Ubisoft ukázal další gameplay Skull & Bones. Na revoluci to nevypadá
-
A někdo od toho jako čeká něco jiného než 35 variaci "Ubisoft Openworld game", vždyť posledních 10 let, všechny Far Cry, Assassini, Ghost Recon, Division, Watch dogs...všechno je to v podstatě jedna a ta samá nudná open world hra.
-
Jestli se jim podaří vytěžit silné stránky hry, tedy grafiku a pirátské zasazení, tak to může být úspěch. Navíc k té pirátské idylce ten openword vysloveně sedí.
-
-
Technická stránka (grafika) u přenošených her není nikdy silná, protože to zkrátka padá na oltář neadekvátně dlouhého vývoje.
-
-
ja slavim, at jde ubisoft i blizzard k certu 😛
-
-
Místní chytrolini ti vysvětlí, že přece nemůžeš dopředu hodnotit jak dopadne film/hra/seriál. Jinak samozřejmě souhlas, tohle je těžký fail.
-
-
Co ti vadí na tom, když někdo řekne, že by jsi neměl hodnotit hru dokud nevyjde?
Už vyšla obrovská spousta her, kterou herní komunita a různí "chytrolíní" proklínali a dopředu prohlašovali za špatnou hru. Za každé další odložení někteří lidé hru odsuzovali čím dál tím víc. Jenže pak se ukázalo, že to byla fakt skvělá hra a (skoro) všichni tu hru milovali a byli vděční, že si vývojáři dali tu práci a hru "pořádně" dodělali.
Pak všechny ty komentáře "ta hra bude odpad, bla bla" působili akurát komicky.
-
-
Co ti vadí na tom, když někdo řekne, že můžeš hodnotit hru dokud nevyjde?
Už vyšla obrovská spousta her, kterou herní komunita a různí "chytrolíní" proklínali a dopředu prohlašovali za špatnou hru. Za každé další odložení někteří lidé hru odsuzovali čím dál tím víc. Pak se ukázalo, že to byla fakt špatná hra a (skoro) všichni tu hru nenáviděli.
Pak všechny ty komentáře "Nemůžeš hodnotit hru dokud nevyjde" působily akurát komicky.
-
-
Hele, jsi trapný. Nedokážeš sám ani napsat žádný pádný argument a jenom parafrázuješ.
-
-
Byl jsem líný poukazovat na zjevný argumentační nedostatek tvého příspěvku, tak jsem si zjednodušil práci a jen to otočil. Jako fakt to potřebuješ více rozebírat?
-
-
-
-
-