Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dufam ze pocet armad neobmedzia *8* *8* *8* *8* *8* inac to bude ko
  • Co Recko Perske valky nebo Sever proti Jihu....nebylo by to lepci ?
  • palver
    Jasněže tam není Attila. Řekl bych, že bude po vzoru Shoguna 2 zapovězený pro modery a následně vyjde jako DLC. Total War - quo vadis?
  • Čim více spolupracovat ta dozvídám Tim více jsem si jist že to bude ještě větší kyc než twr2
  • Na začátek chci říct, že nejsem žádným programátorem,ale dokáži usoudit, že cca rok vývoje se nedá mnoho stihnout i když používají engine z RTW II . To by museli mít odvahu vymyslet nový engine a cca 3 roky vývoje, což je nákladné. Takže je lepší vydat díl, hráči si zaplatí betatest řeknou co se jim nelíbí a následující roky vydávat DLC s doplňky, které hráči chtějí. Mimochodem a to je nejdůležitější za plnou cenu, když je to přece nová hra.:)
  • Rome 2 je fain deal - DLC přece člověk nepotřebuje a nyní když vyšla Císařská edice tak ti co mají původní hru si mohou vylepšení stáhnout zadara. Navíc něco udělali s enginem protože Shogun2 : Pád Samurajů najednou čas od času vytuhnul a nešel hrát, kdyžto Rome 2 co jsem teď zkoušel v rámci promo víkendu šlape v pohodě (jen jednou spadl) ale hrát jde....
    • palver
      Právě v rámci promoweekendu se ukázalo, že Emperors edition všechna DLC neobsahuje... že by to bylo stabilnější, nebo plynulejší, než Shogun2, o tom ani řeči.

... ale hlavně je to asi první TW hra, ve které mě podstatně víc zaujala strategická mapa, než bitvy. Ty totiž vypadají všechny stejně. Je jedno, jaké jednotky máte, v jaké formaci je máte... když se řekne "krleš" všichni na sebe vystřelí a vytvoří jeden velký blob, ve kterém se řežou hlava nehlava, formace neformace. A celá strategie spočívá v tom, naklikat co nejvíc boostů *7*

Bitvy jsou krátké a nepřirozeně rychlé, námořní bitvy jsou jak souboje speedboatů ze série Assassins Creed - nevyšlo to náhodou i na konzole? *3*