Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mirekdusinojc
    No vida, první kroky k lepšímu.
  • tak to pro nas muze bejt problem. chteli sme nasi hru do greenlight dat, ale kdyz je tam ted ten poplatek, tak to bude asi platba za sluzbu. takze u nas to asi znamena, ze se ceskej vyvojar musi stat platce dph... achjo
    nebo je to jinak, nevite nekdo?
    • GlaDOS
      Platit DPH musíš, až když ti hra dává zisky a to se na ten Steam musí teprve dostat. Normálně bych tam ty prachy poslal přes osobní účet.
      • pokud je prijem ze hry ciste z USA, tak se prave DPH ani pak platit nemusi. problem je v tom, ze si zaplatim za nejakou "sluzbu" a tam uz povinnost vznika.
        • GlaDOS
          Zajímavé. Ale mám pocit, že tohle se neplatí jako služba. Když si dáš tu stránku k placení, tak uvidíš, že si to kupuješ jako jakoukoliv jinou hru. Přidáš do košíku a zaplatíš. Takže to nevypadá, že jde o službu.
    • mirekdusinojc
      Pokud vim, tak to nemusíte posílat oficiálně přes vaše studio. Stačí, když to zaplatíte ze svého soukromého účtu a nikdo to po vás vymáhat nebude.
  • To je rozumný. Konečně v tom nebude takovej bordel.
  • ak chce niekto podporit nas projekt moze :-)
    The Shadow of Ancestor bude aj v Cestine

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=93058854&searchtext=
    • GlaDOS
      Tak to je vaše hra? Už jsem jí dal +1 dřív a koment k tomu, že to vypadá spíš jako technicky demo a gameplay bude snad ve hře zábavnější, než jak z traileru vypadá.
      • Diiky ono tam nebude len cisto chodza ale napriklad aj z toho pustneho levelu vidno ze tam budu rozne pasce, nastrahy atd
        • GlaDOS
          Jo jo. I kdyby byl gameplay chudší, pořád se to dá nastavit délkou. Nevadilo by mi se jen tak procházet po tom světě a hrát si s fyzikou.
    • rami.cz
      tez jsem podporil. Me osobne se to zase libi. Pripomina mi to penumbru / amnesiu (enginem)
    • ucho
      podpořil jsem, ale mám z toho smíšené pocity. z videa to nevypadá moc zábavně...
  • Všichni povinně hlasovat pro Black Mesa Source, pokud se to dostane ofic. na Steam tak to přivede víc pozornosti a vydávání updatů atd. bude mnohem jednodušší *5*

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=94128543&insideModal=1


    Jinak těch $100 je docela hodně, myslím že i obyč. $20 by 99,9% těch spamerů zastavilo...Ale asi ej to tolik, aby se tam dostávaly opravdu vážnější projekty.
    • 100 dolarů mi rozhodně moc nepřijde. Spíš bych ještě přidal. Když jsem to procházel naposled, tak jsem narážel jen na odpad a absolutní odpad.
      Celkově moc nechápu smysl téhle funkce. Buďto hra za něco stojí a dostane se tam bez problémů, nebo ne a nemá na Steamu co dělat.

      Ale tohle (výjmečně) vypadá opravdu zajímavě.
      • ucho
        no podle mě steam nemá problém s tím určit, co tam dá a co ne, a myslím, že to zvládnou rychle. takhle ale zapojují do procesu komunitu (přidá stránkám další život) a hlavně zjistí pomyslnou oblíbenost jednotlivých her. a to jim chybělo, nevěděli, zda kolem některé hry není už nějaká základna fanoušků nebo zda něco není pomyslný trhák, se kterým by neměli otálet...
  • GlaDOS
    Podle mě je to jedině dobře. 100 doláčů je sice víc než míň, ale pokud si vývojář za hrou opravdu stojí, tak k poměru následného prodeje je to velmi nízký poplatek. Navíc může mít dobrý pocit, že to půjde na charitu. A pokud se to vývojáři pořád zdá moc, může hodit svoji hru k prodeji třeba na Desuru, kde jsou k nezávislím hrám tolerantnější. Steam přece pro neávislé hry nemusí být primární kanál k distribuci. Z výsledného prodeje si může zaplatit Greenlight. Spíš bych se zpětně podíval na stávající tituly a půlku jich vyházel ven, protože patlanice v Game Makeru a Malování tam nemá co dělat. Sotva by to někdo hrál jako freeware.
    • Pokud je pro někoho 2000 Kč opravdu hodně, tak by mě zajímalo, z čeho pak takový vývojář hradí svůj čas strávený u programování své hry.
      • GlaDOS
        To jak jsem napsal, že 100 doláčů je víc než míň neznamená, že je to obrovská spousta peněz ale to, že klidně stačí 25-50 dolarů a mělo by to stejný účinek. Dva litry nezruinují snad ani toho nejvíce indie vývojáře, co na hře dělá ve volném čase.
  • Zayl
    Jo, to je od Valve opravdu solidní. 100 kulatých je sakra drahý vtip a jak zmizí většina toho odpadu tak se budou persistentní vtipálkové lépe banovat. A jde to na charitu ... EA by si to 100% nechalo, bez debat.

    Spíš mě ale trápí kolik lidí tam bude pravidelně chodit, aby to mělo potřebný feedback a plnilo svůj účel.
  • Ocelot
    Zatím jsem hlasoval pro Postal 2 (prostě ho musim mít na steamu!) a nějáký ty first-person horrory :)
  • Veskoslav
    A zabanují se zpětně ti, co tam házeli naprosté nesmysly a nedodělky? Jinak poplatek schvaluji. Za 100 dollarů si člověk pomalu ani nepořídí slušnější telefon a získat tak publicitu na Steamu skoro "zadarmo" a navíc na dobrou věc. Jen tak dál:) Snad někdy, možná tam bude i moje hra (klasická RTS, děláme na ni cca 2 roky, ale pořád nic, co by bylo plně hratelné:))
    • XorxoxTalarius
      Pokud delate RTS, rad bych se pridal a pomohl. Samozrejme za to nic nechci :)
      Kdyztak mi napiste na mail tady na tiscali.
      • Veskoslav
        Tak kolegové se Vám ozvou;)Do týdne:)Jsou teď mimo ČR.
        • Místní variace "mí lidé se ozvou vašim lidem, zůstaňte na příjmu"?
          • Veskoslav
            No něco podobného:)Ale ne v takovém mafián stylu:)
      • Veskoslav
        Poptám se "kolegů" a ozvu se:) Ale je to na staré 2D technologii postavené a klasiké postav, vytěž a znič. Nic složitého. Spíše poklona hrám jako Sc I nebo AoE.
  • Valve má můj velký obdiv! škoda, že nejsou i ostatní firmy takové a neváží si svých klientů tedy hráčů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit