V Elden Ringu nebudete za bossy muset opakovaně zdlouhavě cestovat
-
Z povahy otevřeného světa to dává smysl. Nevidím v tom problém. To jen dworkin zase bude hledat tlačítko s nápisem "easy"...
-
-
Já taky.
-
-
"...odstranit otravné cestování za dalekými bossy."
Cože, vždyť to byla jedna z klíčových mechanik, na kterých jsou soulsborne hry postaveny - pokud jste nebyli schopni bosse porazit, každá další cesta k němu byla příležitostí zvyšovat své statistiky, aby příští setkání bylo o fous jednodušší.
No nevím, Elden Ring mám předplacený, ale už začínám mít obavy...
-
-
No ja fakt neviem co bolo uzasne na ceste napr. k Dirty Colossus bossovi. (demon souls). Ta samotna bazina bolo peklo ...len kvoli tomu som stratil chut hrat viac ako 2x ...
Pokial hra da moznost otvorit nejake skratky k bossovi, tak kludne, ale pol hodinu chodit k bossovi aby ma dal dole jednou ranou naozaj nieje o hernej mechanike.
-
Eh, to teda nebyla. Pokud cestou k bossovi nafarmím nějaký souly, tak je stejně nechám v aréně, odkud se nedá odejít. Maximálně bude růst počet soulů, který po smrti v tý aréně nechám, čili tady se o žádným levelování cestou bavit nemůžeme.
Já jsem tady s vývojáři (a ostatními hráči) za jedno, cesty k bossům jsou zbytečný a otravný. K Manusovi se běhalo dobrou minutu, pak cutscéna, pak mě během pár sekund zabil a všechno znova. Jakej přesně má point k němu tu další minutu běžet, když stejně všechny mobky cestou ignoruju?
-
LOL. A co ti brání se teleportovat k nejvzdálenějšímu místu milosti a prosekávat se k bossovi třeba čtyři hodiny? :-D Jaký je v tom jako rozdíl kromě toho, že dřív jsi MUSEL tuhlecestu absolvovat a nyní MŮŽEŠ, ALE NEMUSÍŠ? :-D Opět typické české remcání.
-
-
no, ruku na srdce, právě největší "strach" a stres v boss fightech pramenil z toho, že budu muset dobíhat znova, a po prvním pokusu si člověk řekl "to fakt mám teď absolovovat celý znovu abych mohl zase 30 sec zkoušet bosse a umřít? to mi potrvá hodiny".
a neříkám že to je nutně dobrá věc, ale rozhodně to je jedno z kouzel DS.
Naproti tomu teleportovat se před bosse, tak nemám strach vůbec z ničeho, a nebude na mě ležet takovej ten pocit že když to teď nedám, přijdu o nějakej postup. Bojím se, že to bude fakt mega casual.
-
-
Nebyly tam spíš většinou nějaké zkratky, že jsi naopak celý level znovu probíhat nemusel? (nemluvě o tom, že spousta zákoutí byla vedlejší = jak jsi je jednou prozkoumal při dalším průchodu jsi do nich nemusel) Jako už si nepamatuji všechny ty hry. Ale v takovém Blooborne nebo Sekiro jsi fakt po úmrtí u bosse nemusel absolvovat dlouhou štreku. A problém to nebyl, ne?
-
-
V Demon Souls se to moc obcházet nedalo. První Dark Souls to měly tak půl na půl. K některým bossům byla cesta docela dlouhá a náročná, k jiným spíš nudná - držet páčku běhu a občas se prokotoulovat kolem nějaké potvory. A u některých bylo ohniště celkem blízko (někdy po otevření zkratky). U dalších dílů už jsou cesty obecně kratší.
-
-
no to jo. V prvních hrách jakože jo. I když už i v těch Dark Souls si člověk většinou cestu dokázal někde zkrátit, nebo mohl většinu mobů ignorovat.
Ale od té doby těch her vyšlo víc a toho běhání fakt ubraly. Si nějak vůbec nevybavuji, že bych třeba v Sekiru musel trávit dlouhé cesty k bossům. A nebo to člověk stejně prosprintoval bez soubojů.
Takže celá pointa je v tom, že ať už se to někomu líbí nebo ne (obojí respektují), tak to proti posledním dílům není změna nebo zjednodušení.
-
-
-
-
-
tak co se tyka DS tak to bylo snad jen v jednicce, 2 a 3 uz ty zachytne body mely dost blizko
-
ty těžší bossové už to nějaký pátek měli. Demon of Hatred, Isshin of Ashina, Gael atd.
-
Taky se mi zda, ze slysim, zjednodusovani ze vsech stran, ale snad to budou jen drobnosti a quality of live....
-
-
Live? https://en.wikipedia.org/wiki/Quality_of_life
-
-
A jo, life, jasne ze life
-
-
-