Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • /v/ sux. Kazí 4chanu špatné jméno. *10*
  • Můj osobní typ na vydání halfa je zima 2015 ;)
  • Mňa trápi jediná vec: Engine HL2 bol jediný 3D engine, z ktorého mi bolo po 10-15 minútach hrania fyzicky na vracanie *11* (kinetóza alebo čo) - pri žiadnej inej hre sa mi to nikdy nestalo. Tak dúfam, že sa im s tým niečo podarí urobiť, aj keď čert ho vie, kde je problém zakopaný (mne nepomohla ani zmena FOV).
    • Hele mas pravdu u HL2, to ale prece jen nebylo pro me tak silny, tento pocit sem nejvic pocitoval u Mirrors Edge a her s chrome enginem CoJ2 nebo Dead Island. Podle me je to zpusobeny tim, ze tyto hry maji takovy jakoby az nepřirozene přepaleny svetlo, prsote takovy ostry zmeny svetlo/tma a jak se to rychle meni, tak nekomu to muze delat zle, treba me, neni to nak zavratny a nejsu paran kterej by musel parit 8 hodin v kuse, ale treba sem si dal 2 hodky a mel jsem dost. Asi je to dost invidualni.
      • Amylee.Anderson
        Mě se udělalo u Crysis 1, když plaveš v té vesmírné lodi (nebo co to bylo), tak špatně, že jsem si musela lehnout. Asi to bylo tou žádnou gravitací.
    • Tak tohle musím jen potvrdit. bolest hlavy, nevolnost a jediné co pomohlo, si jít tak na dvě hodinky lehnout. Nevzpomínám si, že by se mi to kdy stalo u jiné hry.
    • smejki
      ...máznuto
    • jen aby příští HL netrpěl třeba kinektózou *1*
    • Jako obrovskej milovnik halfu se mmi to rika tezce, ale taky sem ze source nebyl ze zacatku nijak moc nadsanej, moc pekna grafika a uzasna fyzika,ale proste sem si ho predstavoval tak nejak jinak. Half life 1 mi prisel graficky proste trochu tvrdsi, i hratelnostne teda kdyz uz nad tim premyslim.Ale ze bych z nej mel kinetozu to zas ne :)
      • Je docela je zvláštní že když se začne psát o Source enginu tak někdo vždycky píše o tom že zvládá dobře fyziku, přitom Half-Life 2 kterého se to týkalo měl na fyziku licencován Havok engine (dalo se to velmi snadno přečíst z licencí při staru hry), a pohud vím tak Portal 2 ho má licencován taky.
      • Ne jako takhle je to klidně možný může mít nějakou poruchu třeba periferního vidění a potom je mu z toho zle s kamarády už hrajeme od dob prvních počítačů a vím že tohle se týká spousty lidí někteří toho museli dokonce nechat úplně prostě to nešlo.......za to nemůže ...
  • A než vydají první obrázky/video ze hry či oznámí datum vydání, tak já už ani nebudu vědět, co to HL je...

    Jasně, chtějí si dát načas, maximálně makat na novým enginu a HL dílu tak, aby to pak urvalo koule úplně všem, co to budou hrát, ale jak dlouho máme kur*a čekat? *10*
    • eeeee
      Nebud naivni. Valve je ta vzacna vyjimka, ze hry nedelaji pro prachy, protoze jim prachy generuje steam ve vetsi mire nez dokazou hry. Takze hry delaji jen tak, pro zabavu, lazo plazo. A ono to ma i sve negativni dusledky. Proste nic neni cernobile, delat hry pro prachy nebo pro zabavu, oboji ma sve svetle i stinne stranky.
  • Pokud to bude vypadat alespoň z poloviny tak dobře jako cry engine 3 (což nebude) tak se o to začnu zajímat.
    • Takže tvoje logika vychází z toho,že Engine musí hlavně dobře vypadat?
      Víš čím se především proslavil (jedničkový) Source Engine?Nebyla to kulervoucí grafika ani efekty,které se snaží přiblížit reálnosti.Ne,šlo o něco úplně jiného.Source Engine se stal slavným enginem díky jedné z nejpropracovanějších fyzik,plynulým pohybům,mimice a skvěle vytvořeným přechodem z modelu do ragdollu (Pro ty co neví co tím myslím tak myslím to,že po smrti mrtvola okamžitě padne,není předpřipravená částečná animace pádu takže se ani často nebuguje).Taky je to všestraný engine.Dokáže to být skvělý akční engine (Half-Life 2),dokáže na něm být postavena svělá a logická hra (Portal),Může to být skvělý sandbox (Garry's mod[Vím,není od Valve ale je to dokonalá ukázka co se dá s tímto enginem dělat]).Také je to poměrně oblíbený engine u moderů,kde jde vidět,co se na tom při trošičce práce a fantazie dá postavit.Podívej se teď na Cry Engine 3,který měl sice super grafiku,ale nedokázal bys na tom nic takového postavit.Ale když se tak na to podíváš,u grafiky a trošičku lepší AI Cry Engine končí.Přehnaný blur,nic moc textury když se díváš na detaily (Dokud nevyšel patch pro DX11)...No jo,jak to tak vidím,tak lidi neoceňují to,co lidičky z Valve dokázali...Source se držel,já nevím,7 let a stále byl skvěle oceńován...Tohle Cry Engine nedokáže.Unreal Engine možná ale nebude to nikdy taková legenda....
      • no to skoro zní jako bys řekl že je HL 2 dobrá akční hra. A portal ani za hru nepovažuji.
      • ucho
        nekrmte troly
        • Trollové si zaslouží nakrmit.....olovem
    • Sad Story Bro.
  • Tak to je snad jasné, že HL3 poběží na novém enginu :D Zrovna teď hraju HL2 Anthology znovu z nostalogie a je to už hodně zastaralé graficky.

    Nicméně samozřejmě v té době špička a taktéž považuju za jeden z nejlepších enginů vzhledem ke grafice/fyzice a optimalizaci.
  • MidnighT91
    Věřím tomu že 2013 bude rokem kdy z nás všech HL3 udělá nemyslící zombie...
    • A spousta z nás asi umře na vyhladovění či vyčerpáním z nedostatku spánku!
  • K tomu všemu nemá cenu se vůbec vyjadřovat ......protože to je trapárna .....
    • Ethy
      Tolik teček se nepíše, asi jsi zamýšlel použít tzv. výpustku, která se mimo jiné používá pro vypuštění slova, slov a stojí na konci věty. V moderní komunikaci pomocí IM se používá pro zdůraznění faktu, že uživatel nemá slov. Ale píše se vždy bez dalšího doprovodného textu - pouze ''...''. V obou případech má však podobu tří teček, ne víc. *3*
      • Děkuju to sem potřeboval nějakýho retarda kterej mě bude učit po 20letech psát po netu.....Ty si snad děláš ale vopravdu legraci??? LOL *1*
        • Skončíš u lopaty, pitomče. Tam to stejně řešit nebudeš.
      • eeeee
        Kdyz uz, tak se pise: … a ne ...
        • Ethy
          Promiň, speciálně pro tebe to příště ještě upravím i po stránce formátu *4*
      • Ty svoje pseudointelektuální kecy si laskavě strč do prdle *8*
        • jdi do fajfky
        • Ty budeš inteligent, koukám.
      • N7N7
        Ethy: "modifikovatelnej, optimalizovanej, zvědavej, vylepšenej, spokojenej..." Být tebou bych o pravidlech českého pravopisu raději pomlčel. *3* Na takto zprzněná slova je mnohem smutnější pohled než na nějakých pár teček navíc...
        • Ethy
          Jak už bylo řečeno, vypadalo by to snobsky a moc uhlazeně, ale jinak vím že jsem to napsal pravopisně špatně, to se neboj. Jestli ti je z toho smutno, tak je mi tě líto, ale s tím já nic nenadělám. Mě je zase smutno z těch lidí co tu brečí třeba nad WoWkem nebo podobnými věcmi, když ty články přitom vůbec nemusí číst a svůj čas strávený nad čtením věci které je prakticky nezajímají mohou vynaložit právě nad tvorbou webu o hře jim blízké a zapojit se. Prznění češtiny si představuji úplně jinak, promiň. Tímto tě odkazuji na tento web, kde zjistíš jak vypadá pravé prznění češtiny: http://www.freezy.cz/ext/emo/devypatlator/

          Snad ti z toho nebude ještě smutněji.
        • Podle mě je daleko lepší, když někdo v diskuzi na internetu napíše "vylepšenej" namísto "vylepšený". Druhá varianta v rámci internetových diskuzí zní až moc snobsky imo. Kdyby se psala třeba seminárka, tak to potom samozřejmě jo, ale jinak si myslím, že v diskuzích tohle do očí bít nikoho nemůže.
          • Ono to do očí nikoho nebije, to jen ten debílek hledal jakoukoliv záminku. A těžko tady budu brát vážně někoho, kdo chodí po diskuzi a u každé druhé hry, kde je ženská (naposledy Catherine), mele o tom, jak by si pohonil.
            • Ethy
              Hledal záminku? Promiň, ale na trolla musíš trollingem, nebudu ho přece krmit balastem jakej je to blbeček, když si to stejně každej usoudí sám.
        • A ty nám, blbečku, zase můžeš povědět, nad kterou hrou si vyhoníš tentokrát, jak to máš v oblibě. Zalez, trapáčku.
  • x_ander
    No že makají na nové verzi enginu, je imho docela jisté. Co jiného by tak mohli dělat:) Osobně si myslím, že Gabe engine představí zároveň s první hrou, která na něm poběží. A co by to tak mohlo být za hru, která nejlépe demonstruje nový engine, je snad všem jasné. Stejná situace už tu byla při představení prvního Source/Half-life 2.

    Btw. nemyslím si, že zrovna Valve cokoliv plánují podle nové generace konzolí. Ti jsou tak nad věcí, že nový Xbox nebo Playstation jim v tomto ohledu můžou být ukradené. Leda že by se potvrdila jejich spekulovaná "Steambox" a nový Half jako launchový titul.
    • Valve mám rád a ve Steamu mám ohromné množství peněz, ale nevidím důvod proč by měli být nad věcí. Až vyjde HL3, tak ho budem kupovat jak magoři (však si pamatujem vydání P2) a Valve to moc dobře ví, tak proč by si nepřidali do kasičky i peníze z xka a pska. Představ si, že vyjdou nové konzole a jako obvykle na ně bude zpočátku jen pár her, no a jedna z těch her by byl očekávaný HL3. Umím si živě představit ty jak Gabovi místo duhovek naskočil znak dolaru:D
      • x_ander
        Netvrdím, že nový Half jako takový nevyjde i na nové konzole. To samozřejmě určitě vyjde a výhodné to bude pro všechny (výrobce konzolí, Valve a samozřejmě i pro samotné hráče). Jen si nemyslím, že by nějaké specifické datum vydání nového Xboxu nebo PS (v případě, že bychom předpokládali, že by Valve tuhle informaci měli) mělo vydání nového Halfa jakkoliv ovlivnit. Valve si (jako vždy) tvoří to svoje a jakmile bude mít co ukázat, tak nový engine i HL3 ukáže a oznámí datum vydání. A pochybuju, že datum vydání se bude jakkoliv řídit některou novou konzolí. Valve si Halfa vydají, jak jim to bude vyhovovat - pokud v té době už nové konzole budou, tak se logicky objeví i na nich, ale pokud ještě nebudou, imho nebudou rozhodně s vydáním čekat. Vydají to na PC a později i na ty konzole (a co my víme, třeba to bude ještě v éře PS3 a X360 a zahrajem si to i na nich - ale nesázel bych na to).
        • Valve ale neni střed vesmíru. Herní svět se neřídí podle nich a jejich plánů.
          • x_ander
            Herní svět se podle Valve sice neřídí, ale Half-life 3 se podle Valve řídí zcela určitě :) A věř, že v době od oznámení do vydání (a nějaký čas potom) se Half-life 3 bude středu vesmíru pro mnohé velice blížit (a to neříkám jako nějaký fan-boy).

            Smyslem mých příspěvků bylo jen to, že Valve se imho nebude nijak omezovat či cokoliv plánovat podle vydání nových konzolí. Toť vše.
            • kronos: Ty jsi normálně instantní d_bil. Nech těch sraček a dál se neztrapňuj. V reálu už bys přes tu kušnu dostal, puberťáku.
            • x_ander
              to Raven: možné je samozřejmě všecko, a kdo ví jestli se někdy dozvíme jak to je:) Jen si myslím, že zrovna Valve nebude HL3 zdržovat kvůli konzolím. Přece jen Steam jim patří a bude jejich hlavní zdroj příjmu u HL3. Na konzole si to pak můžou vydat kdykoliv. Ale uvidíme, v první řadě musíme počkat na to oznámení :) HL3 taky může vyjít až pár let po nových konzolích že.
            • Tak jak jsi to podal to je příšernej blábol, ale všichni víme, že Valve nepotřebuje dělat hry aby vydělávalo, tak proč by nemohli zdržet vydání a načasovat to tak aby zvýšili profit? Valve je firma jako každá jiná. Neříkám, že to tak bude, ale jako možné hledisko mi to přijde stejně uvěřitelné jako to co jsi psal ve svém původním postu.
            • x_ander
              Ty si vážně myslíš, že to probíhá tak, že Gabe jednoho krásného dne zavolal do Sony a Microsoftu "Hele, tady Gabe Newell z Valve. Máme tu rozdělaný Half-life 3 a rádi bysme ho uvedli jako launchovou hru na Vaši next-gen konzoli. Tak mi řekněte, kdy s ní přijdete na trh a my podle toho uzpůsobíme datum vydání HL3." ? Podle mě je blábol akorát tohle.

              Tohle možná udělá spousta jiných vydavatelů, ale zrovna Valve, který má neomezené finanční prostředky (steam), opravdu nemusí vydání hry, která je (a bude) dost možná jedna z nejočekávanějších her historie, jakkoliv upravovat podle nových konzolí. A znovu opakuju - je to můj názor, nemusíš s ním souhlasit, a ve výsledku třeba zjistím, že se pletu, ale ty tady pořád jen plácáš do prázdna.
            • Ale no tak. To co ty tu celou dobu píšeš je jeden velký blábol. Kdyby se chovali tak jak ty tu píšeš tak už je s nimi dávno konec. Přečti si ještě jednou co jsi napsal a potom možná pochopíš ten střed vesmíru.
            • x_ander
              Chápu, že asi máš problém pochopit význam slova "myslím" či dokonce na diskusních fórech často používáné zkratky "imho". Ale pro tebe to velice rád vysvětlím - to, co jsem tu psal, je jen můj názor. Samozřejmě netuším, jak to v reálu bude, ale zkrátka jsem vyjádřil názor, proč si myslím, že se Valve určitým způsobem zachová nebo nezachová. A od toho je diskuse, aby se mnou někdo jiný souhlasil nebo nesouhlasil a třeba uvedl, proč si myslí, že to je jinak. Místo toho ty tady jen plácáš do prázda o nějakém středu vesmíru. Proč na moje komenty vlastně reaguješ, když nemáš co říct k věci?
            • Jsem rád že mezi nás zavítal člověk co má kontakty s vedením Valve a ví co mají nebo nemají v plánu.
  • nevite jestli do toho pridaji neco z posledniho IDtechu? kdyz to uz source = praveky quake engine? docela by jim to mohlo boostnout vyvoj kdyby ty kody zase priblizili k sobe.. aspon co se tyce konzoli tak urcite a ty supermapy se taky hodej..
    • ID a Valve mají něco společnýho?
      • GlaDOS
        No, papírově ano. První Half jel na silně modifikovaném Quake enginu GoldSrc. A v Source enginu jsou určité základy GoldSrc. kosac ale nechápe, že fakticky jsou už enginy přepracovány tak, že společného už nemají skoro nic.
      • Engine HL1 byla upravena kombinace IDtech1 a IDtech2

        Jak to bylo se source to nevim, osobne si myslim ze to postavili na zeleny louce

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit