Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • haha to mi pripomina opravdu ale hry, co jsem hral na Didaktiku kompakt nekdy pocatkem 90. let. Jen v cernobile grafice, jinak se to zasadne nelisilo :-D uprime, nejsem extra moc zatizen na grafiku, jsou i jine dulezite veci ve hrach a mam i pochopeni pro komunitu indie a rogue like her, jen me tato grafika spis pobavila a vyvolala deja vu.
  • Nejsem z těch, kterym by na grafice extra dvakrat zalezelo, pokud je dobra hratelnost, ale že ani nerozanimovali zakladni pohyby postav, namísto toho tam poskakujou a padaji jak pandulaci z plastu.
    Kam ta lenost až zajde? Tohle by si nedovolili ani na NES...
    • Khanemis
      Ono zrovna tohle je v rogue-like hrách celkem časté. je to většinou pro to, že původně byla jejich grafika řešená jen skrze ASCII znaky, a když se později k nejoblíbenějším přidaly bitmapové sety, tak šlo stále vlastně jen o nahrazení původních znaků nějakým tím jednoduchým obrázkem a postavy tak nebyly animované. Tohle se na to evidentně odkazuje.

      Na druhou stranu uznávám, že osobně bych také preferoval normální animaci. Na to ale asi neměli rozpočet...
      • Tak tak. Bezna vec v indie hrach, osobne me to vadi, kolikrat kvuli tomu radsi sahnu po starsi overene klasice, kde je uroven 2d grafiky a animaci porad lepsi...
        • Taky to beru spíš jako lenost/neschopnost a pak výmluvy na finance. Přitom jaké jsou možnosti dnes a jaké byly tenkrát? Také to často byl tým složený z 1, max. několika lidí, engine si psali sami, grafiku museli také nějak vymyslet a to často operovali na úrovni pixelů. Podívejte se jak dokázal rozhýbat Chris Sawyer Transport Tycoon a to to ještě téměř celé spáchal v assembleru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit