Přejít na výpis diskuzí

V Dishonored 2 můžete cestovat časem a rozhodovat o tom, který cíl zemře

14.10.2016 11:55
Václav Pecháček 13 příspěvků

První díl série Dishonored se kromě spousty jiných skvělých vlastností vyznačoval perfektním designem úrovní, díky němuž se tiché procházení doky, stokami a viktoriánskými tanečními sály až do konce hry neokoukalo a nabízelo hráči přehršel možností, jak splnit jednotlivé mise. Úrovně navíc měly dostatek...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bez cestiny si to muzou nechat
    • tady si ji stahnes: http://cut.fyi/Sj7lY
  • Veskoslav
    Proboha. Vy, co si stěžujete, že se chcete plížit, tak hra nabízí to, že odmítnete veškeré schopnosti a budeme mít k dispozici jenom své zbraně a Váš um..
  • Problém je, že já bych se v Dishonored 2 chtěl spíš plížit a ne furt někoho zabíjet. Co mají ti Francouzi pořád s tím zabíjením, to je to nějak rajcuje, nebo co? Celý jeden trailer byl o "kreativním zabíjení" - ale mají to genderově vyvážené, takže všechno OK... kreativní zabíjení nikoho nepohoršuje.
    • Pockej, vsak to zase pujde dohrat uplne bez zabijeni ne? Tak v cem vidis problem? Vzdyt co se tyce plizeni a nezabijeni tak je tahle serie na spici a tobe je to malo?
    • Jednička měla hejna masožravých krys, kanibaly a morové zombie. Čekals, že budeš plyšovým medvídkům vyprávět pohádku na dobrou noc?
  • Upřímně doufám, že opět vydají dlc se zabijákem Daudem. Podle mě to byla nejcharakternější postava z minulého dílu.
    • Ristoro
      Kampaň za Dauda mi přišla ještě kvalitnější, než původní kampaň za Corva a pěkně tam ukázali, že Daud nebyl nějak špatný, prostě jen udělal špatné rozhodnutí, které bylo počas obou DLC pěkně vysvětleno. Kdyby takhle vypadalo každé DLC, nezlobil bych se.
  • Obávám se, že ty schopnosti jsou až přiliš silné a nepřátelé jsou v podstatě jen malý švábi, které mužete jednoduše rozšlápnout během vteřiny bez nějakého pocitu ohrožení.
    • Vzpomínám na trailery jedničky, u které se lidi strachovali (či spíš nadávali) stejně jako zde. Corvo si tam všechny kropil nepříliš pestrým, ale bezpochyby mocným arsenálem schopností. Vypadalo to stereotypně a hlavně z toho šel pocit, že budeme hrát za poloboha. Je třeba si ale uvědomit, že tyhle filmečky neukazují, kolik taková "OP síla" spotřebuje many. Takže bych se tolik nebál. Anebo jo. Já nevim. *13*
    • Luckiller
      O tom už byla jednička. Taky proto mě dvakrát neoslovila *7*
  • V Dishonored 2 v podstatě hrajete za boha. Takže všechen stealth je zbytečný, stejně jako všechny obavy a snahy.. *3*
  • Škoda že to už nebude na staré konzole... *13*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit