Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • At to propoji s Prison architectem - jeden hrac bude basu stavet a druhy se z ni pokusi utect ;)
  • To mi pripomina slavnou hru Great Escape ze ZX Xpectra, akorat tohle ma mnohem modernejsi a pokrocilejsi grafiku.
    • Taky sem hrál na didaktiku, zahrál bych si nějaký remake a nemusí to být s 20 let starou grafikou a zvuky jak z maria.. Prisonscape vypadá nadějněji (alespoň maj svůj styl).
  • Indie vyvojar pozira indie vyvojare. Nejdriv Prison Architect, ten uz vydelal miliony v early accesu, takze uz ho muzou dodelavat jeste treba 10 let. Pak Prisonscape, ktery pohorel na Kickstarteru. Ted tohle. Kolik jeste tech rozervanych mlady indie geniu, o kterych jsme zatim neslyseli, ted sni o tom, jak udelaji diru do sveta s prison hrou a zaroven si uplivava nad tim, jak hnusny mainstream jen kopiruje napday...
    • GlaDOS
      Prison Architect je budovatelská strategie. The Escapists jsem nehrál, ale pokud se nepletu, je hlavně o útěku z vězení, takže se hry prolínají jen tématicky. Když už chceš mluvit o kopírování (a že by bylo o čem mluvit), měl sis vybrat jiný subjekt *ehm* RimWorld *ehm*.
      • Pravdou je, ze zastanci indie sceny, ktori su prevazne aj odporcovia velkych hier, si neuvedomuju, ze ich NEmainstreamova scena kopiruje jednu hru od druhej, len vzdy su samozrejme najhorsie tie velke hry za velke prachy. Mimochodom 15-20 euro za nejaku indie zalezitost mi nepride zas tak malo.
        Navyse sa tu kdejaky blbec snazi stat zo dna na den milionarom nejakou hopsackou v divnej grafike (vraj stylizacia...no budiz) a hratelnosotu okopirovanou snad milion krat, ale pre indie nadsencov je to stale super, lebo to vyzera jak hra pre 7 rocne deti a neni od velkeho zleho vydavatela, ktory od hracov len zobre peniaze a to indie vyvojari v ziadnom pripade nerobia, ide im len o spokojnost a dobro hracov, ako inak *1*
        Aby som to zhrnul...mam oblubene hry v trojackovej sfere, mam oblubene hry, co su zameranu len na urcity okruh ludi a mam oblubene aj hry z indie sceny, ale rozhodne si nemyslim, ze vsetko indie je dobre, vo vacsine pripadov su to nezaujimave hry, alebo rovno opakujuce sa blbosti.
        Teraz netvrdim, ze si jeden z tych indie zastancov, to bolo len k tomu kopirovaniu.
        Inak to plati pre vsetkych zarputilych indie hracov, akurat som to pisal, ako rekaciu pod teba *1*
        • GlaDOS
          Na tom se shodneme. Já jen napsal, že zrovna v tomto případě je každá hra o něčem jiném a sdílejí jen prostředí.
        • navíc se ukazuje, že když se autoři snaží, nemusí mít každá indie hra bezpodmínečně grafiku jako na ZX Spectrum
          • Ty uz jsi asi zapomnel na to, jak vypadala dvoubarevna grafika na zx spectru.
            • Vy jste v té době měli barevnou? *8*
              • Reakce na příspěvek:

                Vy snad ne?
            • hele a nepouštěl jsi to náhodou na černobílé televizi? protože moje ZX Spectrum mělo určitě víc barev než 2 *4*
              • Reakce na příspěvek:

                Jo, melo vetsi barevnou paletu, ale obrazovka byla rozdelšna na bloky a v kazdem bloku jsi mohl pouzit jen dve barvy, barvu popredi a barvu pozadi. Takze Great Escape na ZX vypadal takto: http://2.bp.blogspot.com/-hF2u5_1uLDE/T2__sqj6S7I/AAAAAAAAHjE/2jkW6pCKZv8/s1600/greatescape4.png
          • Ano, presne aj toto som mal na mysli, ked sa chce, tak to ide, dnes je unreal engine za par supov a aj indie hra moze vyzerat ako hra dnesnej doby. ale niee, naco, ked sa mozem pozerat vo full HD na 27" obrazovke na hnusnu stvor-pixelovu grafiku v 8 bitovej hlbke farieb.
            Stylizacia je jedna vec, ale vytvarat hru, ktora mala vyjst tak pred minimalne dvadsiatimi rokmi, aby bola fajn, dnes uz nema moc zmysel.
            Ale su to proste lenive *12* , tak isto ako "velky" vyvojari a snazia sa za minimalne naklady ziskat co najviac, ziadny spasitelia hier to nie su, ako sa podaktori domnievaju.
  • zdá se mi to, nebo totálně vykradli grafiku Prison Architect?
    • To už to víc vykradlo pokemony teda ... *7*
      • vůbec, tohle je PA s trochu víc rozkostičkovanou grafikou
    • Zdá se Ti to. Podívej se ještě jednou pořádně. Ano, v obou hrách je vězení. Architektonicky jsou si všechna vězení podobná, ale grafický styl těchto her je dost odlišný. Už jen postavy, vypadají úplně jinak.
    • To myslis vazne? 2/10 made me reply
      • asi nerozumím jazyku tvého primitivního kmene, můžeš to prosím napsat znovu, česky a srozumitelně?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit