Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co sakra znamená slovo sequelitida ??
    • smejki
      sequel = pokračování
      itis = zánět/nemoc
      sequelitis neboli počeštěnsky sequelitida
    • no řek bych, že ve slovníku ho nenajdeš, ale z článku je podle mě jasný, že to je stav, kdy se vývojář už nesoustředí na vytvoření kvalitní hry, ale spíš jen na co nejrychlejší vývoj pokračování (sequelu), protože nechce zklamat fanoušky příliš dlouhým vývojem...
      • ha, dík. pokračování = sequel, tahle rovnice mi chyběla..
  • kostejnesmrtelny
    Muhehe, ty fousy! *1*
    (viz ten původní rozhovor)
  • nenadchnout lidi a pak je zklamat..........................už se stalo ..........
    • Valve se hráče ještě žádnou hrou zklamat nepodařilo.
      • Ale podarilo, konkretne epizodou 3 *1*
  • Chtěl bych upozornit, jestli není náhodou chyba v nadpisu. Je tam "Hallf-Life"... nejsem znalec této série, lae nemá tam být jen Half-Life ? *4*
    • Co to je lae ? (série, lae nemá tam být jen Half-Life ?)
    • A pak hned v druhém odstavci máte špatně jméno - je to Newell... ne Newel *3*
      • možná je to chronická porucha zdvojování eL *4*
        • ales.smutny
          Takže jako "L" z Newella uteče k Halfu a můžu za to já??? ;)
          • Nikoho neobviňuji *1*
    • PreidaQ
      Aleš Smutný to poslední dobou také střílí jen tak od oka. *9*
  • No já teda ten rozhovor vnímám tak, že je to vlastně nepřímé potvrzení vývoje HL3/EP3;). Jen by mě zajímalo, jestli ten vývoj pokračuje už od vydání EP2, anebo začal teprve nedávno...
    • Vývoj epizody 3 probíhal minimálně souběžně s epizodou 2. Nedávno jsem procházel kousek epizody 2 se zapnutými komentáři vývojářů, a jeden z nich zmiňoval, že v rámci epizody 3 experimentovali s různými herními mechanismy a jeden z nich byl tak úspěšný, že se dostal do epizody 2. Šlo o vystřelování různých výbušnin gravity gunem.
    • PreidaQ
      Ono je vlastně ve výsledku naprosto jedno, co Gabe Newell tvrdí, fanoušci si vždy budou myslet to svoje. *15*
  • Až to vyjde, tak to vyjde (HL3). A o tom, že to bude pecka, která zase posune laťku FPS dál o tom nemůže být pochyb.
  • MILUJU Half-Life ALE NESNÁŠÍM steam!!!!!!!!!!!!
    • God-of-War
      A mam si urvat límec???
    • Důvod?
    • a?
  • Spis mne zaujal ten obrat. Nakonec Valve bylo to studio, ktere zacalo s epizodami a stalo si za tim. Evidentne to nevyslo.
  • Tak Blizzardi Retardi, ucte se! Ne jako s vasim D3... :D
  • ich pristup schvalujem aj podla tejto analyzy:

    1. Cim dlhsie je hra oznamena, tym viac sa od nej viac caka a zaroven je prezradenych viac infa z hry, cim sa vytraca moment prekvapenia a tym padom aj umeleckeho zazitku.

    2. HL1 nebola dopredu ani priliz ohlasovana ani prezentovana, o to viac posobila ako blesk z cisteho neba, kedy popri kvalitnom ale trochu ponurom QUAKE a UNREALe vyslo nieco aj z 'nasho'prostredia, s cim sa ludia mohli viacej stotoznit. Bol to blesk z cisteho neba.

    3. HL2 bol oznameny 6 mesiacov pred datumom vydania!!! Dovtedy boli popierane akekolvek info o vyvoji HL2. Hra sice nakoniec vysla az 18 mesiacov po ohlaseni vyvoja hry, aj napriek tomu si udrzala to carovne tajomno, ktore nasledovne posadilo vela hracov na zidli.

    Nemam dovod verit tomu ze to teraz Valve spravia inak.
    • Asi tak Zolli Bači *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit