Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak mě se nezdá že by měl starcraft lepší grafiku . Ale nejvíc mě štve jak z článku vyznělo jako kdyby byli tiranidi kopii zergů , když je to naopak . A stejně blizard neumí nic jiného než kopírovat , starcraft je z velké části kopií WH 40k a warcraft je kopií warhammeru .
  • tohle v multiplayeru uz nikdo nehraje. bohužel. dokonce starcraft porazil dow 2 i po graficke strance a to uz je co rict... *9*
  • Tyranidové???
  • Prosím tě do hry to samozřejmě lze udělat. Už to že se setkali v Soulu všechny strany krom brouků je neskutečné. Nikdy v celém War40 historii se nestalo aby všechny rasy se někde srazili....takže samozřejmě to lze udělat. Stejně jako v Codexech si nikdy nečetl o kapitoly Blood Raven atd.
    • Drobná chyba, není jich 100, nýbrž 1 000. Většina z nich již neexistuje (byla zničena), a některé dokonce nemají známé jméno. Těch, o kterých se něco ví (tzv. byly v některém z Chapter Approved) je kolem 250.
    • Blood Ravens, spolu s přibližně stovkou dalších kapitul jsou oficiální (nemají primarchu, protože těch bylo pouze 20), pouze se o nich nepíše v codexu, popřípadě většina z nich nemá téměř žádné dostupné informace - codex obsahuje vcelku málo informací, časopisy White Dwarf, Inferno! a mnohé knihy doplňují informace, takže codex nemůžeš považovat za jediný zdroj informací, ačkoli je důležitý. Je obrovský rozdíl mezi jednou soustavou a čímkoli kolem fungování celého Impéria, které je pevně dané a nemůžeš ho měnit (což by hráč samozřejmě dělal). Podívej se na hry z Wh či WH40k - žádná není klasická RTS, protože to tam prostě nemůže být tento princim. Jak bude vypadat WH40K Dark Millenium? Jedna soustava, kde se to bude odehrávat. Nemohou si dovolit změnit základ, musí vzít soustavu, o které se nikde jinde nepíše, aby to nějaké dosud zveřejněné informace/příběhy nevyvracelo či úplně nevymazalo...
      • Promiň ale knihy mě moc nepřipomínej některé jsou pěkný brak a nemůžou se snad ani brát vážně. To at jedna at dvě není problém udělat klidne města které mají suroviny dle War 40 stejně jako není problém aby Tyrani měli své úly. A jelo by se normálně na planetární mapě tahově jak už předtím bylo ale propracovaněji. To co popisuji není nic proti ničemu . Ta hra je jina na Pc než v realu jednotky mají jiné některé spec ability atd...to nepopřeš..nebo snad víš o tom že by Landraider měl abilitu nezničitelnosti ? Já tedy ne... a Čím novější Kodexy jsou tím více planetárních systému zaniká ale taky náhle oběvuje. Takže prostoru na vše je taky hodně. A jako poslední když už se tady chceš bavit o běci realné a virtuální tak řekni mě jediný důvod kde by se museli setkat všechny národy jak již tomu bylo předtím (krom Tyranidů). Je to nesmysl prostě ale je to hra.
        • Všechny se berou vážně a zrovna mě nenapadá jediná kniha, která by byla brakem. Mohl by si nějakou uvést?

          Takto by to šlo, ale ono to vyznělo tak, že by se hrálo na hlavní části Impéria (tzv. měnilo by se to, co si jentak někdo netroufne měnit ani v knihách)... Ono je to setkáni odůvodněno, ale nemám náladu to tu psát, tak zde posílám hodně stručný přepis -

          "The four planets of the Kaurava system are colonized Imperial worlds. A warp storm appears near Kaurava IV, drawing the forces of Chaos to the worlds ripe for slaughter. On Kaurava III, Necrons begin to awaken, drawing their ancient enemies to them, the Eldar. The 252nd Conservator Regiment, an Imperial Guard regiment assigned to defend the system, is hard-pressed by the arrival of these enemies, as well as a Dark Eldar incursion overseen by Archon Tahril.
          Along with these armies come the Blood Ravens Space Marines, pursuing the lost knowledge of their chapter. The Sacred Rose Sisters of Battle arrive as well, to cleanse the system of heresy and xenos. The Ork Warlord Gorgutz 'Ead 'Unter, arrives in the Kaurava system, adding the local Orks of Kaurava II to his Waaagh! and determined to kill for the sake of killing. On one of Kaurava II's moons, Orridune, a Tau force is preparing a base to support their attempted conquest of the system."
    • to mělo být na T.L.Blade
  • http://moneyforclicks.webnode.cz/
  • Tak tahle hra nebude pro mě :-) Zásadně Garda Garda a když je nejhůř tak Space Marina ( Space Wolf). Ale hrát za Zergy ehm pardon tedy za Tyranidy či podobné svinstvo děkuji pěkně ne :-)

    Jinak si myslím že kdyby udělali strategii ala Medial War II akorát by místo toho tam byla 40k tak by rozhodně neprohloupily (ale musely by tam bát všechny rasy...což je trošku na hlavu kde a hlavně Kriste proč by se a potkali ale co :-)
    • Však oni tu strategii ala MW II udělali. Dark Crusade se jmenuje a je to pecka.

      Jo a já chci zpátky necrony!
      • to jo ale nebyli tam všichni....
        • Co třeba takový Soulstorm? Kromě Tyranidů tam nikdo nechyběl a fungovalo to stejně jako Dark Crusade.
          • tak brouci je jedna věc jak jsi říkal a pokud tam byli už i sestřičky tak pak tam mohlo být mnohem více dalších jednotek...udělal bych to jako velkou hvězdnou mapu kde by si jak v Empiru získaval různé suroviny, stavby atd...
            • A přesně kvůli tomuhle nedostal Blizzard licenci na WH a WH40K a vznikl Wacraft a Starcraft. Soulstorm může fungovat na jednu soustavu, ale ne na větší území, jelikož by to a)nikdo nebyl schopen udělat a b)Warhammer má svou historii, ekonomii... takže jakýkoli nepatřičný zásah by byl s prominutím průser (navíc těžení surovin v RTS by WH40k mohlo hodně poškodit, protože na to jsou celé planety, což by ve hře bylo nepoužitelné)...
  • Starcraft sice vychází z W40k, a blizz toto nikdy netajili, rozhodně nejde o laciný klon. Každý svět má svoji ojedinělou atmosféru. Osobně je mi blíže gotický ponurý svět W40k. Pravda SC je střízlivější a ne tak jarmareční. Co mě ale mrzí je celkový koncept DoWII, přeci jen nejde o klasickou rts. Ano mužete namítnout, že těch je tuny, ale svět W40k je tak pestrý že jej opravdu muže plně vytěžit jen plnohodnotná rts. viz Dark Cruisade. P.s.: DoWII není špatná hra, to netvrdím (mimochodem datadisk mě bavil více než původní příběh, i proto nevidím duvod, proč se na aktuálně připravovaný netěšit) jen jako celek rychle vyšumí.
  • Akorát nevím jestli tyranidi jsou podobní zergům,to spíš naopak,W40K je o 20 let starší svět jak nějakej Starcraft
    • WH40k je starší o 11 let, než-li Starcraft - vyšel v roce 1987, Starcraft vyšel v roce 1998. Ale to nic nemění na tom, že je hloupé jakkoli zmiňovat Starcraft u WH40k, jelikož je to prachsprostá vykrádačka...
      • To je kravina. Clovek co tvrdi ze SC je vykradacka WH40k bud nepozna SC, alebo WH40k univerzum, pretoze tie univerza su skutocne podobne len napohlad. Obidva svety cerpaju z viacerych Sci-fi zdrojov (napr. Starship Troopers).
        Ja stale nechapem ako moze niekto porovnavat napr. Terran Marine (obycajny pesiak, povacsinou trestanec, ktoreho lojalajnost je zarucena drogami) k space marine (geneticky upraveny superclovek, fanatik, pycha imperia)...
        Rovnako ich spolocnost - Terrani - kolonialna spolocnost zmietana nekonecnymi obcianskymi vojnami vs Imperium - imperium ovladane bohom, ktore ale je len tienom svojej zaslej slavy.
        Ked uz chces porovnavat zergov a tyranidov, tak zakladny rozdiel je hned v ich spolocnosti. Tyranidy swarm je jeden superorganizmus, Naproti tom zerg swarm predstavuje skor vazalsku spolocnost, kde navrchu stoji overmind, ktore ovlada swarm prostrednictvom podriadenych cerebrate. Overmind okrem toho sleduje vyssi ciel - dobyt protossov a vytvorit dokonalu rasu.
        • Emperor nikdy nechtěl být brán jako bůh, protože byl pouze jedinečný člověk a rád se tak i ukazoval (pouze se ukazovalo, že on je "bůh" a primarchové jsou "polobozi"). Navíc jeho pravou rukou se stal Warmaster Horus, který v podstatě vládl celé flotile a mluvil za Emperora. Imperium bylo koloniální společností v pre-heresy době. V dnešní době již Impérium nemá žádnou použitelnou vládu, každá kapitula si hraje na svém písečku a toho se povětšinou drží.

          "...pretoze tie univerza su skutocne podobne len napohlad." - a o tom to je. Pokud použiješ nápady, tak je to v pořádku, ale pokud prachobyčejně okopíruješ 3 rasy z jedné série, tak to je již hodně vyhrocené.
          • Ten boh mal byt v uvodzovkach. Terrani v SC nemaju nijaku paralelu k imperatorovi vo W40K, mavaju len najsilnejsiu frakciu, ktora sa pri vlade udrzi par rokov. Nikto sa v SC nehra na vlastnom piesocku. Historiu Imperia ratas na milenia, od priletu Terranov do korpulu sectoru po dej SC2 ubehlo 240rokov.
            K historii imperia nenajdes v SC svete paralelu. Ani k ich usporiadaniu, rozlohe, cielom, techniky, vojenskej taktiky.

            Ja stale nechapem, kde vidis to kopirovanie. To ze su to ludia vs mysticka rasa vs nejaky chrobaci? Ved to je to najgenerickejsie co v sci-fi je, v tomto nie je ani W40K originalny. Ked sa clovek na tie jednotlive rasy pozrie, tak hned zisti ze su diametralne odlisne a jedine co maju spolocne su tie skatulky. Rovnako historia vsetkych frakcii v SC a W40K nieje absolutne v nicom podbna.
            • O té původní Hvězdné pěchotě jsem tu již psal a není to tak dávno, co jsem viděl v Luxoru knihu Hvězdná pěchota, tu knihu, ze které GW čerpali, a byl jsem hodně překvapen, když jsem viděl obálku - byli na ní Mariňáci z WH40k ( http://www.planetashop.cz/index.php?page=1&detail=5480 - na zadní straně je to lépe vidět, ale bohužel nemohu v PC nalézt foto).

              Tyranidi jsou inspirovaní Alieny, ale je mezi nimi obrovský rozdíl ve vzhledu. Zergové jsou téměž 100% totožní s Tyranidy (vzhledově).

              Protoss v armoru s helmou vypadají stejně, jako někteří Eldaři - a ta figurka, která je reprezentuje Protoss vypadá stejně, jako Eldar.
            • Kazdy v tom vidi v terranoch space marines, pretoze si mysli ze idea power armoru pochadza originalne z W40k, aj ked pochadza z Starship Troopers. Preco terran marine chybaju najikonickejsie zbrane z W40K, ked je to podla teba je sprosta kopia?
              Zegrgovia a tyranidi su genericke chrobaky, to rovno mozem povedat ze obaja vykradaju Aliena, co by v podstate nemuselo byt ani daleko od pravdy.
              Protoss a Eldars sa fyzicky absolutne nepodobaju.
              http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/images/3/36/Eldar.jpg
              https://www.student.gsu.edu/~jestes6/protoss.jpg
            • Tak ještě jednou: Jde o naprosté okopírování vzhledu 3 ras z WH40K - Space Marines, Eldars a Tyranids - http://en.wikipedia.org/wiki/File:Collectors_figures_(StarCraft).jpg - každý, kdo kdy měl možnost vidět WH40K v tom vidí ty rasy.
        • Nejsem znalec Nidů, ale nejsou náhodou taky ovládaní pomocí synapse? Tudíž jim je vnucována vůle "celku"? A ten vyšší cíl bych taky našel: "vyhubit" nedokonalé rasy?! Nemluvě o tom, že Impérium si občanské války taky užívá do sytosti. A ač se budu rouhat Impérium už pěkných pár let není pod vládou Imperátora, ale High Lords of Terra a Planetary Governors (netuším správný překlad)?
          • Jeji jediný cíl není "vyhubit", ale "konzumovat". Konzumují vše živé a používají to ke svému vývinu a reprodukci - mysl jejich oběti se stane myslí všech, což je docela problémové. Jinak má Aaron pravdu v tom, že u Tyranidů neexistuje individualismus.
          • Tyranidove funguju ako jeden organizmus, kazdy z tyranidov je clenom kolektivneho vedomia. Su jedinci, ktori su vplivnejsi, a aj jedinci, ktori sluzia ako uzly tohoto vedomia, ale ajtak u tyranidov nenajdes organizmy ako overmind alebo cerebrit, t.j. jednotky, ktore konaju samostatne na zaklade vlastneho rozhodnutia.
      • nj, ale uvědom si, že WH40k je zase poskládaný z vykrádání všech možných a nemožných zdrojů :D Ačkoli, originální lore, který games workshop za tu dobu vybudoval, je opravdu působivý
        • Ano, ale oni berou z různých zdrojů a například nedávno jsem viděl knihu Hvězdná pěchota (ta, ze které čerpal GW), která měla na obálce mariňáky z WH40k, ačkoli s WH nemá v podstatě nic společného. Je to hodně velký rozdíl, když vezmeš mnoho nápadů a dáš je dohromady (něco přidáš, něco ubereš), než když vezmeš jeden nápad, osekáš ho, jak to jenom lze a vydáš to jako novou značku...
          • Jo tak na druhou stranu pod tohle bych se taky podepsal.
  • Nemá to náhodou spíš být Tyranidé? Dokonce jsem o tom docela přesvědčený, že má... Jinak se přidávám k místním gardistům :)
    • Také mne to udeřilo do očí. Původní W40K DoW 1 používal překlad Tyranidi (byl jsem členem překladatelského týmu) a skloňoval se stejně jako slovo "lidi/lidé".
    • Ještě bych rád reagoval... Ano, možná sice zergy připomínají ale jednoznačně to není universum Warhammeru, kdo tu něco kopíruje. Get your facts straight.
      • Už se mi zdálo divné, že by se nikdo nepozastavil nad srovnáním Zergové - Tyranidi :-) I když tentokrát to v kontextu nevyznívá, jako že Tyranidi vykradli Zergy. Jak se to dřív stávalo.
        Co se skloňování týče, tak bych řekl že Tyranid je vzor pán, čili Tyranidi/Tyranidové... i když to druhé zní strašně a rve mi to uši (oči) Ale ať si je každý skloňuje jak mu padnou do huby :-)
  • vypada to ze gardy se v DoW2 tedy asi nedockame? to je docela prekvapeni, na to kolik lidi ji hraje (gardu, ne DoW2)

    kazdopadne uz se moc tesim a chvalim Tiscali za novinku o 40k bez faktickych chyb :)
    • taky jsem smutný...žádná garda ani space marina (ač tu vem čert ař na space wolf :) )

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit