG (v Diablu je combat z 95% o gearu a statech), akorát se zaměřením na boj - odtud termín hacking and slashing, který pochází z pen and paper RPG.
    • OPenetrator
      Ja osobně tak oznacuju prave hry typu Diablo, ale co si pamatuju tak zrovna Two Worlds melo soubojovej systém podobnejsi prave Diablu nez například Gothicu, kterej považuju za RPG.
      • tak to si jedničku tedy moc nepamatueš *15*
        • OPenetrator
          Hrál jsem spis dvojku:)
        • jenicka byla krapet zabugovana a nedotazena, ale mela docela dost dobrych prvku, takze jsem ji vydrzel hrat docela dlouho. Samo dneska uz pusobi krapet archaicky a nejak vyrazne se s ni zabývat nemá moc smysl.
          • tak je to skoro deset let stará hra, ale pamatuji si, že jsem to hrál těsně po Oblivionu a tak nějak mi v paměti utkvěla více než Oblivion. Podle mě trošičku podceněná hra...
  • u jedničky jsem strávil pěkných pár desítek hodin a bavila mě tedy více než GIII, ale dvojka to byla docela nuda.
    • CRYPT

      +1

  • Blue.Shark
    Je fakt, že Two Worlds vždy vypadalo po grafické stránce velmi zdařile. Ten obsah už byl ale trochu na pováženou. Pamatuju si, že první díl byl zabugovaný, až hanba. Pravdou ale je, že tahle značka má něco do sebe.

    Stále bych si ale přál raději pokračování série Earth. Druhý díl nabídnul spoustu zajímavých, jinde zřídka viděných konceptů. Tam dle mého názoru leží poklad Reality Pump.
    • No konecne si niekto aj dobre pamata aka bola jednicka zabugovany paskvil.
  • Two Worlds II byla nudná konzolovka, která měla jakž tak dobrou hratelnost do 1/3 hry (prakticky jen na tom pouštním ostrově). Některé techniky jako crafting byly fajn, příběh byl zoufalý, hlavní i vedlejší questy tragické, které se vyskytovaly 100x před tím v jiných starších hrách. Nechápu, co na tom chtějí zlepšit. Pochybuju, že třetí díl přinese něco extra.
    • fakt? me třeba úkol kdy neses useknutou hlavu k hrobnikovi a ten nemůže nic delat pac ma plnej sklep utopencu prisel docela originalni, a bylo jich tam vic takových.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit