zavřít
...

Umělá inteligence v Railway Empire je těžko rozeznatelná od skutečných hráčů

Umělá inteligence je samostatnou disciplínou, s níž se dnes už umí popasovat lecjaká hra. Málokteré se však podaří vyvolat v hráči pocit, že je jeho elektronický protivník vážně chytrý, natož konkurenceschopný. Vlakový tycoon Railway Empire má v této oblasti vysoké ambice, a jak se zdá, daří se mu je...
  • simir (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Teda neviem čo ste videli vy, ale stačí kuknúť na twitch, kde to hrajú a tam jasne vidno, že AI chatuje, lebo po jednej trati mu jazdia všetky vlaky a jednoducho prejdú cez seba...takisto nepotrebuje údržbársku budovu, ani piesok a vodu....so hardcore
    7.12.2017

    reagovat

  • Ratified (anonym)
    0 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Já myslel, že úmyslem udělat dobrou AI je, aby nedávala headshoty...z čehož soudím, že inteligentní AI není až takovej problém udělat. V rámci nějakýho universa nějaké instalace.
    5.12.2017

    reagovat

  • Standa (anonym)
    12 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Tohle ctu skoro u kazde strategie uz 15 let
    4.12.2017

    reagovat

  • Anderson (anonym)
    6 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Konečně se někdo zabývá i AIčkem. Popravdě, jen houšť, protože to co AI předvádí např. v obou XCOMech, to je k pláči, naopak třeba u Stellarisu, tam je to jen k smíchu. *9*
    4.12.2017

    reagovat

    • jamar28 tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Pořád stojí AI ve Stellaris za prd?
      4.12.2017

      reagovat

      • Anderson (anonym)
        2 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Nevím, nějak jsem neměl sílu se k tomu vracet. Ale rozdělení silné flotily na dvě slabší, aby se to lépe likvidovalo, patřilo k zlatému fondu tamní AI. *1*
        4.12.2017

        reagovat

        • jamar28 tiscali.cz
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Vždyť jo. A rozmělněná flotila nepřítele ještě k tomu letěla někam úplně do háje obsazovat skoro bezcenné kolonie. Několikrát jsem mnohem silnějšího soupeře porazil tak, že jsem třikrát stihl postavit od základu novou flotilu. Po 10 letech jsem je postupně udolal a vyhrál. Přitom mohl během roku obsadit všechny důležité planety a totálně mě zničit. *1* Mně přijde, že snad všechny hry od Paradoxu mají neskutečně mizernou AI.
          4.12.2017

          reagovat

          • aaa (anonym)
            4 souhlasí, 2 nesouhlasí
            Snad nenajeli na trend moderních FPS, kde se AI (skripty) sepínají podle toho jak to hráči jde/nejde. Ukazatel života ubývá s každým dalším zásahem méně, pokud už máte málo, tak se nepřítel začíná víc a víc netrefovat atd. jen aby vás nemusel zabít a vy nebyli naštvaní z prohry. Počítám, že za chvíli to bude i ve strategiích, kde se bude AI snažit sebelépe, jen aby vás udržela ve hře a nenaštvala. Naprogramovat AI tak, aby hráče vydrtila je jedonduché, ale tak aby nenaštvala je kumšt :)
            5.12.2017

            reagovat

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Naprogramovat AI tak, aby hráče vydrtila je jedonduché,... No takovou neznám jen to řeší tím že je AI notně nacheatovaná má více životů,více jednotek, více surovin do začátku atd. prostě švindluje a i tak jde porazit
              5.12.2017

            • aaa (anonym)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              No vždyť píšu, že je to jednoduché naprogramovat. Stejně tak ti může dát headshot během zlomku vteřiny jakmile se objevíš v zroném poli s úhlem 360. Udělat věrohodnou AI, která bude hrát jako člověk je prostě problém. I ve strategiích má AI často daleko větší "přehled" o dění na mapě, aby mohla adekvátně reagovat a "předvídat", ale naprogramovat AI, která tě porazí vždy prostě problém není.
              5.12.2017

  • Odin (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Podle tohoto výdejka, to naznačuje, že čerpali z několika starších brášků....
    4.12.2017

    reagovat

  • aaa (anonym)
    7 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Nejlepší byl Transport Tycoon občas to vypadalo, jak když už Chris tajně vyvíjel RollerCoaster Tycoon a AI omylem programoval pro něj, nebo alespoň ty tratě co AI stavěla tak vypadaly a v Locomotion už se mohla plně vyřádit i s členitějšími mosty..
    4.12.2017

    reagovat

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.162.163.181.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.