Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • koukam, ze to bude na steamu, bude to i pro linux?
  • HD mod na H3 existuje už dávno. Je libo hrát v 4K všechny datadisky? No problem.
    https://sites.google.com/site/heroes3hd/
  • A já poslední dva týdny usilovně přemýšlel co si zahrát... Jsem já to pako... *7*
  • Tento nápad nosím v hlavě dost dlouho ateď je to pravda. Nejlepší hra, co jsem kdy hrál a hrát budu pořád. Jenže bez datadisků to je vlastně k ničemu, nechápu proč
    • Dalsie diely boli len slabym odvarom.
  • Keby radšj vydali HD ediciu Heroes III + datadisky Armageddons Blade, Shadow of Death a Heroes Chronicles tak to už ano to by stálo za to.
    Ale vydat len Heroes III je fakt zbytočné *7*
    • Kdybys ten clanek aspon precetl, tak zjistis ze s datadisky to bohuzel neni tak jednoduche ...
  • fallanga
    Vypadá to hnusně. Je dobré, že to dělají, ale já zůstanu u DRM free trojky, bez HD textur. Grafiku to má nádhernou, HD textury to jenom zničí.
  • To dopadne špatně... :/ Už jen absence datadisků mi dělá problém, ale o to by ani nešlo - na PC nejspíš zůstanou původní Complete, ale ta verze pro Android? Já za pár měsíců maturuji, tohle mi nedělejte! :D
    • To zvládneš, já jsem se na maturitu začal učit den před a nelitoval jsem :D
  • Asharak
    Nah, HD možná pro dnešní kidy, kteří si to k vůli ní nezahrají, protože neznají ten pocit nostalgie *4* Bude to zajímavé asi tak jako BG. Online mod +
  • tohle opet smrdi DLCckama na ostatni casti hry
  • Nejlepší díl celé série a dokonce bych si dovolil tvrdil, že spolu s příběhem a super vyvážeností všech jednotek, artefaktů, kouzel, ba dokonce i pasivních schopností postav je HoMaM 3 jednou z nejlepších (pro mne nejlepší) tahovek vůbec. Jon Van Caneghem byl holt génius a ještě hodně dlouho se budou další odvážní vývojáři třást před jeho stínem.
    Škoda, že další díly se křečovitě snaží držet Ashanu jako pijavice a znetvořují a vykrádají tuhle krásnou sérii. Ty jejich tuctové klišovité příběhy, jak z nějaké kolekce Hollywood classic šrot nechci ani komentovat. Ostatní díly v porovnání s tímhle se hodí tak leda na zátop. Studia podřízená Ubi si tuhle sérii přehazují, jak nějaký brambor a nakonec z toho vždy vzejde jen něco, co vyvrhla odpadní stoka, dokonce ani nemají tušení o co v tom světě vlastně jde. Určitě si ještě doteď myslí, že je celá série čistá fantasy. No jako fanoušek bych z nich prostě blil... Nicméně oni už stejně totálně zničili celou fanouškovskou základnu, takže už mně to vlastně může být jedno...
    Ještě si dovolím takovej maličkatej příběh na závěr. Jednou (ono to budou tak 2 ročky) jsem jim psal na fórum (a psal jsem slušně, to jako fakt), že by měli něco trošku změnit, co se světa týče... no prostě, aby si uvědomili, o co v té hře vlastně jde. Docela mne udivilo, že asi po 30 minutách se tam hned objevilo cca 100 postů od fanoušků, kteří mi dávali za pravdu nebo každopádně prostě, že by bylo záhodno něco změnit. Světe div se, ani ne za 2 hodiny jsem měl ban :D No tvl, když čumím na ty jejich propagační videa o tom, jak plní fanouškům přání, tak bych jim dal dělo nejraději...
    A ještě na závěr se mi nechce ani trošku věřit, že by neměli nějaké podklady od hry. Čuchám z toho nějakou neplechu. Jinými slovy mám tušení, že si za ty datadisky (ne DLC, jsou to plnohodnotné datadisky zlatých časů kvalitních her) budeme muset znovu připlatit. Jedním slovem "NA**AT"!
    • já sice homam 3 miluju ale říct že je vyvýžena po strance jednotek kouzel a posivních schoností to už chce vážně velký koule *1* inferno je naprosto slaby zato conflux má šilenej nárust. nekromancie se vždy zvrhne v naprostou šílenost a tisících skeletonech. Takovej Eagle eye jako schopnost je uplně k ničemu stejně tak learning a spousta dalších. imploze oživení town portal budou vždycky 100x lepší než hero zaměřený čistě na boj atd...... jediny co musím k dobru přičíst dalším dílům je že vyvážili hrdiny a tak jde hrát i za čistě bojového aniž by měl člověk pocit že se hendikepuje
      • Já začnu na přeskáčku, aby jsme se v tom, co nejlépe vyznali:
        1) magie vs. síla (už v názvu série) je krapet složitější věc, než co tu popisuješ. Problém je, že hrdina zaměřený na sílu mnohonásobně rychleji farmí z počátku hry, což z něj ve výsledku činí lepší volbu pro multiplayer (ano kampaň, tedy singl, má prostě jiné tempo a tam využiješ naopak magii).
        Pokud myslíš, že hrdina na sílu je slabší, zkus mu nacpat jednu ze škol magie (vítr nebo země), takové základní kouzlo haste, které je pak mass haste se potom stává krapet strašlivě silné :D Podobně pro zpomalení. ale rychlost je rychlost :D
        2) No některé hrady jsou prostě těžší, ale inferno má některé své klady, které bych zrovna opět přiřadil k multiplayeru. Chápej to tak, že nejzákladnější strategie celé série je mít u svého hrdiny maximum střelců, aby se k tobě protivník nedostal a nezpůsobil ti velké škody, ale tohle až tolik nefunguje v multiplayeru, protože UI byť obstojná je pořád jen UI a hráč zase hráč. Když se podíváš na inferno, zjistíš takovou malou výhodu v podobě laciných budov a já si narovinu nepamatuju mulťák, kde by se nehrálo min. na obtížnost těžká - to činí tenhle hrad celkem OP ze začátku a toho právě třeba využít. Ono v multiplayeru se jinak obecně přes arcade hrály jen maličkaté mapky z důvodu, aby se hráči dočkali taky konce v normálním čase.
        3) ano některé skilly jsou slabší než jiné, ale to dává hře jistý význam, protože třeba taková chata věštce (snad se to tak jmenovalo) ti dala jeden náhodný sklil zdarma, kdyby jsi dostával jen ty dobré, dávalo by to jen výhodu, takto nikoliv (tedy hra byla podřízena i náhodě a to je dobře).
        Abych ti teď neoponoval špatně tak learning ti dával bonus na zkušenosti, že? Scholar ti předával kouzla, ne? Learning byla majsteršyk výhoda zase pro multiplayer, protože ti obvykle umožnila mít (dle mých zkušeností) o 2 až 3 úrovně hrdiny výše, než protivník = 2 až 3 body schopností výše (holt expert je expert). Ono tak nějak vše, co jmenuješ je vlastně multiplayer kontra singl. Orlí oko jen multiplayer (v kampani úplně k ničemu), scholar (schopnost, co předává kouzla) zase naopak jen singl, průzkumník + námořnictví (nejsem si jist názvem, prostě ten bonus na plavbu na moři) byla zase kombinace využitelná jen k hrdinovi pro sbírání veteše singl / multiplayer.
        4) Těžko se bavit s někým, kdo hru zahrál jen v singlu. Multiplayer má zase svá pravidla, kde obvykle to nejslabší v jednom je naopak silnější v druhém.
        Každopádně neber to nějak špatně, jen ti logicky oponuji, protože v této hře jsou prostě dvoje pravidla.
        • jo je fajn mít mass haste ale pokud máš třeba conflux kterí mají nejrychlejší jednotku ve hře (fenixe) tak stejně pujdou jako první nahodíš mass slow nebo mass haste a vždy pujdeš jako poslední taky maj 2x střelce a jednotku imuní na magii = OP. co se tyče skllu tak jestly si vzít learning nebo třeba třeba pathfinding tak learning je vždy špatně zkušenosti budeš mít tako jako tak ale slotů na skilly je malo takže zrovna si je zapraskat něčím co ti ve vysledku dá +3 bodu do statistik je prostě o ničem.
          co se tyče kouzel Imploze za 3000 dmg nebo town portal je vždy mnohem lepší než combat hero z 15% do utoku a obrany *1* a zvlášt některá komba jako max fire + armagedon + nejrychleší jednotka ve hře fenix..... jdeš první protože fenix ma největší iniciativu a je imuni na amagedon = jeden cast a oponent ma poloviční armadu.....
          jako homam jsou skvěly ale něco je až moc o nahodě a když k tomu přičtu že ne všechny skilly jsou potřebny ( navigace na mapě bez jedine kapky vody) tak je to někdy opruz rolovat skilly co vubec člověk nechce
          • Jak jsem psal výše (to se tu za mne někdo vydává?! :D), máš určitě pravdu, ale hry v multiplayeru netrvají až tak dlouho a hrají se maličkaté mapičky a tam je prostě kouzelník dosti v nevýhodě. Rozuměj i tak hra trvá celkem dlouho díky střídavému stylu hry hráčů a to nemluvíme jen o hře 1v1. Ono vydělat si na fénixe, jak píšeš není až taková sranda. Navíc, aby hra byla poutavější, zvedá se obtížnost, což ti snižuje suroviny / zlato a UI je také důmyslnější. Čím rychleji potom dokážeš sbírat suroviny, tím jsi efektivnější a jelikož je většina dobře střežena, je potom lepší válečník, protože jednotky mají větší údernou i obranou sílu. Kdežto čaroděj potřebuje kouzla a vystavět magickou školu na lvl 5 stojí zatraceně moc. To je jeden z důvodů, proč čaroděj není to nej. Můžeš dostat i kouzla, která se ti v principu vůbec nehodí.
            Ale zase takto, když budeš hrát obrovskou mapu, tak je to o něčem úplně jiném, ale obávám se, že takovou hru se nedá normálně stihnout. Chápej, že hráči ti u toho třeba 8 hodin v kuse nevydrží sedět a to je základní kámen úrazu. Pokud na to ale máš kamarády, jen do toho a tam je potom tvá strategie opět založena na jiných věcech. Samozřejmě se dá i hru uložit a pokračovat někdy jindy, což ale s cizími lidmi až toliko nejde :)
            Jinak pardon, ale opět jsi nepochopil ten learning. Normálně v multiplayeru nemáš až takovou šanci na získání těch nej schopností. Je to kvůli té náhodě. Jestli si ještě pamatuji dobře, tak máš na výběr 2 možnosti při přestupu na úroveň tj. jedna z tvých stávajících schopností se zvýší nebo se naučíš novou popř. dvě nové pokud máš zbytek na max (každopádně to podléhá náhodě). Když potom hraješ menší mapy, je potřeba se soustředit jen na to, co skutečně potřebuješ, když si totiž vezmeš rádoby super kombinaci, dostaneš se do problému, protože toho sice budeš umět fůru, ale nic s max. bonusem. A jak určitě chápeš, tak na malých mapkách nemáš moc možností k navyšování úrovně. Takže díky learningu, se sice připravíš třeba o jeden bod (třeba tenhle sklil získáš jen náhodně zdarma i to se stává - třeba ta chata věštce nebo si ho můžeš i koupit), ale získáš 3 nové a spolu s novými úrovněmi i nové šance na zvýšení právě toho skillu, který zrovna potřebuješ nejvíce (náhoda je prostě prevít a někdy nepřeje) a spolu s tím ještě nějaké atributy k hrdinovi, což je další nesporný bonus.
            Takže opět záleží na volbě hry, kterou si zvolíš a s tím budeš muset nasadit efektivní taktiku, aby jsi docílil vítězství.
            Snad si už rozumíme... budu se zdráhat psát další slohovku :D
          • fallanga
            Musím nesouhlasit s tím, že zaměřit hrdinu na kouzla jen kvůli implozi je lepší než mít válečníka. Rozhodně více využiješ ten bonus do statů jednotek. Samozřejmě záleží na stylu hry, ale imploze je celkem náročná na manu a až ti dojde, tak tě válečník s lepší obranou a útokem jednotek rozseká na kousky. Jak jsem psal výše, záleží na stylu hraní, když hraješ XLL mapu, tak je výhodnější mít tu implozi, ale pokud hraješ S mapu, tak válečníka využiješ lépe. Příkladem může být taková mapa Útěk barbarů, kde jediný využitelný kouzelník je s bonusem do Magického šípu nebo blesku, ale jinak tam rozhodně více uplatníš válečníka, který bude mít sice malý bonus do útoku/obrany, ale i tak je to bonus, který ti může zachránit krk.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit