Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sice mě to jako hra na mobilní zařízení nezajímá, ale opět si musím povzdechnout proč? Proč neudělají raději remake ve 2D věrný původnímu stylu. Tyhle tvojrozměrné hry v 3D grafice prostě vypadají divně. Navíc to podle traileru ničím jiným, než že je to předělávka starého druhého dílu, nezaujme.
  • Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame

    Krásný soundtrack na můj vkus, k poslechu např. zde:
    http://www.youtube.com/watch?v=4cxoanvRqGY

    Škoda že v remaku je ke slyšení podle mne fádní soudobý pseudo-orchestrální podkres.
  • Danny28
    Aha tak mobilní remake...Tak zase nic.
  • kubi-wan
    Dvojku jsem nedávno rozehrál... a po mnoha útrapách a zjištění, že jednička je oproti tomu lehoučká (pamatuju na fámy, že jde dohrát jen s cheatama), jsem narazil na lítající hlavy! Po snad padesáti smrtích způsobených jejich kousnutim jsem seznal, že už na to nemám a bojim se to zapnout znova *2*
    • Ja se priznam i bez muceni, ze sem to nikdy nedohral... velky herni dluh. Nicmene, lehce se bojim do toho jit, nedavno jsem si pustil Lion Kinga (tu super 2D skakacku) z nostalgie a po tretim levelu jsem myslel ze prohodim pocitac zdi... jak sem to moh za mlada dohrat, to nepochopim =D.
      • kubi-wan
        Jé, Lion King, to byla klasa... přiznám se, že jsem se tam poctivě dostal asi jen do ňákýho sedmýho kola, pak už jsem to občas ocheatoval... ale to už je hrozně dávno, dneska bych to zkusil řádně, akorát nevim, jestli bych na to ještě měl nervy.
        • Já nikdy nezapomenu na Hercula od Disneyho. Ten kentaur na konci třetího levelu *grrrr*.
        • No prave, to je ono...kdyz mi tenkrat bylo tech trinact, nebo kolik, kdyz sem patnactkrat umrel v nejaky urovni a musel ji delat celou znova, s radosti jsem se do toho pustil... dneska, ovlivnen modernimi trendy, neco nedam trikrat a mam to chut prerazit vejpul =D. A to mluvim o TRETIM levelu lion kinga, co bych udelal sobe, svemu okoli a svemu pocitaci napriklad v one lavove urovni nekdy pred koncem, to radsi ani nechci premejslet =D.
    • Black_Hand
      hral si nekdy super meat boye nebo dark souls? je to jenom o nacasovani. nicmene nejsi sam kdo je bytostne nenavidel :). coz samozrejme neni vubec spatne.
      • Super meat boye hraju pravidelně na přednáškách, je to skvělý trénink sebeovládání, protože tam v posluchárně nemůžu začít na tu hru křičet nebo jen tak mlátit do stolu :D
        • Black_Hand
          a s hlavama je to to samy :). proste je jeden velmy kratky interval po zacatku jejich utoku, kdy je muzes seknout, hlavne kdyz mas jen dyku, potom co si ztratil mec a jeste nenasel dalsi.
          • kubi-wan
            Je to největší psycho no... hned zatim je souboj s kostlivcem na mostě, kdy nevíš, čim přesně se ten zápas řídí, kdy spadne most a jestli stojíš na správnym místě, aby ses stihnul chytnout...
            Super Meat Boye jsem nezkoušel, zas nejsem takovej masochista *1*
            • Black_Hand
              z nejakyho duvodu si v tyhle souvislosti pamatuju z detstvi formulku "5. zleva" nevim jestli to tak opravdu bylo, ale zkus stat na patym dreve zleva celou dobu a pak kdyz to zacne padat tak schovat mec a mozna skocit? nebo jen drzet shift?
  • Black_Hand
    kdyz jsem byl malej tak jsem to nezvladl dohrat. par let mi to trvalo. ale i tak to bylo super :). nicmene nevim jestli ta predelavka ma smysl.
  • Dvojka byla bomba, hadi palac me strasi dodnes *1*
  • Nápady došly, tak budeme vydělávat na starých legendách. Osobně bych to i přivítal, ale když vidím v jakovém stavu a rozpoložení se vydávají tzv. pokračování legendarních her, tak se mi chce zvracet. Takže si nedělám žádné iluze a zcela jistě to bude opět jen o hypu.
    • jak rikas, ale toto je proste dano narocnosti hracu... jako sory ale pokud vyjde 20x recyklovana hra po 21. a koupi ji nekolik milionu lidi tak potom neni co resit a jedine ceho se proste dockame bude dalsi krmivo pro blbou masu ktera jeste rada koupi.
    • Nemyslím si, že by došly nápady. Nápady mají vývojáři, ne marketing, který tohle pravděpodopně rozhodl.

      A pokud to vymysleli a procpali vývojáři, tak ne proto, že by došly nápady, ale proto, že mají rádi starého Prince a řekli si, že si zaslouží remake a že by bylo super ho udělat.
      • vyvojari cod to taky mysli dobre kdyz za ne zrovna nerozhoduje makteting *1*
        me to tak prijde ze dneska hry delaji lidi z marketingu co se povecerech doucili delat vyvoj her *1* *8*
      • v paralelním ideálním světě možná *14*
    • korok
      Smutné, leč pravdivé.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit