Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ony ty meteority vypadaly jako drahokamy :D
    • No, tak jsem zjistil na GW2 wiki (v GWwiki bylo jen to, co v GW1), že to, co bylo v té ukázce se odehrálo 30 let po zničení Ascalonu...takže se to vysvětluje...je to sice kostrbatý, protože Ascalon byl v tom připadě zničen drakrát, ale už je to jasný *4*
  • Nechápu ten Ascalon...jestli jste někdo hrál GW1, tak mi dáte za pravdu, když řeknu, že to nebyl Adelbern, ale Charrové, kteří zničili Ascalon...přece si pamatuju tu ukázku s padajícími drahokamy :D Nechápu, proč to mění...dost se tomu divím, ono to totiž divně vypadá.
    • http://wiki.guildwars.com/wiki/Ascalon
  • Jo a kvuli ty vode si to jdu hned koupit, ach jo..
    • No kvůli vodě a dalším asi milionu důvodů klidně mažeš...npř. eventy,dungi,příběh,bojový systém, mezi profesní komba..atd.
  • Tak boj pod vodou žádná novinka... ale ta změna skillů(spellů) už je zajímavá a logická.
  • SWTOR + GW2 + ARCHAGE + TERA = o niekolko milionov wowkarov menej..
    • o čem je ten Archarge a Tera? Slyším o nich poprvé ale jejich stránky mne zaujali.
      • tera je skutocne grindovacka s "FPS" stylom boja ako napriklad Oblivion...keby tie postavy nevyzerali tak.. azijsky tak by to bol trhak a Arche Age je jedna z najmodernejsich MMO... bude pouzivat physX, interakciu z prostedim, mozete si postavit vlastny dom, dedinu mesto... potom sa realne starate o politiku a ekonomiku... a myslim ze ziadny lvl grind ale si nie som isty..dopodrobna som si o tom necital kedze su tam mesacne poplatky a moja penazenka mi dovoli len Guild Wars 2 :-D
        • jo, farmení na MMO hrách mne nikdy nebavilo... mám pár kamarádů, který dokážou farmit 14 dní v kuse, od rána do večera dokud nemají v tu chvíli top vybavení. To vždy jdou do fáze tzv. NO LIFE :-) kdy o nich člověk neví, že existují.
          Proto mne zajímá GW2, kde by tato hnusná činnost neměla být.
          Každopádně, koukal jsem na video z vodního fajtu a tam je vidět takový další neduh MMO. Příšery a jejich pohyb.
          Štve mne, že monstrum kouká do dáli a najednou, během milisekundy je tlamou otočené k hráči. To se děje i při "postávání v krajině, kdy monstrum kráčí a najednou pic a jde na opačnou stranu!
          Mohli by jim dát animace více plynulé. Např.: tady udělej 5 kroku, zastav se, dělej že žereš trávu, pak se otoč ... žer trávu déle atd...
          To co jsem popsal výše mne neuvěřitelně bije do očí a vytrhne to moje soustředění / představivost / atmosféru.
          • no ono s ymianimaciami je to pravda, ale uznajte perdstavte si planinu kde je 20-30 mobov. ak by kazdy mob mal take premakane animacie, viete aky dopad na vykon by to malo? podla mna dost velky, az nehratelny. nie kazdy ma doma 8jadro (a to by musel by herny engine urobeny aby tie 8 jadra vobec efektivne vyuzil), 16GB ram, a SSD disky v raide :D 3-4 grafiky v nejakom trio/quadro mode :D
            • suhlasim len skor myslim ze viac ako 30 mobov by bolo problemovejsich tych 500+++ hracov v jednej pvp zone :P som zvedavy ako ANet vyriesi lagy
          • presne viem o com hovoris...aj mna to stve...ale animacie mobov su v kazdej MMO dost slabe... treba byt stastny aspon za pekne animacie postav :) take MMO ktore tento neduh nebude mat tak skoro nebude
      • Tak o Archage toho taky moc nevim, ale Tera je zajimava tim, ze tam neni klasicky lock-on-target system boje, ale musis se zbrani nebo kouzlem presne mirit. Oboji jsou to ale asijske hry, takze krome jejich typicky stylizace, kterou fakt moc nemusim, bych se bal jeste toho, aby se nejednalo o klasicky grind-ovacky (tzn. delani spoustu stereotypni cinnosti k dosazeni urcityho cile - v takovym pripade uz to neni moc zabava).
  • http://www.youtube.com/watch?v=je0mT7AHKqI&feature=player_embedded video k novince... asi je zbytecny dodat, ze se velmi tesim .)
  • omg:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit